*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

LINO: ik ken dat gevoel soms kan ik mijn dochter wel iets doen. Maar als ze even later dan weer komt knuffelen en zegt mama ik vind je lief smelt je weer.

JACQIE: Gefeliciteerd

Vandaag heb ik mijn groei echo gehad en alles was oke.

Ik hoef dus ook niet meer op het ziekenhuis terug te komen.

Groetjes
Hoi,

Lino82, help, nu je het zegt. Voor mij is de 20 wekenecho ook al weer 14 weken geleden. pffft wat gaat dat hard.

Vandaag de eerste vlaag van nesteldrang gehad. Alle witte babykleertjes maat 56 tot en met 68 zijn gewassen. Nu morgen de bonte nog.

Ik zal ook de biotex eens inslaan. Heb vorige keer sodabadjes gehad, maar dat hielp niet erg. Wellicht is biotex beter en anders kan ik het inderdaad gebruiken voor de voorweek van de vieze rompers.

Jacque82, wat vervelend die urineweginfectie. Ik loop nu al 2,5 week met een hardnekkige schimmelinfectie, onschuldig voor de baby maar erg vervelend voor mij. Ik ben nu met het 2e kuurtje bezig en even afkloppen, het lijkt nu wat minder te worden. Ik wist echt niet dat dit ook een normaal bijverschijnsel is voor bij een zwangerschap.

O ja en natuurlijk nog gefeliciteerd.

12-9, wij hadden mazzel, toen ik in het park was met M. kwam ik iemand tegen van de muziek op schoot les en zij vroeg of ik haar oude dubbele wagen wilde hebben. Hij ziet er niet meer uit, maar loopt nog soepel. M. wil ook steeds meer zelf lopen, dus nieuw of tweedehands aanschaffen zag ik ook niet zitten. In de vakantie hebben we in 2 weken de buggy welgeteld 1 keer gebruikt nog. Maar van ons huis naar de stad lopen is voor hem nog wel wat ver. Ik ben benieuwd hoe de wagen bevalt. Het is een wagen waarbij de kinderen achter elkaar zitten. Naast elkaar lijkt mij wel erg breed. Het is nu soms al lastig met een buggy of kinderwagen.

Niet vergeten voor naar het ziekenhuis: lijstje met juiste telefoonnummers die je wilt bellen. Bijv. van het werk van je zus of ouders. Die heb je niet altijd standaard bij je in je mobiel. Althans ik niet. En pepermuntjes of tandenborstel en tandpasta voor je man. Na zoveel uur bevalling gaat hij ook uit zijn mond stinken en is het fijn dat hij weer wat fris ruikt. En wat te eten, zoals sultana's ofzo.

Ik neem voor mezelf dit keer wel juist een zwangerschaps broek mee. Eentje die in het begin lekker zat. Een normale broek zat me totaal nog niet lekker vorige keer.

Groetjes

Carry
Hoihoi,

voor het ziekenhuis is het ook slim om gewone onderbroeken mee te nemen. Misschien ben ik de enige, maar ik loop nu nog in stringetjes rond. Straks passen die maandverbanden daar echt niet meer in, dus een gewone onderbroek is handig. En een oplader voor je mobiel, o, en hier dus een 1 euro munt voor de rolstoel (echt waar!). En je krijgt je kindje niet mee naar huis zonder maxi-cosi, ook handig dus

Missworld, ik heb dat precies ook! Hij zit denk ik met z'n billen tegen m'n ribben aan (dochter deed dat ook). Als ik naar rechts wil bukken lukt dat gewoon niet, er zit iets tussen (arm kind, helemaal in de plet).

12september: hierbij de link naar ebay (als het mag dan):

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=330255051057

ken je ebay? Je moet bieden, als je wint heb je hem voor dat bedrag. Er komt iets van 19,- verzendkosten bij. Wij hebben er ook een regenhoes voor 17,- bijgekocht, maar wij hadden de wagen voor iets van 34,-. Ook hebben we de kinderwagenbak geleend van een vriendin, maar je kan hem erbij kopen.

Elke dag wordt er wel een nieuwe wagen aangeboden, ook in verschillende kleuren. Even in de gaten houden dus.

Lino, ik ken het wel met een drukke lastige dochter. Ik heb dan geen peuter maar een dreumes, maar toch. Zo balen als het regent, dan kan je nog niet naar buiten ook..

Twisje, fijn van de echo!

Ik mag vanmiddag weer naar de vk, altijd leuk :-)
Ik heb het toch maar even nagevraagd van die 20 weken echo, ik wacht nog op het antwoord van de verzekering. Ik heb namelijk ook gebeld en toen kreeg ik te horen dat voor de 20 weken echo het wettelijk en eigen risico wel geldt. Ik snap ook niet helemaal waarom en het lijkt me ook in de geest van het eigen risico, maar goed, ik wacht het even af. Op internet vind ik er geen eenduidige informatie over.

Gisteren was ik er trouwens van overtuigd dat de bevalling zich aankondigde; ik had buik- en rugpijn. De buikpijn was over na een bezoek aan het toilet en de rugpijn na een warm bad, dus niks aan de hand. Ik moest wel om mezelf lachen (ben nog steeds alleen thuis). Omdat het de eerste is, weet ik echt absoluut niet waar ik op moet rekenen.

Ik heb wel het boek Veilig Bevallen gelezen, maar dat heb ik maar even terzijde gelegd, ik werd er niet echt vrolijk van, ik ben psychisch nog niet helemaal klaar voor de bevalling, geloof ik .

Verder voel ik me vandaag prima, ik heb goed geslapen en voel me ontzettend uitgerust. Morgen komt mijn man weer terug en daar kijk ik ook erg naar uit.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Jeetje wat wordt er weer veel en snel geschreven!

ben net een weekendje weggeweest, nog even met zn eruit en gewoon genieten en uitslapen, was wel heel fijn!

Vandaag bij de vk geweest: vorige keer lag de baby nog in een stuit, maar nu ligt ze al mooi andersom, is nog niet aan het indalen maar de vk kon wel voelen dat haar hoofdje al laag en naar achteren lag, dus ga er vanuit dat het indalen wel komt. Voel wel al af en toe dat mijn bekkenbodem als trampoline wordt gebruikt, maar dat duurt een paar minuutjes en dan is het over. IJzer en bloeddruk waren goed, dus geen problemen, ga er vanuit dat alles goed komt, begin nu wel al een beetje uit te kijken naar de bevalling (vind het minder eng worden...)

Slapen blijft lastig, maar omdat ik nu toch vakantie heb pak ik wel weer af en toe een middagdutje, dan maar later slapen s nachts. Krijg (nog) geen voeten tegen mijn ribben, wel raar gevoel in mn benen en steeds meer moeite met omdraaien.

De 20 wekenecho werd hier wel gewoon vergoed, dus ging niet van het eigen risico af, het hoort toch ook gewoon bij de basiszorg (net als vk en huisarts)?

Even een suf vraagje: is de biotex bedoeld om zelf in te weken? dus net als soda om infecties enzo tegen te gaan? want het klinkt zo chemisch ...

De babykamer is zo goed als af, ben nu bezig met het wassen van de kleertje en het indelen van de kastjes... ik merk dat ik dat getuttel al leuk vind, komt ook doordat er deze maand al 3 kleintjes geboren zijn waar we op bezoek gaan of zijn geweest, en ik krijg nu echt de kriebels....

en het wordt eindelijk beter weer! Joepie!

fijne dag allemaal!
Freddy: onze kraamzorg garandeert bij aanmelding voor 13e week zwangerschap de volledige uren en die krijgen wij dus ook. Ze hebben ook geen personeelstekort ofzo, dus dat is alleen maar mooi voor ons.

Bassiste, mijn ouders wonen 12 km verderop en mijn moeder heeft al tegen haar baas gezegd dat als haar kleinkind er is dat ze iedere dag vroeg naar huis gaat. Ze gaat dan eten koken en andere dingen als de kraamhulp er niet is. Lief hè?

Ilona, hoeveel weken verlof heb jij dan na je bevalling? Mijn verlof gaat officieel 6 augustus in, maar ik moet 26 november weer beginnen. Lijkt me heerlijk om pas volgend jaar weer te hoeven werken.

MW: ik herken het zeker, als ik 's nachts naar het toilet ga en wat probeer te drinken uit de kraan, kan ik soms ook niet voorover buigen, omdat er een beentje of armpje ligt, denk ik.

Nou, dat was het wel weer. Donderdag weer naar vk en vrijdag laatste dagje werken, joehoe!
Pauline: Ik ga 6 weken voor de uitgerekende datum stoppen en heb dus net als iedereen nog 10 weken vanaf dag bevalling.

Ben officieel 17/9 uitgerekend. Daarna nog vakantie dagen eraan vastgeplakt. Komt net 2 weken tekort om in januari te kunnen beginnen, maar aangezien je in jan weer nieuwe dagen krijgt, ga ik gewoon in de min staan. Vanaf 7 januari weer beginnen en dan neem ik 2 dagen in de week ouderschapsverlof. Wij kunnen in november nieuwe dagen inkopen voor het volgende jaar en kan geloof ik maximaal 240 uur EXTRA inkopen......Gaat natuurlijk wel allemaal van je salaris af, maar mogelijkheden zat.

Jacqie wat vervelend van die urineweg ontsteking. Had jij daar voor je zwangerschap ook al zoveel last van?

Ik wel namelijk, maar moet zeggen dat het nu goed gaat. Drink dan ook wel braaf iedere dag een glas Cranberry Sap en dat helpt goed bij mij.
Ik stop volgende week dinsdag officieel. Dan ben ik 35 weken zwanger en hoewel ik me prima voel, weet je natuurlijk maar nooit wanneer de baby zich aankondigt.

Wat ik had met die 20 weken echo, was dat het inderdaad vergoed werd vanuit het basispakket, maar dat ik eerst mijn eigen risico en wettelijk eigen risico moest opmaken. Het waren namelijk de eerste zorgkosten die ik dit jaar maakte. Dus ik moest eerst ¤ 150 wettelijk eigen risico en ¤ 100 vrijwillig eigen risico betalen.
Belle, volgens mij valt echo onder vk-zorg en dus niet als huisarts niet onder eigen risico. En dat is wettelijk geregeld dus kan niet bij ene verzekeraar wel vergoed en bij andere niet. Ik heb ook geen zorgkosten gemaakt maar kreeg echo gewoon vergoed. Hoe het met andere risico zit ligt waarschijnlijk wel aan je eigen verzekering. Zou er toch nog eens achteraan gaan.

Lino, vind het soms ook best pittig hoor hele dag alleen met de kleine. En ben wel blij dat hij nog flink middagdutje doet.

maar gelukkig gaat het met mijn zoontje afgelopen dagen super.

Jacqie, klinkt als superdag. En wat leuk dat iedereen jullie zo verrast had.

Hondje, bedankt zal zo eens gaan kijken..

Hier verder alles zijn gangetje. Moet wel wat dingen gaan doen nu. Alle babyspullen staan nog ver weg gestopt op zolder. Zaterdag shoppen en zal ook eens gaan kijken naar geboortekaartjes. Donderdag weer naar vk.
oh mijn hele bericht kwijt....balen! Moet ik weer opnieuw...

Twisje, vandaag gelukkig weer een gezellig dagje gehad met dochterlief :-). ze was gister gewoon niet te genieten (en heel moe, maar vertikt het dan gewoon om te gaan slapen smiddags...)

Movamoba Biotex groen werkt idd hetzelfde als soda, tegen infecties (let op, ook blauwe biotex, maar is niet voor dit doeleinde te gebruiken mijn schoonmoeder is doktersassistente, dus af en toe krijg ik nog weleens wat tips ook van haar!

Belle, snap het ook hoor, die onzekerheid mbt bevalling. je weet natuurlijk niet wat je 'moet' voelen enzo. zo zat ik met 34 weken bij de vk omdat ik 'weeen' had, dit waren dus indalingsweeen...hihi (dochter is nog tot 42 weken blijven zitten :-) Bij een tweede is het wel anders, omdat je nu weet hoe een wee 'voelt' en hoe het begint zeg maar!

nou fijne avond allemaal!
Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe een bevalling zich aankondigd. Vorige keer is het ingeleid en was er de hele tijd medische begeleiding bij (en hing ik aan het ctg-apparaat). Nu dus ook zo'n spannend gevoel de hele tijd, zo van 'is dit het'??

Ik ben trouwens ook al begonnen met het schrijven van de enveloppen..

De vorige keer (sorry dat ik het er steeds over heb ) moest ik dat in het ziekenhuis na de bevalling nog doen, dus nu ben ik het mooi voor.

Vandaag trouwens naar de vk geweest en alles was goed. Bloeddruk mooi laag en urine ook goed, ben blij!

fijne avond nog!
Jacqie, nog gefeliciteerd met je huwelijk! (f)

Hebben jullie dat ook dat de kleine nu echt hard begint te schoppen? Soms lig ik op mijn zij en doet het gewoon bijna pijn. Ik heb trouwens ook soms dat ik bijna niet kan bukken, alsof de baby niet wil meewerken in het buigen.

Jullie maken me zenuwachtig met je wasverhalen. Ik heb alles gewoon gewassen met wasmiddel en ben eigenlijk niet zo bang voor allergische reacties. Is dat nodig/ is de bayhuid echt zo teer?

Missworld, ik werk fulltime, en het gaat prima tot nu toe, maar heb een erg lange middagpauze en kan bijna elke dag een middagslaapje houden, dat scheelt.

Movamoba, ik krijg ook echt de kriebels als we bij mensen zijn met baby´s. Heerlijk toch.

Ik heb vandaag, eindelijk, een goed gesprek gehad met mijn directeur over mijn zwangerschapsverlof. Heel erg fijn om eindelijk te weten waar ik aan toe ben: ik ga werken tot het gaat en daarna heb ik verlof en vakantie tot begin januari. Dus langer dan ik dacht, hoe fijn. En mijn ouders en een zus komen langs, daar heb ik dan ook de tijd voor.

Vanavond ga ik naar een soort borstvoedingscursus, ben benieuwd. Het wordt gegeven door de obstetriste waarbij ik ook de zwangerschapsgym heb gedaan, en wat ik gewoon echt een geweldig mens vind. Zij is de enige hier, behalve mijn man, die me complimentjes geeft dat ik nog steeds fiets, van werkelijk iedereen krijg ik nu commentaar met mijn dikke buik.
Alejandra, denkt dat het ook wel meevalt met allergieen hoor, had bij eerste van die proefpakketjes liggen maar ga er niets ander voor kopen. Gebruik van wasverzachter is ook niet fijn bij hydrofiele luiers, drogen dan veel minder goed af.

Hondje, oeh enveloppen schrijven in zh ja dat lijkt me ook niet zo'n goed plan.

Lino, gelukkig weer een vrolijke meid.

En het is ook lastig om te weten wanneer bevalling begint. Heb man twee keer naar huis laten komen voor voorweeen. Maar vind het nu ook nog lastig hoor, ben vanaf moment dat weeen echt begonnen heel snel bevallen. Dus ben bang dat ik nu misschien weer te lang ga wachten met bellen.

Vandaag hoef ik niet te werken en zoon lekker ochtendje kdv.Dus ga zo maar eens rustig beetje opruimen en poetsen en dan kan ik straks hopelijk buiten in zonnetje zitten (voordat ik weer met 30 graden en hoofdpijn op de bank lig)
Schoonmoeder komt dochtertje zometeen lekker halen voor een dagje...heerlijk! ga lekker rommelen, beetje ramen zemen etc. Woensdag is haar 'oppasdag' en nu met mn verlof wil ze het nog wel aantal weekjes zo doen...zodat ik wat tijd voor mezelf heb, super!!!

Hondje, ik heb op laatste werkdag op werk etiketten uitgedraaid (via excel bestandje..) scheelt een heleboel schrijfwerk : -)

Alejandra, wat fijn zeg, dat je nu weet waar je aan toe bent! en idd nog best lang ook :-)

Fijne dag allemaal, ga lekker aan de slag.
Hallo meiden,

Jeetje wat is er weer veel geschreven zeg leuk...

Ik ben vanochtend naar de VK geweest en urine was goed. Heeft geprikt op ijzer maar die was iets te laag dus over 2 wkn moe tik weer prikken en nu floradix nemen blegh..

En mn buik gevoeld en het is dus het hoofdje he wat tegen mn ribben aan t duwen is haha....En eigenlijk had ik dat kunnen weten wat ik voel getrappel aan de andere kant haha dar waar de voetjes zitten. Ze heeft met mn handen laten voelen aan t hoofdje. En als ik dus nu met mn vlakke hand heel zachtjes het hoofde wegdruk haha gemeen he en ik laat los dan voel ik t zachtjes terug drukken haha...

Lekker zeg dat er al zoveel thuis aan het keutelen zijn..wasjes draaien enzo...ik moet zeggen dat ik t knap vind dat jullie rpuf voor hebben, ik kan gemakkelijk op mn vrije dag, met t warme weer gewoon heel de dag niks doen haha...ja boodschapjes doen en als ik thuiskom weer op de bank ploffen haha of achter de pc ....

Echt meiden petje af zeker voor degene die al kids thuis hebben!!!!

He bah die geboortekaartjes daar heb ik helemaal geen zin in om weer naar te kijken haha we hebben er 2 genoteerd die we leuk vonden een roze voor n meid en een zeegroene voor een jongen. Ze zijn hetzelfde verders. Dus ja die worden t denk ik maar gewoon. Kan je gewoon via internet bestellen en dan krijg je idd enveloppen eerder thuis gestuurd.

Alejandra wat een fijne gedachte zeg dta je langer verlof heb dan gedacht, want t was ook wel erg weinig wat je krijgt. Lekker hoor, ik begin zelf ook per 5 jan weer, gelukkig na de feestdagen heerlijk die drukte vermijd ik liever op t werk hahaha

Ik heb met slapen nu bijna elke nacht van die rustelozen benen, maar wat kan je daar aan doen dan?? Niks toch?? Ik probeer t zoveel mogelijk te negeren maar...

Leuk jacqie dat jullie zo verrast zijn op jullie trouwdag!! Echt van genoten dus leuk hoor gefeliciteerd meis!!
hoihoi,

Alejandra, fijn om zo lang verlof te hebben! En ook fijn dat er nu iets meer duidelijk is, geeft wel rust denk ik. En hoe was de bv-avond?

Hier ook poetsen vandaag, heb de ramen al gedaan boven (goede tip Lino!) en nu de rest nog.. Maar de zon schijnt hier niet echt, bij jullie wel?

Dat printen via excel wil ik ook wel, maar wij hebben hier geen stickervellen thuis en ik had geen zin ze te gaan kopen. Dus dan maar schrijven. Ach, het zijn er niet zo veel gelukkig.

Missworld, fijn dat het bij de vk goed was. Voel je je ook slecht door het lage ijzer? Anders zou die floradix wel moeten helpen toch?

Wij hebben de kaartjes ook via internet besteld trouwens. Niet meer dat gezeul met die boeken.

Ik ga verder met stofzuigen (minst favoriete bezigheid op 't moment, maar ala), doegg
Hondje nee ik heb er helemaal geen last van eigenlijk, dus ja heb dus ook geen zin om dat smerige spul te nemen haha...Maar ja zal t van de week wel ff halen...bleghh..

Alejandra hoe was de BV avond, ik heb mezelf ook opgegeven voor een bv info avond, tja wie weet kan je er handige tips uit mee nemen toch?? kan nooit kwaad...

Heb net bij de bouwmarkt van die tranparante verf gehaald waar je zon poje gliitters door heen moet gooien en op de muur kan smeren. Heb van die vlokjes gekozen met een parelmoerglans mooi joh....

Zo ik ga me nu even op de bank nestelen met broodjes en een nieuwe mama magazine hahaha lekker hoor...
Even kort: BV-avond was leuk. Manlief was ook mee en we hebben samen geleerd wat goede houdingen zijn, waar je op moet letten. Het ging niet alleen over borstvoeding, het was bijna een soort cursus baby-verzorging.

Hoe je een luier moet verschonen bij een jongen en een meisje, hoe je de baby moet vasthouden als je hem in badje doet, waar je op moet letten als je naar de controle gaat bij de kinderarts, etc. Erg leuk en informatief, hoewel ik zelf veel dingen wel al ergens gelezen had (BV-forum, etc.), het is toch fijn om met een deskundige erover te praten.
Ohw dat klinkt zeker leuk alejandra en leerzaam!!
Missworld: er bestaan ook Floradix tabletten, die heb ik, gewoon even bij de apotheek vragen. Die zijn ook niet echt lekker, maar die kun je gewoon hap slik weg doorslikken met een glas water.

Mijn man is weer terug, is ook wel lekker dat hij er weer is. Met mij gaat het goed, het wordt wel wat zwaarder allemaal. Ik heb vooral last van mijn rug.

Ik heb besloten om alleen de nieuwe kleertjes te gaan wassen en niet alle kleertjes die ik gekregen heb, ik blijf bezig.
Hey meiden...

Net trug van de 3d echo en die kleine was weerrrr eigenwijs want weer alleen een rug te zien en achtekant van het hoofdje. Na wat rondjes te hebben gelopen enzo en geen verandering, nieuwe afspraak gemaakt voor as maandag haha. Wel net nog 1 fotootje kunnen scoren van het gezichtje en zooo poepig haha...Hoofdje en voetje opgemeten en die waren klein zei

ze....

Verder vroeg ze naar t geslacht, ja wilde we weten na lang overleg haha maar we wilde t niet te horen krijgen op de ligbank maar op n briefje en mee naar huis en saampies openmaken....

Dus wij zaten thuis op de bank asl 2 kleine kinderen haha..eerst t fotootje eruit gehaald om te kijken of we t zouden zien..Manlief zag t direct en ik twijfelde want ja het kan ook dat zijn.....

Kaartje erbij gepakt en daar stond op:

Gefeliciteerd met jullie meisje!!!!!!!
Belle ik ga zeker op zoek naar die ijzer pillen want zon drankje jakkes...bedankt voor de tip!!!
alejandra: wat heerlijk dat je zo lang verlof krijgt, ik mag ook tot januari thuisblijven, wel fijn want dan hebben we lekker veel tijd met de kleine, en zolang het werken nog goed gaat, is dat toch wel heel luxe he?

Belle: wat zijn je blij zijn dat je man weer thuis is, maakt het wat minder spannend, he?

Miss world: gefeliciteerd met jullie kleine meid alvast! jullie hebben lang genoeg mogen wachten om het te zien!

Zijn jullie al uit een meisjesnaam of nog niet?

Hier ook rusteloze benen, heb vandaag bij de yoga wat tips gevraagd, volgens de yogajuf moet je dan voor het slapengaan 10-15 minuten met je benen omhoog liggen, dat schijnt te helpen tegen rusteloze benen én kramp.Het handigste is dan om liggend op bed of op een matje op de grond met je benen tegen de muur omhoog te gaan liggen, rustend op je schouderbladen (en niet op je nek!) en met je onderrug rustend op de bodem. Ga het zo uitproberen, dus ben benieuwd

fijne avond allemaal!
Een paar maanden geleden had ik ook last van rusteloze benen en ik had op internet gelezen dat het ook een tekort kan zijn aan kalium ofzo. Dat kan, het heeft ook te maken met een verminderende circulatie. Ik nam dan wel eens een zwangerschaps vitamine tablet voor het slapen gaan en dat hielp. Of het een oorzakelijk verband was, weet ik naturlijk niet.

Inderdaad fijn dat mijn man weer terug is, dan heb ik weer iemand om lekker tegen aan te kruipen.

Die oefening klinkt trouwens ook goed bij rugklachten. Ik was gisteren op de grond gaan liggen met mijn benen op de bank, ik had zo'n rugpijn. Toen ik weer opstond, voelde ik me alweer stukken beter.
Hier ook last van rusteloze benen. Alleen heb ik ze niet maar mijn man en hij slaapt gewoon door en ik heb er dus last van. Plus dat hij snurkt. En zeker nu ik al niet zo lekker meer lig met mijn dikke buik heb ik soms echt beroerde nachten. Vandaag heeft mijn man echter mijn zoontje naar de creche gebracht en kon ik heerlijk uitslapen, maar voel me toch nog gebroken.

Gisteren ook een leuke discussie met mijn man gehad:

Hij: de babykamer is toch klaar???

ik: nee hoor, alle kleertjes moeten nog gewassen en gestreken, de kasten uitgesopt etc etc volgt een hele lijst onnodige dingen. met als slot: EN WAAG HET NIET EEN ZWANGERE VROUW MET NESTELDRANG TEGEN TE SPREKEN...

Waarop we dus allebei de slappe lach kregen. Normaal ben ik nl. niet zo erg opruimerig en makkelijker in dingen dan hij.

Woensdag heb ik de geboortekaartjes geregeld. Teksten doorgegeven aan de drukker en dinsdag is de proefdruk klaar en brengen we meteen de kaartjes weg, die we elders besteld hebben. Wel fijn om geregeld te hebben. Ik kreeg gisteren het eerste geboortekaartje van de zwangerschapsyoga al.

Ook al is dit mijn tweede ik zou ook niet weten hoor hoe ik zeker zou weten of de bevalling begonnen is. Vorige keer kon het niet duidelijker, toen braken de vliezen als eerste. Maar al het dit keer met vage weeën begint zou het ook best kunnen dat ik mijn man 2x voor niets uit Den Haag laat komen.

Zo, ik ga zo eens lekker de stad in, nadat ik eerst weer een was in de wasmachine heb gepropt .

Groetjes

Carry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven