25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
maandag 3 november 2014 om 15:04
Lieverds! Ik ben er nog hoor! Kwam afgelopen week een beetje om in het werk en de sociale verplichtingen. Voel me wel een beetje schuldig vanwege die X1 :o
Hierbij nieuw gewicht!
Deze week: -0.8
Huidig: 101.7
Totaal af: -14.3
Door zoveel sociale dingen ging het gezondetenenlekkersporten-project ook een beetje de soep in. Veel etentjes (pizza, uit-eten, afhaal) en feestdingen (taart en cake) dus ben helaas ook weer aangekomen sinds mijn sapkuurtje van even geleden. Maar al met al toch nog lichter dan mijn vorige gewicht in de tabel, is toch een beetje een stok achter de deur.
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe forum? Bij mij werkte het heel lang niet, nu eindelijk wel maar veel functies doen het niet (smiley-knop enzo)
Hierbij nieuw gewicht!
Deze week: -0.8
Huidig: 101.7
Totaal af: -14.3
Door zoveel sociale dingen ging het gezondetenenlekkersporten-project ook een beetje de soep in. Veel etentjes (pizza, uit-eten, afhaal) en feestdingen (taart en cake) dus ben helaas ook weer aangekomen sinds mijn sapkuurtje van even geleden. Maar al met al toch nog lichter dan mijn vorige gewicht in de tabel, is toch een beetje een stok achter de deur.
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe forum? Bij mij werkte het heel lang niet, nu eindelijk wel maar veel functies doen het niet (smiley-knop enzo)
maandag 3 november 2014 om 15:08
maandag 3 november 2014 om 16:11
Ik vind vooral de regels erg lang, niet zo prettig lezen. En dat witte vind ik niet erg, maar erg economisch ingericht vind ik het niet.
Vandaag naar de internist geweest, een beetje een wisselend beeld qua bloeduitslagen. Ik moet mijn medicatie verdubbelen en krijg van die vitamine-d drankjes, hopelijk gaat dat een beetje helpen. Hij was wel tevreden over mijn gewichtsverlies trouwens.
Vandaag naar de internist geweest, een beetje een wisselend beeld qua bloeduitslagen. Ik moet mijn medicatie verdubbelen en krijg van die vitamine-d drankjes, hopelijk gaat dat een beetje helpen. Hij was wel tevreden over mijn gewichtsverlies trouwens.
Tjezus, wat vals
maandag 3 november 2014 om 18:32
Hoihoi
Meelezen heeft er de afgelopen dagen even niet in gezeten. Zie nu ineens ook een andere look, hier op het Viva forum. Of ik het mooier vind….uhm…. Houd er niet zo van om van die lange regels te lezen.
Maar goed, nog net op tijd vandaag:
Afgevallen deze week: 0,5 (het lijkt erop dat de routine helpt, ik kom langzaam weer op gang!)
Huidig Gewicht: 92
Totaal afgevallen: 4,5
Meelezen heeft er de afgelopen dagen even niet in gezeten. Zie nu ineens ook een andere look, hier op het Viva forum. Of ik het mooier vind….uhm…. Houd er niet zo van om van die lange regels te lezen.
Maar goed, nog net op tijd vandaag:
Afgevallen deze week: 0,5 (het lijkt erop dat de routine helpt, ik kom langzaam weer op gang!)
Huidig Gewicht: 92
Totaal afgevallen: 4,5
maandag 3 november 2014 om 19:10
maandag 3 november 2014 om 22:49
mevrJack, ik hoop dat je nieuwe medicatie gaat helpen. Was je vit. D veel te laag?
Lenepeen, hoe ben je van plan af te gaan vallen? Gezonder eten en meer bewegen? Of heb je al dingen geprobeerd?
(gewoon even nieuwsgierig hoor )
Verity, je bent wel al afgevallen, het begin is er!
Jan10e, je lijkt wel in een goed ritme beland te zijn nu, fijn hoor.
Morgen ga ik mijn lange haar afknippen, dat moet toch ook weer een paar ons schelen op de weegschaal
Daar doe ik het natuurlijk niet voor, ben gewoon mijn lokken zat. Tijd voor wat nieuws.
Lenepeen, hoe ben je van plan af te gaan vallen? Gezonder eten en meer bewegen? Of heb je al dingen geprobeerd?
(gewoon even nieuwsgierig hoor )
Verity, je bent wel al afgevallen, het begin is er!
Jan10e, je lijkt wel in een goed ritme beland te zijn nu, fijn hoor.
Morgen ga ik mijn lange haar afknippen, dat moet toch ook weer een paar ons schelen op de weegschaal
Daar doe ik het natuurlijk niet voor, ben gewoon mijn lokken zat. Tijd voor wat nieuws.
maandag 3 november 2014 om 23:12
Vooral minder/gezonder eten ik heb dat al eerder geprobeerd, en dat ging hartstikke goed. Hoe ik het weer zover heb laten komen als nu... dat gebeurt me deze keer dus niet!!
Helaas kan ik niet veel sporten wegens medische problemen. Doe nu wel aquafit. Kan wel fitnessen, maar weer dat ik dat echt niet volhoud, te saai! En helaas ook érg duur...
Helaas kan ik niet veel sporten wegens medische problemen. Doe nu wel aquafit. Kan wel fitnessen, maar weer dat ik dat echt niet volhoud, te saai! En helaas ook érg duur...
dinsdag 4 november 2014 om 00:11
Zet hem op lenepeen! en fitness is idd saai. Ik ben begonnen met lopen en je hebt ook gratis trainingen op youtube. Is helemaal gratis. Ik sport wel bij sportschool. onbeperkt voor 26 euro. weet niet of je dit ook duur vind?
Verity: je bent wel afgevallen dus gaat goed toch
jan10: fijn dat je je routine hebt gevonden
mevrouwjack: hopelijk helpt het
liara: spannend dat je haar eraf gaat. is het erg lang? Ik ben het juist weer aan het laten groeien. Zit nu op mijn schouders maar is zowel kort als langer geweest. Ben benieuwd wat voor kapsel je neemt.
patsy: een stop weekje kan ook in voordeel werken. Was bij mij wel zo
vandaag niet zo'n goede dag qua eten maarja het is weer de tijd van de maand
o: 3 boterhammen met gestampte muisjes
t: appel. paar druiven, aardbeien en mandarijn
L: 200 gram guacemole, 150 gram doritos
d: beetje patat met ketchup en mayo en biedstuk
t: 1/4 mars
Heb wel een uur kick it gedaan dus wel wat kcal verbrand
even een vraagje. hebben jullie ook dat als je gesport hebt ,na het douchen dat je het dan veel warmer bent. voel me soms net een kacheltje
Verity: je bent wel afgevallen dus gaat goed toch
jan10: fijn dat je je routine hebt gevonden
mevrouwjack: hopelijk helpt het
liara: spannend dat je haar eraf gaat. is het erg lang? Ik ben het juist weer aan het laten groeien. Zit nu op mijn schouders maar is zowel kort als langer geweest. Ben benieuwd wat voor kapsel je neemt.
patsy: een stop weekje kan ook in voordeel werken. Was bij mij wel zo
vandaag niet zo'n goede dag qua eten maarja het is weer de tijd van de maand
o: 3 boterhammen met gestampte muisjes
t: appel. paar druiven, aardbeien en mandarijn
L: 200 gram guacemole, 150 gram doritos
d: beetje patat met ketchup en mayo en biedstuk
t: 1/4 mars
Heb wel een uur kick it gedaan dus wel wat kcal verbrand
even een vraagje. hebben jullie ook dat als je gesport hebt ,na het douchen dat je het dan veel warmer bent. voel me soms net een kacheltje
dinsdag 4 november 2014 om 08:55
@Liara, ja mijn vitamine D is al een jaar te laag en stijgt ook niet echt. Mijn arts zei "ja, nou in elk geval niet ophouden met de vitaminepillen" maar daar moest ik het mee doen. Tja, dat werkt al een jaar niet voldoende dus ik ben nu wat aanhoudender geworden. Dus nu van die ampullen gekregen, even een schop de goede kant op!
Deze week afgevallen: -0.6
Huidig gewicht: 111.1
Totaal afgevallen: -5.5
Deze week afgevallen: -0.6
Huidig gewicht: 111.1
Totaal afgevallen: -5.5
Tjezus, wat vals
dinsdag 4 november 2014 om 08:56
dinsdag 4 november 2014 om 09:07
Lenepeen, ik sport ook niet veel en val desondanks ook af, dus het kan echt wel. Aquafit lijkt me leuk om te doen. Ik fitness nu bij de fysiotherapeut, maar ik vind het ook vreselijk saai.
Schorpioen, mijn haar is nu tot over mijn schouders en ik ben er helemaal klaar mee. Zo gaat dat nou altijd: als het lang is wil ik het kort en andersom. Ik had hier een link geplakt met mijn nieuwe kapsel, maar die deed het niet en ik mag geen plaatjes plakken. Dat zal ik toch eens aanvragen.
MevrJack: ik hoop dat die ampullen hun werk wel gaan doen.
Schorpioen, mijn haar is nu tot over mijn schouders en ik ben er helemaal klaar mee. Zo gaat dat nou altijd: als het lang is wil ik het kort en andersom. Ik had hier een link geplakt met mijn nieuwe kapsel, maar die deed het niet en ik mag geen plaatjes plakken. Dat zal ik toch eens aanvragen.
MevrJack: ik hoop dat die ampullen hun werk wel gaan doen.
dinsdag 4 november 2014 om 19:38