Mode & Beauty alle pijlers

Lelijk op video

02-11-2014 14:03 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal weken geleden heeft een meisje uit mijn klas met haar 'Go Pro' een video opgenomen voor een project voor school waar ik ook bij zit. Ze heeft een schooldag gefilmpt met vragen aan schoolgenoten, bijvoorbeeld wat hun lievelingsmuziek is.

Doordat de Go-Pro met een stok wordt vastgehouden, komt de camera heel dichtbij.

Zo ook bij mij, aan het einde van de video. Ik heb een super grote neus en kin, en ik sta er echt lelijk op. :(

En vrijdag wordt deze video getoond in het theater (het is een onderdeel van het programma, er komen ook mensen praten over andere zaken). De video duurt 10 minuten, en ik ben iets van 2 seconden in beeld, maar dan nog.

Ik kan niet meer vragen of het verwijderd kan worden, omdat die jongen er super veel werk in heeft gestoken.

Best veel mensen, klasgenoten, leraren en ouders gaan deze video zien.

Wat moet ik nu doen?

Ben ik denk je de enige die het ziet? Of zal iedereen zo denken?
Een oud Chineese zegswijze die ik ter plekke verzin *wink*: "6 seconden lelijk lijken in je eigen ogen is nog altijd beter dan heel je leven aartslelijk zijn"
Dank jullie wel voor de reacties! Ik ben blij dat ik (natuurlijk) niet de enige ben die dit wel eens meemaakt. Ik zal het dinsdag wel zien!
Joh, we hebben allemaal wel iets waar we niet blij mee zijn, van een links net iets meer uitstekende neusvleugel tot een bochel, scheve tanden, flaporen en zo, feit is dat uiterlijk blijkbaar belangrijker is dan innerlijk tegenwoordig. Dus jij gaat dinsdag de boel killen met een mooie persoonlijkheid!

"Mooie" mensen zijn vaak onwijs onuitstaanbaar en daarbij vinden die vooral zichzelf mooi en gedragen ze zich alsof ze God's gift voor wie ook zij, maar dat zijn vaak de lelijkste mensen innerlijk zonder inhoud. Drie keer raden wie er uiteindelijk beter van af komen in heel hun leven? Juist.

Je uiterlijk heb je vanaf geboorte meegekregen, big deal want geen reet zelf aan gedaan, je innerlijk schaaf je zelf in de loop van je leven bij, wél een deal en enorme winst als je een echt mooi méns bent.
De mensen die jou in het echt zien, weten toch ook hoe je er echt uit ziet. Dus hoe je ook op die video staat, zij weten allemaal al hoe je echt bent. En dat is belangrijker dan dat kleine stukje film lijkt mij.

Als ik foto's zie van een vriendin bijvoorbeeld kan ik ook zien of ze er wat minder fraai uit ziet op de foto. Maar who cares, ik vind haar dan gewoon mooi hoe ze is in het echt. Die minder leuke foto is dan gewoon jammer de bammer.
To,dat zal wel meevallen hoor.Niemand is volmaakt en iedereen is wel eens ergens onzeker over.Mensen zullen echt

niet zo op je gaan letten.Dus maak je niet druk!
quote:storyofmylive schreef op 02 november 2014 @ 14:14:

Nou, normaal valt het niet zo erg op vind ik. Maar doordat ik schuin kijk op die video, en die video van heel dichtbij is welKijken de mensen jou altijd recht van voren aan en vanaf een meter af 10 afstand?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gewoon met een zak over je hoofd in de zaal gaan zitten zo zal niemand je herkennen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik mocht een keer 'lekker wijf' spelen in een project, en de bedoeling was dat er een eindshot zou worden gemaakt dat ik aan de voeten lag van de 'player'.

Naar mijn idee was ik onherkenbaar want ik was opgemaakt met veel make-up als snol, met naar mijn idee heel idioot haar. Dat viel wel mee, mensen zagen het verschil niet eens.

Dat eindshot bleef bij het napraten in beeld (een half uur) en ik had op dat eindshot ongelofelijk lelijke celulitisbenen.

Ik zat dus bij de vertoning me kapot te schamen.

Ik leef nog.
Lullig want je wordt wel vereeuwigd via foto's en filmpjes.

Als het een infofilmpje betreft van een amateur en jij staat er zo ongeveer aan het einde van het filmpje erop dan is de interesse van de kijker waarschijnlijk allang weggezakt en zijn ze voordat jij in beeld komt aan het Whatsappen of FB 'n geslagen.

Don't worry, be happy <---
@ Enn: xD
Het kan altijd erger:

Sorry, dat is wel heel flauw!

Gisteren de film gezien en moest gelijk hier aan denken
Iemand kan niet 'lelijk' gefilmd worden. Zo zie je er nou eenmaal uit. Misschien is het niet je voordeligste hoek of niet het juiste licht, maar dat zullen mensen vaker zien. Deal with it. Gaat je een hoop energie schelen. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. Heb er zelf soms ook moeite mee, but that's life.
quote:thankfully schreef op 03 november 2014 @ 15:21:

Iemand kan niet 'lelijk' gefilmd worden. Zo zie je er nou eenmaal uit. Misschien is het niet je voordeligste hoek of niet het juiste licht, maar dat zullen mensen vaker zien. Deal with it. Gaat je een hoop energie schelen. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. Heb er zelf soms ook moeite mee, but that's life.Oneens, je kan echt wel lelijk gefilmd worden net zoals dat je soms ook monsterlijke fotos kan hebben.
.
Afgelopen zondag heb ik een topic geplaats (http://forum.viva.nl/foru ... ideo/list_messages/246292) over dat er een filmpje op school was gemaakt en dat ik er lelijk op stond.

De vertoning van deze video was gisteren (ik zie dat ik in het topic perongeluk vrijdag heb gezegd..) en ik heb me echt druk gemaakt om niks, zoals jullie al zeiden!

Doordat de video op een heel groot beamer scherm getoond werd, had iedereen een heel raar, lang plat gezicht en lijf. Doordat het beeld eigenlijk zo mislukt was zag je dus echt niks aan mijn neus. Mensen moesten wel lachen (ik heb vanaf de zijkant meegekeken) maar dat was omdat ik van te voren al in de camera keek van 'oh nee, daar komt de camera') haha. Mensen lachte eerder om andere mensen uit de video dan om mij.

Zo zie je maar weer, alles is op te lossen! haha
En waarom meld je dit niet in je vorige topic, zodat de mensen die daar hebben gereageerd dit ook kunnen lezen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
gelukkig dan maar.
Oh, maar dan zie je dat topic toch niet meer of wel? Niet aan gedacht, sorry!
De avond is geweest, mochten jullie willen weten hoe het is afgelopen, dat kun je hier lezen: storyofmylive in "Lelijk op video deel 2"
Zo zie je maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven