3000+ deel 95
woensdag 5 november 2014 om 06:38
Fijn dat je het zo gezellig hebt met de buurvrouwen.
Ik zie regelmatig leuke en gezellige dingen voorbij komen op Facebook.
Erg rot dat het metje moeder minder goed gaat!
Dementie.. Iets afschuwelijks! Wel fijn dat je goed contact hebt samen.
Je zult elkaar nog nodig gaan hebben!
Jammer dat het met date niet zo loopt als je gehoop had! Een vriendschap is leuk, fijn.
Maar anders dan je doel was!
Ik zie regelmatig leuke en gezellige dingen voorbij komen op Facebook.
Erg rot dat het metje moeder minder goed gaat!
Dementie.. Iets afschuwelijks! Wel fijn dat je goed contact hebt samen.
Je zult elkaar nog nodig gaan hebben!
Jammer dat het met date niet zo loopt als je gehoop had! Een vriendschap is leuk, fijn.
Maar anders dan je doel was!
woensdag 5 november 2014 om 06:41
quote:KeepCalmAndBePopje schreef op 04 november 2014 @ 20:49:
Waaruit merk je op dat het niet lekker gaat Willemijn? En hoe lang voel je je al zo?
Nog niet zo lang hoor, denk ik.
Ik merk het vooral aan de onrust in m'n lijf. Het negatieve gevoel.
De zo nodig medicatie die ik vaker neem.
Maar heb het onder controle!
En herkennen is goed denk ik.
Nu is het mijn taak om er ietsjes te doen!
Hoe is het met jou Popje?
Waaruit merk je op dat het niet lekker gaat Willemijn? En hoe lang voel je je al zo?
Nog niet zo lang hoor, denk ik.
Ik merk het vooral aan de onrust in m'n lijf. Het negatieve gevoel.
De zo nodig medicatie die ik vaker neem.
Maar heb het onder controle!
En herkennen is goed denk ik.
Nu is het mijn taak om er ietsjes te doen!
Hoe is het met jou Popje?
woensdag 5 november 2014 om 08:53
Met mij gaat het alweer wat beter! Had een behoorlijke dip in mijn opleiding, ik kon mij niet meer concentreren en was compleet kwijt wat ik nou moest doen. Kwam ook een stuk faalangst bij kijken waardoor ik mezelf ging overtuigen dat ik het niet kon. Nu ben ik weer helemaal bij, ik heb hard gewerkt en al 2 examens met een 10 afgerond! ?Nou was dat ook wel bizar makkelijk en van laag niveau, de volgende examens zijn een stuk zwaarder.
Verder gaat alles zijn gangetje, het blijft druk alles bij elkaar maar ergens is dat ook wel lekker. Als het met de Popjes maar goed gaat ben ik tevreden.
Verder gaat alles zijn gangetje, het blijft druk alles bij elkaar maar ergens is dat ook wel lekker. Als het met de Popjes maar goed gaat ben ik tevreden.
vrijdag 7 november 2014 om 17:36
quote:friezinnetje2014 schreef op 05 november 2014 @ 17:16:
Je bent goed bezig Pop! En Willemijntje, ook jij bent goed bezig.
Volgens mij zijn we allemaal gewoon goed bezig, maar zien we het niet altijd
Dat zien we idd vaak niet!
Maar ik voel het ook vaak niet..
Ik kan zeggen tegen mezelf dat ik goed bezig ben, maar ook echt voelen dat het zo is, is een ander verhaal..
Herken je dat?
Je bent goed bezig Pop! En Willemijntje, ook jij bent goed bezig.
Volgens mij zijn we allemaal gewoon goed bezig, maar zien we het niet altijd
Ik kan zeggen tegen mezelf dat ik goed bezig ben, maar ook echt voelen dat het zo is, is een ander verhaal..
Herken je dat?
vrijdag 7 november 2014 om 17:39
quote:KeepCalmAndBePopje schreef op 05 november 2014 @ 08:53:
Met mij gaat het alweer wat beter! Had een behoorlijke dip in mijn opleiding, ik kon mij niet meer concentreren en was compleet kwijt wat ik nou moest doen. Kwam ook een stuk faalangst bij kijken waardoor ik mezelf ging overtuigen dat ik het niet kon. Nu ben ik weer helemaal bij, ik heb hard gewerkt en al 2 examens met een 10 afgerond! ?Nou was dat ook wel bizar makkelijk en van laag niveau, de volgende examens zijn een stuk zwaarder.
Een dip tijdens een opleiding is niet raar denk ik, heb het zelf ook gehad.
Fijn dat het beter gaat nu!
En twee tienen, goed bezig jij!!
Geef je de popjes een knuffel van mij en appelhond?
Een dip tijdens een opleiding is niet raar denk ik, heb het zelf ook gehad.
Fijn dat het beter gaat nu!
En twee tienen, goed bezig jij!!
Geef je de popjes een knuffel van mij en appelhond?
vrijdag 7 november 2014 om 17:43
quote:WillemijnLodewijkx schreef op 07 november 2014 @ 17:36:
[...]
Herken je dat?
Ja ik herken dat wel. Maar daarom is het wel goed om te zeggen.
Ik denk ook vaak: oh maar dat is heel normaal/gewoon dat ik dat doe. Maar een ander vindt dat niet. Die vind dat ik dan goed bezig ben. Maar omdat het voor mij 'de normaalste zaak' van de wereld is, voel ik dat niet altijd zo. Maar een compliment krijgen is voor een heleboel mensen moeilijk. Die wuiven het vaak weg.
[...]
Herken je dat?
Ik denk ook vaak: oh maar dat is heel normaal/gewoon dat ik dat doe. Maar een ander vindt dat niet. Die vind dat ik dan goed bezig ben. Maar omdat het voor mij 'de normaalste zaak' van de wereld is, voel ik dat niet altijd zo. Maar een compliment krijgen is voor een heleboel mensen moeilijk. Die wuiven het vaak weg.
zaterdag 8 november 2014 om 16:56
quote:friezinnetje2014 schreef op 07 november 2014 @ 17:43:
[...]
Klopt. Complimenten zijn lastig te accepteren.
Nog lastiger, jezelf een compliment geven
[...]
Klopt. Complimenten zijn lastig te accepteren.
Nog lastiger, jezelf een compliment geven