Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Hallo, iedereen!

< Zwaait terug naar andere forummers die mij groetten. >
World of Warcraft: Legion
quote:schorpioen36 schreef op 14 november 2014 @ 16:46:

Af en toe mag inderdaad maar gister zo'n opgeblazen gevoel en kan dan ook nog eens niet sporten dus was ff balen. Maar ben nog steeds maar halve kilo zwaarder.

Vandaag heel slecht gegeten. Nergens iets gezonds te eten te vinden. Dus vanmiddag alleen drinkontbijt

Hebben jullie ook mensen in je omgeving die meedoen met het anti suiker dieet. Oftewel geen suikers of suikervervangers. ik ken wel mensen en heb het in het verleden zelf geprobeerd. Ben er over aan het denken om het weer te gaan doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
het is eindelijk wat rustiger hier en weer puf om gezond te eten. Gisteren ook weer veel groente en fruit gehaald op de markt
de schade is helaas wel een kilo of 3, dus moet weer hard aan de slag
en nee, dat hoeft niet in de tabel
nou had ik dat allemaal in 1 posting kunnen zeggen......
maar dat heb ik niet gedaan en ik vind het wel grappig al die dolfijntjes onder elkaar
zijn we onze topicgoeroe kwijt trouwens?
quote:rosanna08 schreef op 14 november 2014 @ 21:16:

zijn we onze topicgoeroe kwijt trouwens? Misschien komt die wel weer terug. Maar omdat World of Warcraft: Warlords of Draenor uit is gekomen...
...zet ik ook wat...
...van mijn WoW-avatar...
...onder elkaar.
Maar het gaat hier dus niet om WoW.

Ik ben nogal een eetfanaat, maar in zekere zin kan ik mij dat ook permitteren als ik kijk hoe ik naar mijn werk ga: ongeveer een uur fietsen per dag, weliswaar niet aaneengesloten. Ik wandel ongeveer 15 minuten wandelen per dag. Ik hoef niet echt op dieet, vermoed ik, maar ik moet die grote suikerwafels vermijden. Een bak patat of een lekkere moorkop (mits niet elke dag) zal mij niet doen aankomen.

Ik had gedacht dat ik niet zou afvallen, maar ik had op een gegeven moment de motivatie niet meer. Een belangrijke oorzaak is het niet gebruiken van Excel en mijzelf wegen en kijken hoe het gewicht zakt. Met Excel kan ik uitrekenen hoeveel gewicht ik per dag verlies (gemiddeld 300 gram per dag) en wanneer ik 81 kilo (grens normaal gewicht/overgewicht) en wanneer ik 60 kilo (grens ondergewicht/normaal gewicht) ga wegen. Dat is resp. 7 december 2014 (81 kilo) en 4 februari 2015 (60 kilo). Maar 60 kilo voor een man van 1,80 m is wel erg licht. Voor een wat kleinere vrouw is dat eerder normaler, denk ik.
Wat?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Het is maar een vermoeden, Tickel.
Ik kan er zelfs geen vermoeden bij hebben. Snap er niets van :-)
Tick
Hé Roosje
Ennieweej, ik hoef nog maar 5 kilo te gaan, dus geen tabel voor mij.
quote:Tickel schreef op 14 november 2014 @ 21:44:

Ennieweej, ik hoef nog maar 5 kilo te gaan, dus geen tabel voor mij. je mag hier ook meekwekken zonder in de tabel te moeten hoor
Hans: 300 gram per dag is wel heel veel. En 60 kilo voor een man bij lengt 180 wel erg weinig denk ik. Denk dat je gewoon in spiegel moet kijken of et wel staat.
Hey Roos, gezellig dat je weer tijd hebt. Onze goeroe heb ik al heel lang niet meer gezien hier helaas.

Hans, ik begrijp m ook niet helemaal. Maar als je dus onder de 81 zit heb je een gezond gewicht, begrijp ik? 60 lijkt mij ook te weinig hoor, dan blijft er toch niks van je over?

Is dat WoW nou echt zo leuk? Ik game wel graag, maar dat spel heb ik nog nooit gespeeld. RPG/shooter toch (of zeg ik nou iets heel doms ).
hoi Liara, ik las dat het bij jou ook niet zo lekker gaat?
Nee, beetje een dipje. Ik vergat weer helemaal om te eten en had er even geen zin meer in.

Maar de laatste twee dagen gaat het weer beter, weer netjes ontbeten, fruit gegeten, stukje gewandeld etc. Komt goed.
quote:schorpioen36 schreef op 14 november 2014 @ 22:31:

Hans: 300 gram per dag is wel heel veel.

Ik zou moeten kijken wat een gezonde snelheid van afvallen is, mocht 300 gram per dag ongezond zijn. Als men het eetpatroon niet wijzigt, maar vanaf een bepaald moment ineens 300 gram per dag verliest (of 3 kg per week), is dat wel een alarmbel, vaak duidend op een ziekte.

quote:En 60 kilo voor een man bij lengt 180 wel erg weinig denk ik. Denk dat je gewoon in spiegel moet kijken of et wel staat.Vind ik ook. Ik denk dat een BMI van 18,5 kg/m2 wel erg laag is. Vanaf dat moment (en lager dan 18,5) spreekt men van ondergewicht: te licht zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven