Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
quote:In de broncode staat ook iets belangrijks..  .:)

Ik zie niks in de broncode, maar dat zal aan mij liggen hoor :P

Ik ga zo de puzzel er weer bijpakken, eens zien of het lukt voor ik straks weg moet...
Zou iemand mij alsjeblieft het antwoord van 4-28 door willen mailen? Ik wou niet opgeven maar na 3 dagen achter elkaar ploeteren op dezelfde puzzel is erg frustrerend!;( mijn adres is esther.kist@quicknet.nl alvast bedankt

quote:Zou iemand mij alsjeblieft het antwoord van 4-28 door willen mailen? Ik wou niet opgeven maar na 3 dagen achter elkaar ploeteren op dezelfde puzzel is erg frustrerend!;( mijn adres is esther.kist@quicknet.nl alvast bedankt

Ik mail je wel..

Heb zelf ook de eerste stappen gehad,  en ben daarna nog  lang bezig geweest.. weet hoe je je voelt

tine
quote:

quote: esther1977 reageerde

Zou iemand mij alsjeblieft het antwoord van 4-28 door willen mailen? Ik wou niet opgeven maar na 3 dagen achter elkaar ploeteren op dezelfde puzzel is erg frustrerend!;( mijn adres is esther.kist@quicknet.nl alvast bedankt

Ik mail je wel..

Heb zelf ook de eerste stappen gehad,  en ben daarna nog  lang bezig geweest.. weet hoe je je voelt

tine

Ah lief,dankjewel Tine ik wacht het met smart af!
kan iemand me met 38 helpen ik kom er niet uit.
ik heb volgens mij het woord, maar hij geeft fout? zou iemand mijn berekening willen bekijken?
wie kan er een goede hint geven voor puzzel 43? Verwijzen het aantal stippen (stenen) naar het aantal letters van het antwoord?
warrelwind

je mag mij je oplossing wel mailen. Dan kijk ik hem even na voor je. wit: [fgcolor=#ffffff]cbronscheer@hotmail.com[/fgcolor]
heb hem!!
Het aantal stenen is inderdaad het aantal letters. Als je de goede volgorde neemt, krijg je automatisch twee woorden.  Volg de spiraal...
is er nog iemand van de gelukkigen die de eindstreep al hebben gehaald die een hintje wil droppen voor 47? Ik heb geen flauw idee welke richting ik op moet. ik zie wel een overeenkomstje met een puzzel uit de vorige mzsteriax, maar dat is dan ook alles :(
Hier idem.

Geen flauw idee.

ik ook niet

quote:Het aantal stenen is inderdaad het aantal letters. Als je de goede volgorde neemt, krijg je automatisch twee woorden.  Volg de spiraal...

het klinkt zo makkelijk... maar pfff, ik begin langzamerhand mezelf  heel blond te voelen... ik denk dat ik snap hoe ik aan letters moet komen, maar het geeft me geen normale woorden...

en toch... toch wil ik hem oplosssen... ga dus stug door.

Mocht er iemand een fantastische hint kwijt willen, mijn mailadres is [fgcolor=#ffffff]tine@wanadoo[/fgcolor]  is ook mijn msn adres...
Zie het als wit:  een klok

Ik duik mijn bedje in en hoop dat ik morgen het licht zie veel succes nog allemaal

Ik ook.

Ik mail je morgen wel over 47

oke slaap lekker

quote:Zie het als wit:  een klokzover was ik al... alleen helpt me dat nog niet... maar ik ben niet van plan op te geven....
quote:oke slaap lekker tot morgen dames, ik ga ook afsluiten
tinki, ik heb je gemaild.
zotteoma, ik heb je al terug gemaild, maar ook hier bedankt voor je mail..

Ik ga nu leuk een puzzel maken...

tine
@47: cijfer in de taal van de vlag
quote:@47: cijfer in de taal van de vlagja hebbes. nu 48 nog. ook al zo vaag
@48 begin maar weer vooraan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven