Entertainment alle pijlers

Bram M en Gordon

03-12-2014 09:47 156 berichten
Een groot deel van de inboedel van oud-advocaat Bram Moszkowicz wordt mogelijk niet geveild, omdat zanger en presentator Gordon hem geld leent. ,,Ik betaal de rekening'', zegt Gordon vandaag in De Telegraaf.

Advocaat Gabriel Meijers wil de spullen van Moszkowicz laten verkopen om een openstaande rekening voor juridische bijstand te vereffenen. Volgens de krant gaat het om een bedrag van 15.000 euro.

,,Als het weer wat beter met hem gaat, betaalt 'ie het maar terug'', zei Gordon. ,,Ik vind het onvoorstelbaar dat Bram kennelijk door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten.'' De inbeslagname van de spullen staat gepland voor vanochtend om tien uur. Of dat nog doorgaat is onduidelijk.

Waarom helpen zijn welgestelde broers hem niet? Die tikken dat toch zo af?

En zijn rijke vrinden? En zijn maffiamaatjes met zo veel zwart geld?

Hij wordt in de steek gelaten door iedereen en Goor gaat hem uit de brand helpen.
Alle reacties Link kopieren
Goor moet nog wel even in al zijn boosheid roeptoeteren, wat voor ge-weeeeel-dige dingen hij wel niet doet voor de minderbedeelde medemens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En zijn nieuwe toko promoten.
Gut, wat een sneunicht is het toch ook. Voortdurend de media opzoeken en als dan niet de gewenste lauwerkransen en emmers vol lof worden aangeboden gaat ie om zich heen slaan.
1.2 miljoen randdebielen vind ik nog laag ingeschat.
Dit gaat echt leuk worden met die hysterische Goor en omhooggevallen Brammetje.

Ik wist niet dat Goor een koffieboutique had. Maar nu wel. Effectief hoor. Maar weinig kans dat ik er ooit kom.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 19:40:

Dit gaat echt leuk worden met die hysterische Goor en omhooggevallen Brammetje.Ja, wordt smullen! Brammie schijnt een interview te hebben gegeven aan RTL; heb het zeer helaas gemist
Bram is lief!
Bram ontkent de lening bij de crimineel.
Ik heb ook een grote zwak voor Bram 😍
Frankly my dear, I don"t give a damn
'koffieboutique"??
quote:tante.Klaas schreef op 03 december 2014 @ 21:48:

'koffieboutique"?? Heel chique, Goor heeft immers stijl en klasse.
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 09:53:

In feite is dit abject en infaam.

Neerlands grootste relnicht gaat een maffia advocaat uit de brand helpen.

En dat zijn broers hem niet helpen.

Wat steekt daar achter?

Abject en infaam

( was mijn eerste gedachte)

Ik snap het denkelijk wel..........

Van terugbetalen zal geen sprake zijn...

Bram wordt gewoon de consigliere van Goor, prive.

Die heeft zo vaak wat aan zijn broek hangen (letterlijk èn figuurlijk) die 15 roodjes lacht Goor om.

Duur, goed gratis advies niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 19:40:

Dit gaat echt leuk worden met die hysterische Goor en omhooggevallen Brammetje.

Ik wist niet dat Goor een koffieboutique had. Maar nu wel. Effectief hoor. Maar weinig kans dat ik er ooit kom.Mrs, *kijkt streng* je komt te weinig in het Gooi (!)
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 21:20:

Bram ontkent de lening bij de crimineel. Bram ontkent alles Yas, de beste man weet niet beter.
quote:Eindeloos schreef op 03 december 2014 @ 21:55:

[...]

Bram ontkent alles Yas, de beste man weet niet beter.Heeft zijn hele leven niet anders gedaan ben ik bang
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 21:57:

[...]

Heeft zijn hele leven niet anders gedaan ben ik bang Way of life
Breekt hem op.
Als Geer zich er nou ook nog mee gaat bemoeien dan is het circus helemaal compleet.

Leuk nieuw idee voor een reality soap
quote:diamond-gloss schreef op 03 december 2014 @ 22:05:

Als Geer zich er nou ook nog mee gaat bemoeien dan is het circus helemaal compleet.

Leuk nieuw idee voor een reality soap Ik wed dat Geer morgen ook wat gaat roepen.
En Patty

En Patries.

Dan hebben we heel ordinair Nederland wel weer gehad.
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 22:03:

Breekt hem op.Zeker te weten Yas, dat wordt straks een boel geouwehoer gezeur.

Goor gillend aan de foon, '' Bram ik heb je nodig, NU ", Bram heeft geen tijd............

Goor nog harder gillend " jaaaaa, toen je in de stront penarie zat, was ik er wel voor jou""

Etc etc etc.

Daar kunnen wij op wachten.
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 22:09:

En Patty

En Patries.

Dan hebben we heel ordinair Nederland wel weer gehad.Gaat haar borsten natmaken
quote:Eindeloos schreef op 03 december 2014 @ 21:54:

[...]

Mrs, *kijkt streng* je komt te weinig in het Gooi (!) Sorry lief, maar het is gewoon te ver om.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Eindeloos schreef op 03 december 2014 @ 22:10:

[...]

Gaat haar borsten natmaken
quote:Plankgas schreef op 03 december 2014 @ 11:56:

Ik begrijp niet goed waarom Bram die flat screen tv laptop en wat kristalwerk probeert te redden, echt veel sentimentele waarde kan dat niet hebben, makkelijk vervangbaar. De volgende schuld eiser kan daar nu weer beslag op komen leggen en raakt ie het alsnog kwijt. Als Bram onverhoops toch failliet word verklaard, vervalt ook de nieuwe schuld bij Gordon.

(Het lijkt mij sowieso het slimst om die crimineel zijn centen terug te geven, die gasten trekken zich niks aan van een faillisement en hebben nog wel eens de neiging om fysiek te worden, dat is ongezond)

Dat is natuurlijk een rookgordijn, zielig doen zodat de aandacht wordt afgeleid van daar waar het geld zich echt bevindt. De blauwe enveloppen brigade zal daar noodgedwongen intrappen, de vrindjes van Brammeke niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven