Koningin Fabiola overleden

06-12-2014 16:55 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krachtige vrouw

http://youtu.be/OUDaQTq6S1k

Koningin Fabiola van België overleden

Vrijdag, 5 december 2014, 19:17

Buitenland, Koningshuis

AFP

Koning Boudewijn en koningin Fabiola in 1990 ANP

Koningin Fabiola tijdens een portretsessie in 2002 EPA

Koningin Beatrix op staatsbezoek in België in 2006.

Rechts: Willem-Alexander en Máxima Capital Photos

In België is koningin Fabiola (86) overleden. Ze was de weduwe van koning Boudewijn.

"Hunne Majesteiten de Koning en de Koningin en de Leden van de Koninklijke Familie melden met zeer grote droefheid het overlijden van Hare Majesteit Koningin Fabiola vanavond in het Kasteel Stuyvenberg te Brussel", schrijft het Belgische koningshuis.

Fabiola was de tante van de huidige koning Filip. Na het overlijden van haar echtgenoot in 1993 trok ze zich grotendeels terug uit het publieke leven.

De Belgische koningin Fabiola is vanavond overleden

Video afspelen

01:17

Longontsteking

Fabiola had de laatste jaren gezondheidsproblemen. Ze had de botziekte osteoporose en leed aan zuurstoftekort in haar bloed. In 2009 kreeg ze een zware longontsteking. Daar is ze nooit volledig van hersteld.

Er zijn nog geen mededelingen gedaan over wanneer de uitvaart van Fabiola zal zijn.
LOEP ME MAAR aub.
Spuit elf.
Ja en nu? Collectief snikken?

Discussie?
Ik kende die vrouw niet eens.
quote:paque_pink schreef op 06 december 2014 @ 16:56:

Ja en nu? Collectief snikken?

Discussie?Zullen we doen? Ik vind die vrouw er griezelig uit zien, kon zo een personage zijn in een horrorfilm.
Ik geloof dat vrijdag de uitvaartplechtigheid zal plaats vinden.
LOEP ME MAAR aub.
quote:netniet schreef op 06 december 2014 @ 16:58:

[...]

Zullen we doen? Ik vind die vrouw er griezelig uit zien, kon zo een personage zijn in een horrorfilm.Ik vond haar juist een hele mooie uitstraling hebben.

LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 06 december 2014 @ 17:00:

[...]

Ik vond haar juist een hele mooie uitstraling hebben.

Ik zag haar voor het eerst op de plaatjes die ik net googelde, die vind ik echt griezelig met hele enge ogen.
quote:netniet schreef op 06 december 2014 @ 16:57:

Ik kende die vrouw niet eens.Dan kun je nu naar dit filmpje kijken:

http://youtu.be/fyAi0hJkEjM
LOEP ME MAAR aub.
Vroeger was ze heel mooi. Maar naarmate ze ouder werd ging dat er wel van af (zoals bij zovelen). Vooral een lieve vrouw geweest die aan de zijde van de armen stond.
quote:netniet schreef op 06 december 2014 @ 17:02:

[...]

Ik zag haar voor het eerst op de plaatjes die ik net googelde, die vind ik echt griezelig met hele enge ogen.

Vind je? Ik zie gewoon een oude vrouw met een Beatrix kapsel.

Pff, missie. Maak anders even een koningshuismeuktopic
TO, is dit een foute belgenmop?
quote:StoraHuntur schreef op 06 december 2014 @ 17:07:

TO, is dit een foute belgenmop?Ik zou zeggen: lees je eens in. Ze was van oorsprong niet eens Belgisch.
quote:minnimouse schreef op 06 december 2014 @ 17:06:

[...]

Vind je? Ik zie gewoon een oude vrouw met een Beatrix kapsel.

[img]http://static0.hln.be/static/photo/2009 ... 968846.jpg[/img]Tja, ik wilde iets doen om TO te helpen een discussie te starten Ik dacht een beetje rellen kan dan geen kwaad.
quote:StoraHuntur schreef op 06 december 2014 @ 17:07:

TO, is dit een foute belgenmop?Een Belgenmop? Lees je geen krant of nieuwsberichten?
LOEP ME MAAR aub.
quote:ontbijtkoekje schreef op 06 december 2014 @ 17:05:

Vroeger was ze heel mooi. Maar naarmate ze ouder werd ging dat er wel van af (zoals bij zovelen). Vooral een lieve vrouw geweest die aan de zijde van de armen stond.Ik sta ook aan de zijde van de armen, ben ik nu ook lief?
quote:missie_m schreef op 06 december 2014 @ 17:10:

[...]

Een Belgenmop? Lees je geen krant of nieuwsberichten?Nee, ik lees eigenlijk alleen het viva blad.
Fabiola was toch een Spaanse?
quote:netniet schreef op 06 december 2014 @ 17:10:

[...]

Tja, ik wilde iets doen om TO te helpen een discussie te starten Ik dacht een beetje rellen kan dan geen kwaad.Boefje!!
quote:StoraHuntur schreef op 06 december 2014 @ 17:12:

[...]

Nee, ik lees eigenlijk alleen het viva blad.En ik lees het nieuws selectief, ik hoef niet alles te weten en zeker niet van het Belgische koningshuis, Nederlandse ook niet trouwens.
quote:ontbijtkoekje schreef op 06 december 2014 @ 17:05:

Vroeger was ze heel mooi. Maar naarmate ze ouder werd ging dat er wel van af (zoals bij zovelen). Vooral een lieve vrouw geweest die aan de zijde van de armen stond.Dan had ze het beter getroffen dan Willem Alexander, die is altijd al een lelijke vent geweest. Petje op, overall en klompen en je zou niet beter weten dan dat hij een boer is die zijn tandartsverzekering niet kan betalen.
So what dat tante Fabiola de pijp uit is. Haar "nuttige" tijd was toch al even geleden, de laatste 20 jaar deed ze niks anders meer dan dotaties incasseren die ze dan via een "fonds" belastingvrij naar Spanje wou doorsluizen. Kwestie van aan te geven waar haar prioriteiten lagen vermoed ik.

Zij en haar ex waren zo katholiek als fijngemalen poppenstront, en gisteren in haar levensoverzicht (wat blijkbaar al klaar stond ) werd nog eens fijntjes opgemerkt dat zij aan de basis lag van het koninklijk veto om de Belgische abortuswet te ondertekenen. Kotsmisselijk word ik ervan, als ik aan die periode terugdenk, het toppunt van koninklijke achterlijkheid in een democratisch gestemde wet!

Zullen we haar missen? NEUUUUUUUUUH!

Helaas is die ganse club van de Belgische koninklijke familie, ook de jongere generaties, een beetje in hetzelfde bedje ziek: oerkatholiek, wereldvreemd en zo soepel in de omgang als een strijkplank. Misschien kunnen we ze op Marktplaats zetten, maar ik vrees dat niemand ze van ons wil overnemen.
Modje, wilt u dit topic sluiten wegens domme beledigingen richting overleden koningin Fabiola van België ?
LOEP ME MAAR aub.
quote:geve schreef op 06 december 2014 @ 17:20:

So what dat tante Fabiola de pijp uit is. Haar "nuttige" tijd was toch al even geleden, de laatste 20 jaar deed ze niks anders meer dan dotaties incasseren die ze dan via een "fonds" belastingvrij naar Spanje wou doorsluizen. Kwestie van aan te geven waar haar prioriteiten lagen vermoed ik.

Zij en haar ex waren zo katholiek als fijngemalen poppenstront, en gisteren in haar levensoverzicht (wat blijkbaar al klaar stond ) werd nog eens fijntjes opgemerkt dat zij aan de basis lag van het koninklijk veto om de Belgische abortuswet te ondertekenen. Kotsmisselijk word ik ervan, als ik aan die periode terugdenk, het toppunt van koninklijke achterlijkheid in een democratisch gestemde wet!

Zullen we haar missen? NEUUUUUUUUUH!

Helaas is die ganse club van de Belgische koninklijke familie, ook de jongere generaties, een beetje in hetzelfde bedje ziek: oerkatholiek, wereldvreemd en zo soepel in de omgang als een strijkplank. Misschien kunnen we ze op Marktplaats zetten, maar ik vrees dat niemand ze van ons wil overnemen. Gewoon de hele monarchie afschaffen, overal ter wereld. Zijn we er in 1 keer vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven