25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
donderdag 4 december 2014 om 22:47
vrijdag 5 december 2014 om 18:00
Mijn lijstje op Sinterklaasdag:
O: Boterham met witte vlokken;
T: 3 koppen koffie, halve chocoladeletter, gevulde speculaas;
L: Kop koffie;
T: Chocoladesinterklaas met kleine Smarties, krentenbol, arretjescake, 2 koppen koffie, glas magere melk, banaan;
A: Boterham met kruidkaas.
Beweging:
- 1 uur 10 min. fietsen;
- 20 min. wandelen.
Wie durft op te biechten wat hij/zij vandaag met Sinterklaas gegeten heeft? De echte dikmakers zijn - hoe toepasselijk ook - in de tekst dik gemaakt!
Overigens is dit niet erg gezond. Vanaf morgen wordt er weer normaler gegeten.
O: Boterham met witte vlokken;
T: 3 koppen koffie, halve chocoladeletter, gevulde speculaas;
L: Kop koffie;
T: Chocoladesinterklaas met kleine Smarties, krentenbol, arretjescake, 2 koppen koffie, glas magere melk, banaan;
A: Boterham met kruidkaas.
Beweging:
- 1 uur 10 min. fietsen;
- 20 min. wandelen.
Wie durft op te biechten wat hij/zij vandaag met Sinterklaas gegeten heeft? De echte dikmakers zijn - hoe toepasselijk ook - in de tekst dik gemaakt!
Overigens is dit niet erg gezond. Vanaf morgen wordt er weer normaler gegeten.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 5 december 2014 om 18:38
Haha nou Hans, voorlopig wel:
O yoghurt met havermout
L 2 boterhammen met magere kaas, 2 met cervelaatworst
T glas rode wijn, glas warme chocolademelk
Verder nog niks. Heb een enorm drukke werkweek gehad en voel me niet zo goed. Moe, hoofdpijn, keelpijn, niet echt honger. Nog even kijken wat ik vanavond ga eten. Eerst maar eens een ibuprofennetje.
En heb wat chocola gekregen op mijn werk, daar ga ik vanavond wel wat van nemen.
O yoghurt met havermout
L 2 boterhammen met magere kaas, 2 met cervelaatworst
T glas rode wijn, glas warme chocolademelk
Verder nog niks. Heb een enorm drukke werkweek gehad en voel me niet zo goed. Moe, hoofdpijn, keelpijn, niet echt honger. Nog even kijken wat ik vanavond ga eten. Eerst maar eens een ibuprofennetje.
En heb wat chocola gekregen op mijn werk, daar ga ik vanavond wel wat van nemen.
Tjezus, wat vals
vrijdag 5 december 2014 om 18:50
Ik ben vandaag bij de kaakchirurg geweest voor extractie van 2 kiezen, dus mijn eetlijst is anders dan anders haha.
O: 250 gram vanillekwark
L: Ragout met 3 boterhammen zonder korstjes
A: zo Erwtensoep met brood zonder korstjes
Verder wel wat chocomel op.
En dan kom ik toch ruim aan mijn kcal voor vandaag.
O: 250 gram vanillekwark
L: Ragout met 3 boterhammen zonder korstjes
A: zo Erwtensoep met brood zonder korstjes
Verder wel wat chocomel op.
En dan kom ik toch ruim aan mijn kcal voor vandaag.
Don't know, don't care
zaterdag 6 december 2014 om 01:16
zaterdag 6 december 2014 om 07:57
Schorpioen,
Het is natuurlijk niet erg dat je gezondigd hebt; het is per slot van rekening Sinterklaas. Ik ben ook flink aan het snaaien en graaien geweest. Ik moet dat gewoon niet elke dag doen. Sinterklaas is nu eenmaal een groot snoepfeest: pepernoten, taaitaai, chocoladeletters, strooigoed, chocoladesinterklaas (chocolabeeldje van Sinterklaas):
Het is natuurlijk niet erg dat je gezondigd hebt; het is per slot van rekening Sinterklaas. Ik ben ook flink aan het snaaien en graaien geweest. Ik moet dat gewoon niet elke dag doen. Sinterklaas is nu eenmaal een groot snoepfeest: pepernoten, taaitaai, chocoladeletters, strooigoed, chocoladesinterklaas (chocolabeeldje van Sinterklaas):
zaterdag 6 december 2014 om 08:03
O: Banaan, kop koffie, boterham met witte vlokken;
T: 2 koppen koffie, 2 biscuitjes, glas cola light;
L: krentenbol, broodje kaas, glas melk, broodje schouderham;
T: Glas cola light, kop koffie, koekje;
A: Spaghetti, rauwkost;
T: Boterham met haring, 2 koppen koffie, paprikachips, glas bier.
Beweging:
- 15 min. fietsen;
- 10 min. wandelen;
- helpen met verhuizen meubel.
T: 2 koppen koffie, 2 biscuitjes, glas cola light;
L: krentenbol, broodje kaas, glas melk, broodje schouderham;
T: Glas cola light, kop koffie, koekje;
A: Spaghetti, rauwkost;
T: Boterham met haring, 2 koppen koffie, paprikachips, glas bier.
Beweging:
- 15 min. fietsen;
- 10 min. wandelen;
- helpen met verhuizen meubel.
zaterdag 6 december 2014 om 16:57
Blijf wel op gewicht gelukkig! Maar maandag denk ik niks afgevallen.
Vandaag kwam dochter met koekjes en chocolade naar me toe dus daar wel paar van genomen. Maar nu is het echt afgelopen . Ga straks lekker aardappelen met broccoli maken.
Voor de rest helemaal niks gedaan vandaag. Een lekkere rustdag gehad.
Vandaag kwam dochter met koekjes en chocolade naar me toe dus daar wel paar van genomen. Maar nu is het echt afgelopen . Ga straks lekker aardappelen met broccoli maken.
Voor de rest helemaal niks gedaan vandaag. Een lekkere rustdag gehad.
zondag 7 december 2014 om 02:25
Ben ook even niet heel gezond bezig. Ik dacht dat ik minder zou eten met de 2 kiezen eruit, maar eten gaat me te makkelijk af haha.
O: bordje Brinta met klein beetje honing
A: gourmet; half stokbrood, satésaus, knoflooksaus, stuk of 3 wijntjes. Qua vlees hadden we een groot pakket met 8 verschillende soorten vlees, waarvan 4 stukjes. We eten er morgen nog eens van dus hebben van alles 1 stukje op, is maar 8 stukjes + per persoon een frikandel. Ook wat gebakken ui.
Erna nog 2 rode vodka energie drink op.
In principe lijkt het wel mee te vallen maar telt snel op denk ik. Voordeel is dat ik de rest van de dag niet veel op heb. Maar een gezonde dag is het niet.
Druk bezig geweest met nepsneeuw als kerstversiering, nu maar eens tijd naar bed te gaan.
@Schorpioen, de verleiding nog weten te weerstaan?
Fijn dat jullie in ieder geval op gewicht blijven deze dagen.
Ik hoop dat het voor mij ook meezit.
O: bordje Brinta met klein beetje honing
A: gourmet; half stokbrood, satésaus, knoflooksaus, stuk of 3 wijntjes. Qua vlees hadden we een groot pakket met 8 verschillende soorten vlees, waarvan 4 stukjes. We eten er morgen nog eens van dus hebben van alles 1 stukje op, is maar 8 stukjes + per persoon een frikandel. Ook wat gebakken ui.
Erna nog 2 rode vodka energie drink op.
In principe lijkt het wel mee te vallen maar telt snel op denk ik. Voordeel is dat ik de rest van de dag niet veel op heb. Maar een gezonde dag is het niet.
Druk bezig geweest met nepsneeuw als kerstversiering, nu maar eens tijd naar bed te gaan.
@Schorpioen, de verleiding nog weten te weerstaan?
Fijn dat jullie in ieder geval op gewicht blijven deze dagen.
Ik hoop dat het voor mij ook meezit.
Don't know, don't care
zondag 7 december 2014 om 09:45
zondag 7 december 2014 om 18:31
Lala : het eten valt denk ik wel mee maar die alcohol tikt altijd snel aan.
Vandaag ff balansdag
O: 2 rijstewafels met kaas
L: 2 speltboterhammen met gestampte muisjes
D: spaghetti bolognaise.
Nu de avond nog doorkomen.
Kijk tegenwoordig toch die weigh löss programma en je moet gewoon 3500 kcal per 500 gram minder eten of meer sporten.
Deze week maar weer eens opletten om maar 1500 kcal te eten elke dag. Als ik sport natuurlijk iets meer. Nog 3 weken en dan beginnende feestdagen
Heb wel op weigh watchers site wat gerechten gezien die gezond zijn. Ga proberen niet zoveel sausjes te eten en koolhydraten zo min mogelijk te nemen . 1e kerstdag moet ik iets maken en 2e kerstdag ook gourmetten.
Vandaag ff balansdag
O: 2 rijstewafels met kaas
L: 2 speltboterhammen met gestampte muisjes
D: spaghetti bolognaise.
Nu de avond nog doorkomen.
Kijk tegenwoordig toch die weigh löss programma en je moet gewoon 3500 kcal per 500 gram minder eten of meer sporten.
Deze week maar weer eens opletten om maar 1500 kcal te eten elke dag. Als ik sport natuurlijk iets meer. Nog 3 weken en dan beginnende feestdagen
Heb wel op weigh watchers site wat gerechten gezien die gezond zijn. Ga proberen niet zoveel sausjes te eten en koolhydraten zo min mogelijk te nemen . 1e kerstdag moet ik iets maken en 2e kerstdag ook gourmetten.