Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Rosanna: ik vroeg het me ook af
Oh in bed 😝

Net weer gesport en 450 kcal verbrand.
Roos: maar jouw dessert klinkt ook goed bij je kersdiner

Heb je weleens Beef Wellington gemaakt? Het lijkt me zo lekker, maar als ik kookprogramma's kijk doen ze altijd lijken of het heel erg moeilijk is.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het nog nooit gemaakt, maar mijn moeder heeft het volste vertrouwen in mijn kookkunsten

Met een thermometer lukt dat vlees wel en als de korst mislukt, halen we die er gewoon vanaf
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
en if all else fails: aardappelkroketjes zijn ook heel lekker
Tjezus, wat vals
precies
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
(Weg; dubbel. Zie bericht verderop.)
World of Warcraft: Legion
Mijn lijstje vandaag:

O: 2 boterhammen met pindakaas

L: tosti, 2 knackebrod met salami

T: 2 mandarijnen

Ik heb niet eens wat lekkers in huis voor sinterklaasavond (toch nog maar even naar de winkel denk ik)
Mijn lijstje op Sinterklaasdag:

O: Boterham met witte vlokken;

T: 3 koppen koffie, halve chocoladeletter, gevulde speculaas;

L: Kop koffie;

T: Chocoladesinterklaas met kleine Smarties, krentenbol, arretjescake, 2 koppen koffie, glas magere melk, banaan;

A: Boterham met kruidkaas.

Beweging:

- 1 uur 10 min. fietsen;

- 20 min. wandelen.

Wie durft op te biechten wat hij/zij vandaag met Sinterklaas gegeten heeft? De echte dikmakers zijn - hoe toepasselijk ook - in de tekst dik gemaakt!

Overigens is dit niet erg gezond. Vanaf morgen wordt er weer normaler gegeten.
Haha nou Hans, voorlopig wel:

O yoghurt met havermout

L 2 boterhammen met magere kaas, 2 met cervelaatworst

T glas rode wijn, glas warme chocolademelk

Verder nog niks. Heb een enorm drukke werkweek gehad en voel me niet zo goed. Moe, hoofdpijn, keelpijn, niet echt honger. Nog even kijken wat ik vanavond ga eten. Eerst maar eens een ibuprofennetje.

En heb wat chocola gekregen op mijn werk, daar ga ik vanavond wel wat van nemen.
Tjezus, wat vals
Ik ben vandaag bij de kaakchirurg geweest voor extractie van 2 kiezen, dus mijn eetlijst is anders dan anders haha.

O: 250 gram vanillekwark

L: Ragout met 3 boterhammen zonder korstjes

A: zo Erwtensoep met brood zonder korstjes

Verder wel wat chocomel op.

En dan kom ik toch ruim aan mijn kcal voor vandaag.
Don't know, don't care
De komende maandag geef ik het gewicht van maandag door i.p.v. die van zondag omdat ik van zondagochtend niet thuis ben maandagochtend weer wel.
Hier weer eene erg slechte dag

O: 4 speltboterhammen met chocoladepasta

L: patat speciaal met frikandel

D: tomatensoep, beetje bietensalade en beetenpasta salade

T: 1 picolini, celebrations snicker, handje borrelnoten en bakje pepernoten

Dat word morgen een vastendagje
Ondanks gesnaai en gegraai gisteren ben ik nog niets aangekomen.
Schorpioen,

Het is natuurlijk niet erg dat je gezondigd hebt; het is per slot van rekening Sinterklaas. Ik ben ook flink aan het snaaien en graaien geweest. Ik moet dat gewoon niet elke dag doen. Sinterklaas is nu eenmaal een groot snoepfeest: pepernoten, taaitaai, chocoladeletters, strooigoed, chocoladesinterklaas (chocolabeeldje van Sinterklaas):

O: Banaan, kop koffie, boterham met witte vlokken;

T: 2 koppen koffie, 2 biscuitjes, glas cola light;

L: krentenbol, broodje kaas, glas melk, broodje schouderham;

T: Glas cola light, kop koffie, koekje;

A: Spaghetti, rauwkost;

T: Boterham met haring, 2 koppen koffie, paprikachips, glas bier.

Beweging:

- 15 min. fietsen;

- 10 min. wandelen;

- helpen met verhuizen meubel.
Hans: de patat kwam niet door sinterklaas😝 maar doordat ik een keer gezellig met collega's mee wilde en die eten vette hap op vrijdag.
Blijf wel op gewicht gelukkig! Maar maandag denk ik niks afgevallen.

Vandaag kwam dochter met koekjes en chocolade naar me toe dus daar wel paar van genomen. Maar nu is het echt afgelopen . Ga straks lekker aardappelen met broccoli maken.

Voor de rest helemaal niks gedaan vandaag. Een lekkere rustdag gehad.
Ik heb et even moeilijk nu. Heb geen honger maar zin om te snaaien. Ik heb geeneens echt trek ergens in. Net maar ananas genomen . Is iig gezond! Helaas ook allemaal ongezonde dingen in huis die ik wel lekker vind! Pffff
Ben ook even niet heel gezond bezig. Ik dacht dat ik minder zou eten met de 2 kiezen eruit, maar eten gaat me te makkelijk af haha.

O: bordje Brinta met klein beetje honing

A: gourmet; half stokbrood, satésaus, knoflooksaus, stuk of 3 wijntjes. Qua vlees hadden we een groot pakket met 8 verschillende soorten vlees, waarvan 4 stukjes. We eten er morgen nog eens van dus hebben van alles 1 stukje op, is maar 8 stukjes + per persoon een frikandel. Ook wat gebakken ui.

Erna nog 2 rode vodka energie drink op.

In principe lijkt het wel mee te vallen maar telt snel op denk ik. Voordeel is dat ik de rest van de dag niet veel op heb. Maar een gezonde dag is het niet.

Druk bezig geweest met nepsneeuw als kerstversiering, nu maar eens tijd naar bed te gaan.

@Schorpioen, de verleiding nog weten te weerstaan?

Fijn dat jullie in ieder geval op gewicht blijven deze dagen.

Ik hoop dat het voor mij ook meezit.
Don't know, don't care
O: Boterham met gebakken ei, glas melk;

T: 2 koppen koffie;

L: Boterham met witte vlokken;

T: Banaan, 2 blokjes kruidkaas, kop koffie;

A: Pesto-aardappels, worteltjes, 3 filetlappen Desperado.

Beweging:

- 15 min. wandelen;

- 20 min. fietsen;

- Schoonmaken.
Toen ik vorige bericht schreef had ik al bakje pepernoten op en daarna nog stukje chocolade en toen hier geschreven en gestopt ermee.

Vandaag boodschappen doen en dan weer wat groete halen voor sapjes en speltbrood.
Ik moet vanmiddag ook boodschappen halen: braadboter, Hansaplast (zou dat nou naar mij zijn vermoemd? ), Dubro, melk.
Lala : het eten valt denk ik wel mee maar die alcohol tikt altijd snel aan.

Vandaag ff balansdag 😝

O: 2 rijstewafels met kaas

L: 2 speltboterhammen met gestampte muisjes

D: spaghetti bolognaise.

Nu de avond nog doorkomen.

Kijk tegenwoordig toch die weigh löss programma en je moet gewoon 3500 kcal per 500 gram minder eten of meer sporten.

Deze week maar weer eens opletten om maar 1500 kcal te eten elke dag. Als ik sport natuurlijk iets meer. Nog 3 weken en dan beginnende feestdagen

Heb wel op weigh watchers site wat gerechten gezien die gezond zijn. Ga proberen niet zoveel sausjes te eten en koolhydraten zo min mogelijk te nemen . 1e kerstdag moet ik iets maken en 2e kerstdag ook gourmetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven