Laserbehandeling haar oksel
maandag 8 december 2014 om 09:01
maandag 8 december 2014 om 09:14
Ik heb het twee jaar geleden gedaan. Het is echt wel een heel stuk minder, ik ben niet lang genoeg doorgegaan en nu komt het een beetje terug. Ik ga vanaf volgende week weer een paar behandelingen doen om het helemaal weg te krijgen. Ik heb toen ook mijn bikinilijn laten doen en dat is mooi weg gebleven. Ik vind het zó top dat ik ook mijn benen laat doen deze winter. Lekker niet meer scheren. Ik verheug me er nu al op.
maandag 8 december 2014 om 11:21
Laser werkt inderdaad beter dan ipl. Je kan bij Groupon of vakantieveiling vaak een goede aanbieding vinden. B.v. een jaar "onbeperkt". Dat betekent in het algemeen dat je 8 behandelingen krijgt.
Bij de een werkt het beter dan bij de ander. Bij mij scheelt het wel maar ik heb veel behandelingen nodig.
Bij de een werkt het beter dan bij de ander. Bij mij scheelt het wel maar ik heb veel behandelingen nodig.
maandag 8 december 2014 om 12:10
Heb je veel beharing? Volgens mij kun je namelijk via je huisarts een doorverwijzing krijgen voor het weglaseren van haar. Maar dan moet je wel in erge mate last hebben van beharing.
Ik laat me harsen. Ben er nu een jaar mee bezig en ik merk dat er steeds minder te harsen valt. Ik heb dan ook bijna nooit last van uitslag en dergelijke .
Ik laat me harsen. Ben er nu een jaar mee bezig en ik merk dat er steeds minder te harsen valt. Ik heb dan ook bijna nooit last van uitslag en dergelijke .
Carpe Diem!
maandag 8 december 2014 om 18:12
quote:veensteker schreef op 08 december 2014 @ 11:21:
Laser werkt inderdaad beter dan ipl. Je kan bij Groupon of vakantieveiling vaak een goede aanbieding vinden. B.v. een jaar "onbeperkt". Dat betekent in het algemeen dat je 8 behandelingen krijgt.
Bij de een werkt het beter dan bij de ander. Bij mij scheelt het wel maar ik heb veel behandelingen nodig.Vanuit sommige aanvullende verzekeringen kun je idd laserontharing in het gelaat (= gezicht) vergoed krijgen als je overbeharing hebt. Daar is meestal wel een verwijzing van de HA of dermatoloog voor nodig.
Bij de een werkt het beter dan bij de ander. Bij mij scheelt het wel maar ik heb veel behandelingen nodig.Vanuit sommige aanvullende verzekeringen kun je idd laserontharing in het gelaat (= gezicht) vergoed krijgen als je overbeharing hebt. Daar is meestal wel een verwijzing van de HA of dermatoloog voor nodig.
woensdag 10 december 2014 om 11:50
donderdag 11 december 2014 om 16:58
Hier ook gelaserd, ben super blij met het resultaat. Mijn huid is inderdaad veel zachter, mooier, zonder ingegroeide haartjes. En ik heb toch echt dik, zwart haar
Ik heb ook andere lichaamsdelen laten laseren, maar ik woon dan ook niet in NL en heb de mogelijkheid om het echt goedkoop te laten doen.
Ik heb ook andere lichaamsdelen laten laseren, maar ik woon dan ook niet in NL en heb de mogelijkheid om het echt goedkoop te laten doen.
donderdag 11 december 2014 om 17:18
donderdag 11 december 2014 om 18:45