Kittens op marktplaats

07-12-2014 18:39 52 berichten
Ongelooflijk hoeveel kittens van pas 7 weken (vééééél te jong!) op marktplaats worden gezet. En nog meer ongelooflijk dat mensen daar prijzen op gaan bieden die gelijk liggen aan de prijzen bij de asiels, gezien de kittens daar onderzocht zijn door een dierenarts, en bij de prijs alle inentingen, chip en sterilisatie inbegrepen zit.

Om die reden had ik een advertentie geplaatst met deze informatie daarin en een oproep om kittens bij een asiel in de buurt op te halen.

Vervolgens kreeg ik diverse mails met de vraag of "mijn kittens nog beschikbaar waren"???!!! Ongelooflijk, over mijn boodschap werd volledig heen gelezen, blijkbaar zaten ze zich alleen maar blind te staren op de foto die ik bij had gevoegd.

Wat wil ik nou met dit topic? Geen idee eigenlijk. Misschien mijn frustratie hieromtrent uiten?
Alle reacties Link kopieren
Geadviseerd ja, ik had weinig te zeggen daar, maar ik vrees dat ze dat niet gedaan hebben. Ben ze later weer uit het oog verloren. Maar dit soort mensen laten het ene na het andere nestje komen.

Maar dat is dus het enorme dilemma: eigenlijk moet je dit soort poesjes niet nemen, want daarmee houd je de zaak in stand. Maar ik weet heus wel wat er met de kittens gebeurt als niemand ze komt ophalen (gruwel) en als je dan zo'n kitten in de ogen hebt gekeken is het gewoon bijna onmogelijk om 'verstandig' te zijn en toch een poes uit het asiel te halen. Feitelijk hebben de mensen die te bedonderd zijn om hun kat te laten steriliseren ons behoorlijk in de tang. Ik weet echt niet wat hier de oplossing is, als die er al is.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft de kosten heb je trouwens ook helemaal gelijk. Ik mocht dit poesje weliswaar gratis meenemen, maar wat ik later aan kosten bij de da heb moeten maken, dat overtreft iedere marktplaats advertentie. Ik denk dat je met een asielkat idd uiteindelijk goedkoper uit bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven