Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zou EN wel een kerstboom hebben?
quote:Thordis2.0 schreef op 13 december 2014 @ 11:45:

Het lijkt me vooral heel naar om zo'n leeg leven te hebben met alleen ouders en 1 vriendin, lang geen werk en dan alleen maar stokbrood en smeersels voor in je vrije tijd. Van dieren houdt ze niet, van dingen ondernemen houdt ze niet. Alleen reizen en dat is te duur.Gelukkig ook geen siblings, maar wel seafood.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Thordis2.0 schreef op 13 december 2014 @ 11:45:

Het lijkt me vooral heel naar om zo'n leeg leven te hebben met alleen ouders en 1 vriendin, lang geen werk en dan alleen maar stokbrood en smeersels voor in je vrije tijd. Van dieren houdt ze niet, van dingen ondernemen houdt ze niet. Alleen reizen en dat is te duur.
quote:Amaqanda schreef op 13 december 2014 @ 11:49:

Zou EN wel een kerstboom hebben?Ja, een neppert. En daar spuit ze dan dennengeur op uit een flesje.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 12:08:

[...]

Ja, een neppert. En daar spuit ze dan dennengeur op uit een flesje.
Wie zwijgt stemt toe!!

Ik groet jullie als forummer van het jaar!!

Ik zou zeggen open een topic maar dan gaat iedereen elkaar weer veren in de reet stoppen dus laat maar.

Gefeliciteerd Ketller!!!

Ik heb kinderen, siblings, geen ouders, huisdieren (die binnen mogen!), een echte kerstboom, woon in de stad, hoef niet zo nodig naar donker Borneo om daar schnitzel met frites te eten en toch, toch vind ik EN een leuke forummer
Ye ken.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 december 2014 @ 12:29:

Ik heb kinderen, siblings, geen ouders, huisdieren (die binnen mogen!), een echte kerstboom, woon in de stad, hoef niet zo nodig naar donker Borneo om daar schnitzel met frites te eten en toch, toch vind ik EN een leuke forummers

Zijn er nog meer van dan?

quote:Bieb2.0 schreef op 13 december 2014 @ 12:24:

Ik zou zeggen open een topic maar dan gaat iedereen elkaar weer veren in de reet stoppen dus laat maar.

Gefeliciteerd Ketller!!!

[img]http://www.doemaarzo.nl/media/catalog/p ... -rgb_1.jpg[/img]

Dank je dank je!! Ik werk hard aan mijn toespraak!!

quote:yasmijn schreef op 13 december 2014 @ 12:30:

[...]

Zijn er nog meer van dan?

Damn you autocorrect
Ye ken.
Zut alors. De plicht roept. Maakt er allen een mooie dag van and may the road rise to meet you!
Ye ken.
Ik vind EN meestal ook erg leuk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Bieb2.0 schreef op 13 december 2014 @ 11:24:

[...]

Het zal mijn zure instelling wel zijn maar ik kan werkelijk nooit om haar lachen. Snap niet wat ze op de kinderpijler te zoeken heeft.Daar gaat ze naar toe als ze aandacht nodig heeft. Een keer haar repeterende plaatje afdraaien en ze heeft er weer karrenvrachten van. Voor de rest van de tijd heeft ze het forum niet nodig en vermaakt ze zich prima.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:hatsetats schreef op 13 december 2014 @ 12:54:

Ik vind EN meestal ook erg leuk.Ik ook, maar dan wel op de manier waarop mensen vroeger op de kermis een vrouw met een baard leuk vonden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 13:17:

[...]

Ik ook, maar dan wel op de manier waarop mensen vroeger op de kermis een vrouw met een baard leuk vonden.Vind ik van zoveel mensen hier. Maar niet van EN.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 13:17:

[...]

Ik ook, maar dan wel op de manier waarop mensen vroeger op de kermis een vrouw met een baard leuk vonden.

Viva: het rariteitenkabinet.
Er zijn er een paar die ik met grote verwondering lees.
Seks met de MP

@MissI: de postduif is geland, ik herhaal: de postduif is geland.

Mannennagellak, ovulatietijd en kerstmiss.
quote:hatsetats schreef op 13 december 2014 @ 13:53:

[...]

Vind ik van zoveel mensen hier. Maar niet van EN.Nou ik lach me ook suf om haar.
http://forum.viva.nl/foru ... jn/list_messages/191111/1

EN houdt toevallig wel van konijnen! Ik kon het zo snel niet vinden, maar dacht dat zijn ook konijnen als huisdier heeft.

ik weet nog steeds niet wat ik van haar aversie tegen kinderen moet denken. Echt heel fijn dat iemand het op zich heeft genomen om vrouwen te waarschuwen dat kinderen écht niet altijd leuk zijn (behalve de mijne dan natuurlijk) maar de manier waarop zij haar stokpaardje verdedigd daar snap ik echt niets van.
Maar waarom zou je het moeten / willen snappen?
Ik snap per definitie niets, dat maakt het leven meteen een stuk eenvoudiger.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:hatsetats schreef op 13 december 2014 @ 15:18:

Maar waarom zou je het moeten / willen snappen?

Ze steekt er zoveel energie in, krijgt enorm veel negatie reacties op haar posts, iedereen "kent" haar als kinderhater. Ja, dan zou ik best weleens willen weten waarom het zo belangrijk voor haar is. Begrijp mij goed, ik slaap er geen minuut minder om, maar als ik zie dat mensen het over haar hebben of ik zie een post van EN zelf, dan vraag ik mij af hoe dat voor haar is.

Is ze eigenlijk een hele hartelijke meid, altijd vrolijk en positief irl en vindt ze het leuk om hier de boel op stelten te zetten? Probeert ze mensen uit goedheid te helpen en wordt telkens teleurgesteld omdat niemand haar intenties snapt?

Ik als meelezer vraag mij bij meer posters van alles af hoor, echt niet alleen bij EN.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven