Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
MODERATORVIVA SCHREEF OP 12 SEPTEMBER 2014 @ 16:20:

Eerder vandaag is de onderstaande reactie geplaatst op het CM.

=================================================

Beste forummers,

Er zijn gister een aantal vragen gesteld over de inhoud en invulling van het Napraattopic. Wat mij betreft bepalen jullie zelf de precieze invulling voor het Napraattopic. Ik heb naar aanleiding van jullie feedback eerder dit jaar gezocht naar een wijze waarop er voor jullie forummers een plek kan zijn binnen het forum, waar jullie met elkaar dingen kunnen bespreken die niet in andere topics thuis horen. Ik heb toen besloten het door mijn voorgangers gesloten Napraattopic te heropenen.

Zoals aangegeven is het Napraattopic een topic waarin wij ons vanuit VIVA niet (willen) mengen. Dit omdat ik het belangrijk vind dat jullie ook een plek hebben waar jullie het (binnen de grenzen) over ons en onze beslissingen kunnen hebben. Hiermee wil ik jullie ook de vrijheid geven voor de invulling van het topic. Gisteren is tijdens de discussie in het napraattopic het napraters-kletstopic geopend; iets dat ik prima vind, maar waar ik me bij afvraag of dit niet juist voor meer vervuiling zorgt tussen de topics.

Mijn voorstel is het volgende: probeer er met elkaar uit te komen. Ik zal het Napraat-kletstopic toestaan, naar de moderators communiceren dat ze hier ook niet actief zullen zijn en enkel zullen modereren aan de hand van gegeven stafjes of bij het (ernstig) overtreden van de huisregels. Mocht het nodig zijn om het Napraat-kletstopic sticky te maken, dan hoor ik dit graag.

Daarnaast wil ik ook nog even aangeven dat ik momenteel geen reden zie om de Napraat te sluiten.

Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
He he gevonden: wat mods over het kletsen zeggen.. Eigen invulling of een kletstopic (die werkte niet dus Zijn we weer bij eigen invulling hea..)

Stond in deel 3, toen ik aan het terug lezen was zag ik dat daar de bente discussie met dezelfde mensen ook al ging..
Steinbeck zag je me zitten met mijn megaaaaa grote kerstpakket??
dat zeg ik, het leven bestaat uit een aaneenzetting van herhalingen!
quote:fluim schreef op 16 december 2014 @ 17:18:

dat zeg ik, het leven bestaat uit een aaneenzetting van herhalingen!Eens!
en daarom ook deze nog maar een keer

"Ik heb toen besloten het door mijn voorgangers gesloten Napraattopic te heropenen."

In Napraat-oude-stijl waar de mod hier op doelt ging het echt alleen over gesloten en verwijderde topics, daar mocht niet eens over bestaande topics gesproken worden (laat staan over Het Beleid). Zó strikt hoeft het van mij nou ook weer niet, maar ik zou wel graag zien dat het geklets zich beperkt tot kletstopics, en dat Napraat gebruikt wordt waar het voor bedoeld is; om na te praten. Met die reden hebben vele forummers van het eerste uur er jaren voor gepleit om weer een Napraattopic te mogen openen. Ik vind het oprecht jammer dat de mensen die willen kletsen dat perse in dit topic willen doen. Waarom kan dat niet ergens anders, desnoods in een ander sticky topic, zodat dit topic gebruikt kan worden waar het voor bedoeld is?
Zo, is de discussie dan afgelopen? En kunnen we nu weer gezellig napraten en kletsen?
Ja, dan zou ik zeggen 2 topics, één om alléén na te praten en één om na te praten en te kletsen.
Sorry elf
quote:elfje12 schreef op 16 december 2014 @ 17:32:

Zo, is de discussie dan afgelopen? En kunnen we nu weer gezellig napraten en kletsen?Zo, is de discussie dan afgelopen? En kunnen we nu weer gezellig napraten en kletsen?
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 17:33:

Ja, dan zou ik zeggen 2 topics, één om alléén na te praten en één om na te praten en te kletsen.Dat is makkelijk op te lossen natuurlijk, een nieuwe napraat alleen om na te praten en dan staffen als je offtopic kletst... blijven wij allemaal hier en kijken hoe dat loopt
quote:BrutusExemplaar schreef op 16 december 2014 @ 17:34:

[...]

Zo, is de discussie dan afgelopen? En kunnen we nu weer gezellig napraten en kletsen?Nee natuurlijk niet. ik herhaal: nee natuurlijk niet.
quote:ikeaverslaafde schreef op 16 december 2014 @ 16:46:

[...]

Even 200 posts schrijven, dan mag je via de mail de populaire plaatjesplakrechten aanvragen. Kan gewoon met kopiëren en plakken
waarom zijn ze destijds gestopt met napraattopics dan?
Opent iemand er even een topic met een polletje?
Omdat de virtuele bloedspetters je toen om de oren vlogen. Denk ik.
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 17:40:

Opent iemand er even een topic met een polletje?Dus : 2 topics, deze en een 'echte' sticky napraat aanvragen bij de Mods Ja of nee?
goede tijden. helaas niet mee mogen maken

maar als ze weer op die voet verder willen, mijn zegen hebben ze!
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 16:41:

[...]

Ja maar, ja maar......wij niehiet!! Ja maar, ja maar, je weet toch dat ik Fangtasia ben? Ik weet toch ook alleen dat jij Steinbeck bent (en sinds kort dat je ook in Aken te vinden bent) en dat Doornroosje gewoon Doornroosje is (en zij is ook in Disneyland Parijs hoor)?????
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 17:41:

[...]

Dus : 2 topics, deze en een echte napraat aanvragen bij de Mods Ja of nee?Psies. En dan even nadrukkelijk vermelden dat het topic met de poll geen kletstopic is, dat je dan kan doen op de huidige napraat
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 16:43:

[...]

Ik denk dat ik 2 weken in een joggingbroek onder een steen kruip, daar ben ik enorm aan toe

En dan zit ik niet zo te wachten op van die opmerkingen van Fluim. Ik probeer alleen uit te leggen waarom ik er misschien met mijn hoofd niet zo bij ben momenteel en waarom ik wellicht niet alles lees en dus dingen mis.

Maar dat mag blijkbaar niet. Tegelijkertijd krijg ik op mijn donder dat ik niet op dingen reageer.

Schiet mij maar lek hoor, maar ik weet even niet waar ik goed aan doe.

Maar Fluim, eigenlijk boeit het me ook niet. Het is Viva maar, weet je.Miss I, adem in adem uit. Misschien wordt niet alles zo bedoeld als jij het nu oppakt??
Mochten er daadwerkelijk 2 topics komen kom ik alleen nog op de napraat. Niet op de klets napraat.
Een napraattopic en een glittertopic..
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 17:42:

[...]

Ja maar, ja maar, je weet toch dat ik Fangtasia ben? Ik weet toch ook alleen dat jij Steinbeck bent (en sinds kort dat je ook in Aken te vinden bent) en dat Doornroosje gewoon Doornroosje is (en zij is ook in Disneyland Parijs hoor)?????Ja Fang, blijf maar lekker mysterieus doen, mijn kwartje valt vast nog wel een keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven