De mannenvraagbaak deel 2.

01-09-2006 22:47 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de moeizame start van de 1e mannenvraagbaak open ik deel 2, omdat deel een vol is met 700 berichten.

Ik stel voor dat jullie hier ons mannen vragen wat jullie nou denken wat wij denken, en wij mannen (EN WIJ MANNEN ALLLEEN) geven eerlijk antwoord wat we nou werkelijk denken. Ik nodig alle mannen uit om mij te helpen met de vele vragen die op ons afkomen. Om chaos te voorkomen mannen: geef even aan op welke vraag je antwoord geeft.
Nooit, maar dan ook nooit kwijtraken deze fantastische eigenschap.  (en dat meen ik serieus)
quote:Nooit, maar dan ook nooit kwijtraken deze fantastische eigenschap.  (en dat meen ik serieus)Ik denk ook niet dat ik het ooit kwijt raak...het is namelijk een verslaving
quote:

quote: Tenderlover reageerde

Daarbij komt nog dat gemiddeld een man minder belang hecht aan een schoon gepoetst en opgeruimd huis dan een vrouw.

Ik ken ook mannen die er erg aan hechten dat hun partner het huis spic en span houdt. En op dat moment ook prima zien wat er nog niet opgeruimd of schoongemaakt is. Je kent dus mijn man :D!
Ow dear.....MEFS, en wat krijg jij op je verjaardag? Swifferdoekjes? ;)
quote:Vergelijk het met sex, de man richt zich daar volledig op, de vrouw is gelijktijdig bezig met het boodschappenlijstje voor een verjaardag over 3 weken.Misschien heeft het te maken met in wat voor kringen je rondhangt, maar zulke vrouwen ken ik niet.
quote:

quote: komkommertijd reageerde

Vergelijk het met sex, de man richt zich daar volledig op, de vrouw is gelijktijdig bezig met het boodschappenlijstje voor een verjaardag over 3 weken.

Misschien heeft het te maken met in wat voor kringen je rondhangt, maar zulke vrouwen ken ik niet.

@ KKT:  misschien wordt het tijd om je bedtechnieken eens te updaten ?  
quote:

quote: loomii reageerde

quote: komkommertijd reageerde

Vergelijk het met sex, de man richt zich daar volledig op, de vrouw is gelijktijdig bezig met het boodschappenlijstje voor een verjaardag over 3 weken.

Misschien heeft het te maken met in wat voor kringen je rondhangt, maar zulke vrouwen ken ik niet. Ha, vooral houwen zo, toch! Behoor je tot de happy few.

@ KKT:  misschien wordt het tijd om je bedtechnieken eens te updaten ?  

Ach, weetje; er zijn tal van betrouwbare en gerenomeerde seksuologische onderzoeken geweest waarbij verschillen werden aangegeven m.b.t. de "aanlooptijd om in een opwindingstoestand te geraken" tussen de doorsnee vrouw en doorsnee man.

Mijn engel is soms weleens in die "aanlooptijd" bezig met boodschappenlijstjes o.i.d.. Daar doen we niet moeilijk over, uiteindelijk winnen de passie en mijn verleidingstechnieken het toch. 

De "doorsnee" vrouw die nu iets anders durft te roepen liegt, maar ja, dat mag op een anoniem forum.

quote:

Ow dear.....MEFS, en wat krijg jij op je verjaardag? Swifferdoekjes? ;)

Nee, dat krijgt hij voor zijn verjaardag (om de boodschap duidelijk te laten overkomen). Mijn lieverd is de top van het romanticisme: hij belde me om me te vragen een verjaardagscadeau voor mij te kopen :o:?:D
Cool zeg! En, weet je al wat het gaat worden? Een week met een vriendin naar New York is misschien wel leuk voor je :D
En je wilt zeker die vriendin zijn :D. Ik kocht een winterjas.
O ja hoor, ik wil die vriendin best zijn  :D  Maar dat wordt volgend jaar dus begrijp ik..... 

Waarom heb je voor je verjaardag eigenlijk een winterjas gekocht? Da's toch eigenlijk geen kado, maar een soort van eerste levensbehoefte.

*vraagt zelf altijd volkomen overbodig spul* ;)
Ach, ik snap wel dat sinds het waarden & normen debat het onbeleeft is om geen antwoord/reactie te geven.

Maarreh, wat is er mis om iemand elders uitnodigen; Heé, kommee er is óók een tuin, feest, kadootjes & kabouter Plop topic. Beppen we daar verder. Leuk en ook gesellie.
quote:

O ja hoor, ik wil die vriendin best zijn  :D  Maar dat wordt volgend jaar dus begrijp ik..... 

Waarom heb je voor je verjaardag eigenlijk een winterjas gekocht? Da's toch eigenlijk geen kado, maar een soort van eerste levensbehoefte.

*vraagt zelf altijd volkomen overbodig spul* ;) 

Als je in mijn kast kijkt zal je snel zien dat een winterjas voor mij geen basis behoefte meer is :$. Ik denk dat ik weer de kringloop weer moet bezoeken en niet om te kopen,
Ow, MEFS, maar dan is het goed hoor :D
FF het erfgoed van Toon uppen  ...
quote:FF het erfgoed van Toon uppen  ... Had dan meteen het "vrouwenvraagbaak" topic ook geupd. ;)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Up voor Moimoi. Misschien kan je je vraag hier rechtstreeks aan de heren stellen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hey ik heb het gevonden bedankt!

Heren, mijn vraag is dus: wij vrouwen hebben dat onderbuikgevoel ( al dan niet juist) wanneer er iets niet in de haak is kortom wanneer een man niet eerlijk is en vreemdgaat. Hebben jullie mannen dat nou ook? Zijn jullie ook snel achterdochtig of jaloers? Of hebben jullie niks door? Zouden vrouwen dus makkelijker het vreemdgaan geheim kunnen houden dan mannen?

Ik ben niet van plan om vreemd te gaan hoor. Tis gewoon nieuwsgierigheid omdat ik het zo vaak van de andere kant lees en hoor.
quote:wij vrouwen hebben dat onderbuikgevoel ( al dan niet juist) wanneer er iets niet in de haak is kortom wanneer een man niet eerlijk is en vreemdgaat. Hebben jullie mannen dat nou ook?Ja, ik heb ook wel een soort onderbuikgevoel wanneer ik vreemdga.
haha die is wel erg flauw;)

maar je snapt wel wat ik bedoel toch
quote:

quote: moimoi reageerde

wij vrouwen hebben dat onderbuikgevoel ( al dan niet juist) wanneer er iets niet in de haak is kortom wanneer een man niet eerlijk is en vreemdgaat. Hebben jullie mannen dat nou ook?Ja, ik heb ook wel een soort onderbuikgevoel wanneer ik vreemdga. whahahaha   das je onderbuik niet maar je piemelmansje
Tuurlijk  piemelmansje is belangrijk maar hoe kijk en doe je dan naar je partner? Hoe krijg je het voor elkaar om vreemd te gaan. Ja piemelmansje werkt vast wel mee maar je hebt ook nog gevoel. Ik kom ik nu echt bij de verschillen tussen man en vrouw?
quote:maar je snapt wel wat ik bedoel tochIk snap wat je bedoelt maar ik heb die ervaring niet.

Of ik heb het nooit aangevoeld, kan ook natuurlijk.

Het zal wel voor iedereen verschillend zijn maar ik ben niet zo jaloers

...als ze het maar niet met om het even wie doen.

Alle gekheid (flauw is my middle name): mijn sensoren staan altijd op scherp maar ik heb nog geen geldige redenen gehad om achterdochtig te zijn.
maar wat zou voor jou dan een reden zijn om achterdochtig te zijn? Noem eens een concreet voorbeeld.
Mijn benadering is anders.

Ik heb geen zin in een paranoia leefwijze. Dat geeft de kans dat ik besodemieterd word, maar dat neem ik op de koop toe.

Ik neem aan dat een vrouw eerlijk tegen me is, ik zal dat ook tegenover haar zijn.

En als ze zo graag vreemd wil gaan, moet ze dat maar eerlijk vertellen. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Misschien is het swingers leven wel leuk. Ik ben er in ieder geval niet mee bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven