Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 16 december 2014 om 19:57
quote:fluim schreef op 16 december 2014 @ 19:55:
even ontopic he, maar waarom kan ik alleen maar zien hoeveel % heeft gepollt en niet hoeveel personen.
met %en kan ik niet zoveel
dat ik dus zie, naast fluim hebben er nog 3 gestemt op nee
Poll: Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?
57 stemmen in totaal.
Ja, graag.
40%
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kan me niet boeien...
33%
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Nee, niet nodig.
26%
||||||||||||||||||||||||||
even ontopic he, maar waarom kan ik alleen maar zien hoeveel % heeft gepollt en niet hoeveel personen.
met %en kan ik niet zoveel
dat ik dus zie, naast fluim hebben er nog 3 gestemt op nee
Poll: Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?
57 stemmen in totaal.
Ja, graag.
40%
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kan me niet boeien...
33%
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Nee, niet nodig.
26%
||||||||||||||||||||||||||
dinsdag 16 december 2014 om 20:04
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 20:02:
Merry Christmas, Fangtasia!
Ik ben echt zo klaar met die eeuwige discussie over het geklets in Napraat.
Wat een sfeerverziekend onderwerp is dat inmiddels joh...Jaa idd, het komt mij over als "ohhoohooo mensen hebben lol, laten we dat eens even stoppen!! Eens kijken hoevaak we daarvoor moeten, tja wat eigenlijk, drammen (?)"
Merry Christmas, Fangtasia!
Ik ben echt zo klaar met die eeuwige discussie over het geklets in Napraat.
Wat een sfeerverziekend onderwerp is dat inmiddels joh...Jaa idd, het komt mij over als "ohhoohooo mensen hebben lol, laten we dat eens even stoppen!! Eens kijken hoevaak we daarvoor moeten, tja wat eigenlijk, drammen (?)"
dinsdag 16 december 2014 om 20:05
quote:Bieb2.0 schreef op 16 december 2014 @ 20:00:
Ik had nee gestemd omdat ik het niet zo nodig dacht te vinden. Maar eigenlijk wil ik toch ja zeggen om van die eeuwige discussie af te zijn. Even kijken of ik kan aanpassen.Daarom heb ik dus 'ja' gestemd. Dan is er geen discussie meer en kunnen de forummers die het kletsen niet willen lezen, daar terecht.
Ik had nee gestemd omdat ik het niet zo nodig dacht te vinden. Maar eigenlijk wil ik toch ja zeggen om van die eeuwige discussie af te zijn. Even kijken of ik kan aanpassen.Daarom heb ik dus 'ja' gestemd. Dan is er geen discussie meer en kunnen de forummers die het kletsen niet willen lezen, daar terecht.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 16 december 2014 om 20:06
quote:Bieb2.0 schreef op 16 december 2014 @ 20:04:
[...]
Kopen nog wel
Neu, dan zet ik wel iedereen hier die klaagt over het kletsen die napraat onder de negeerknop, ook opgelost.Dat is ook een oplossing voor kletsklagers. Gewoon alle kletsmajoren onder de negeer en ze hebben hun onvervuilde napraat. Klaar!
[...]
Kopen nog wel
Neu, dan zet ik wel iedereen hier die klaagt over het kletsen die napraat onder de negeerknop, ook opgelost.Dat is ook een oplossing voor kletsklagers. Gewoon alle kletsmajoren onder de negeer en ze hebben hun onvervuilde napraat. Klaar!
You know how I know? Because I reeaally think so!