Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 16 december 2014 om 20:06
dinsdag 16 december 2014 om 20:06
quote:ketller schreef op 16 december 2014 @ 20:06:
Met als resultaat dat als kletsen weg moet het hier en op de rest van het forum flink doodbloed, veel mensen hebben al aangegeven dat ze alleen door napraat blijven hangen..
Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Wel. Nouschi, Miladila en nog een paar.
Met als resultaat dat als kletsen weg moet het hier en op de rest van het forum flink doodbloed, veel mensen hebben al aangegeven dat ze alleen door napraat blijven hangen..
Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Wel. Nouschi, Miladila en nog een paar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 16 december 2014 om 20:07
quote:doornroosje9 schreef op 16 december 2014 @ 20:05:
[...]
Daarom heb ik dus 'ja' gestemd. Dan is er geen discussie meer en kunnen de forummers die het kletsen niet willen lezen, daar terecht.
Maar het is toch te suf voor woorden dat er twéé Napraat-topics moeten komen?
Wie verzint nou zoiets?
[...]
Daarom heb ik dus 'ja' gestemd. Dan is er geen discussie meer en kunnen de forummers die het kletsen niet willen lezen, daar terecht.
Wie verzint nou zoiets?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 16 december 2014 om 20:07
Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Maar het kletsen moet hier toch niet weg? Dit topic blijft dan zoals het is.
Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Maar het kletsen moet hier toch niet weg? Dit topic blijft dan zoals het is.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 16 december 2014 om 20:08
dinsdag 16 december 2014 om 20:08
quote:BrutusExemplaar schreef op 16 december 2014 @ 16:51:
Dodelijk vermoeiend. ik houd het voorlopig maar bij glitteren En dat doe je lekker.... ergens nog een leuk topic te lezen? Ik ben eindelijk klaar en hoef niets meer te doen. Ik hoop op lekker forummen.
Dodelijk vermoeiend. ik houd het voorlopig maar bij glitteren En dat doe je lekker.... ergens nog een leuk topic te lezen? Ik ben eindelijk klaar en hoef niets meer te doen. Ik hoop op lekker forummen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 16 december 2014 om 20:09
dinsdag 16 december 2014 om 20:09
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 20:07:
[...]
Wie verzint nou zoiets?Voor mij persoonlijk is het ook niet nodig, maar het blijkt toch dat veel mensen er behoefte aan hebben, dus waarom niet?
[...]
Wie verzint nou zoiets?Voor mij persoonlijk is het ook niet nodig, maar het blijkt toch dat veel mensen er behoefte aan hebben, dus waarom niet?
dinsdag 16 december 2014 om 20:10
Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Wel dus, vandaar eigen topic, kunnen wij gewoon verder met deze zoals het nu gaat
Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Wel dus, vandaar eigen topic, kunnen wij gewoon verder met deze zoals het nu gaat
dinsdag 16 december 2014 om 20:11
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 december 2014 @ 20:09:
Hebben jullie al een keer geprobeerd om een kerstboom op te tuigen met een pup en een hysterische kleuter en een opa op de vliering die een rat probeert te vangen? Is leuk.
Ik moet een stekkerdoos hebben. En kalmeringsmiddelen.In welke volgorde?
Hebben jullie al een keer geprobeerd om een kerstboom op te tuigen met een pup en een hysterische kleuter en een opa op de vliering die een rat probeert te vangen? Is leuk.
Ik moet een stekkerdoos hebben. En kalmeringsmiddelen.In welke volgorde?
quote:Enn schreef op 16 december 2014 @ 20:08:
[...]
En dat doe je lekker.... ergens nog een leuk topic te lezen? Ik ben eindelijk klaar en hoef niets meer te doen. Ik hoop op lekker forummen.
Ik wou de link plaatsen van het 'handwastopic', maar nu is het verdwenen!
Dat heb je dus gemist!
[...]
En dat doe je lekker.... ergens nog een leuk topic te lezen? Ik ben eindelijk klaar en hoef niets meer te doen. Ik hoop op lekker forummen.
Ik wou de link plaatsen van het 'handwastopic', maar nu is het verdwenen!
Dat heb je dus gemist!
dinsdag 16 december 2014 om 20:12
Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Onzin. Er zijn altijd al kletstopics geweest.
Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Onzin. Er zijn altijd al kletstopics geweest.