Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Geen spanning meer hier! Net weer een test gedaan en weer negatief, nu mijn menstruatie afwachten, hoop dat ie snel komt zodat we door kunnen naar de volgende ronde!
Foxymama,

Zat je nu voor je NOD? Want dan kan het nog he? Ik heb immers ook 3 keer negatief getest vorige week.
Jammer Foxymama! Is toch iedere keer weer een rotgevoel... Maar onze tijd komt nog!
Denk niet dat ik voor mijn NOD zit, maar heb eigenlijk geen idee. Was uitgegaan van een cyclus van een dag of 30 en dan zou mijn NOD al voorbij zijn.

Heb 24 juni mijn spiraal laten verwijderen, had op 26 juni een bloeding van een paar dagen en ben nu in afwachting,,, Lijkt dus erg veel op jou verhaal tiaraatje, alleen loop ik een maand op je achter,,, Hoop je dus volgende maand ook te volgen met een positieve test!
Lijkt idd veel op mijn verhaal.

Als het nu niet is gelukt gaat het vast volgende maand gebeuren! Zal duimen!
Ik werd net wakker en dacht dat ik alles had gedroomd.Het liefst haal ik nu weer 2 testen.

Succes voor degenen die vandaag misschien gaan testen.

Nu eerst werken. Tot vanavond!
Foxymama wat jammer van de negatieve test. Wie weet zat je idd wel voor je NOD en kan het nog. En anders te hopen dat je menstruatie gaat doorzetten, dan heb je in ieder geval zekerheid.

Tiaraatje niet te veel dromen op je werk nou he

Hoe staat het met de andere dames die vlak voor NOD zitten? Al symptomen? Of al plannen om te testen?

Wij hebben besloten dat we in december onze vrienden in het buitenland gaan opzoeken en tegelijk wintersporten. Heerlijk om naar uit te kijken.Ben zelf niet een wintersportfan dus zal vooral bezig zijn met onze dochter en bijkletsen.Heb er nu al zin in.
Tiaraatje, wat goed! Gefeliciteerd!! Toch leuk om te lezen dat het toch snel kan gaan.

Ik probeer er minder mee bezig te lopen en voel me sindsdien een stuk rustiger. Mijn eisprong was rond mijn verjaardag en we hebben die week tot de late (of moet ik zeggen) vroege uurtjes gevierd. Je wordt maar 1 keertje 35j hé ;) Ik weet dat al dat uitgaan (en vooral alcohol drinken, hoewel ik me serieus ingehouden heb) niet zo goed is. Maar ik wil er niet zo gefixeerd op zijn. Ik let dan ook niet zo erg meer op 'symptomen' die op een zwangerschap kunnen wijzen, want er zijn zoveel verschillende en het is voor iedereen anders, dat ik me er niet meer druk in maak. Ik zie wel als het zover is ;)

Binnenkort alweer een hoop NOD's, ik ben benieuwd...
goede morgen dames,

Bij jullie ook nog zo warm? Het is hier gisteravond niet echt afgekoeld dus het was erg warm op de slaapkamer.

Vertelde al dat ik afgelopen zaterdag ongesteld was geworden. Nou het is vandaag al weer over. Gister nog maar een heel klein beetje en nu vanmorgen niets meer. Vind het een beetje vreemd, ben nooit zo kort ongesteld.

Heb trouwens besloten om voor mijn volgende NOD gewoon 29 dagen aan te houden en dan tussendoor extra te klussen. Als ik de vruchtbare dagen van een cyclus van 26 en 29 dagen neem zou dat van 4 augusts tot en met 11 augustus zijn volgens de vruchtbaarheidskalender van babybrabbel.

Ik heb al ovulatietesten in huis, misschien dat ik die deze maand wel ga gebruiken.

@Thembo zou jij mijn NOD willen aanpassen naar 24 augustus?

Ik ga vandaag niet zo heel veel doen, ben lekker vrij. Zo meteen even de was vouwen en opruimen. Daarna naar mijn vader om gezellig samen te lunchen. Vanaf mijn vader nog even de stad in. Wil nog wat luchtige rokjes en of jurkjes kopen.

Iedereen een hele fijne dag!
Goeiemorgen,

Tiaraatje, dus nog steeds een beetje onwerkelijk allemaal? Kan het me best voorstellen. Dat is wel lekker he, dat als je test je meteen 4 weken zwanger bent. Dat schiet lekker op!

Anira, jammer dat je ongesteld bent geworden, idd wel raar dat het zo kort was. Ik ben meestal zo'n vier dagen ongesteld.En dan is die laaste dag al zo'n druppeldag.

Dus lekker vrij vandaag, heerlijk is dat dan zo'n dagje tussendoor. Ben je op dinsdag altijd vrij?

Ik heb ook ovulatietesten besteld, vind het toch erg onhandig om mijn ei te bepalen met die onregelmatige cyclus. Als het goed is komen ze vandaag binnen.

Watje, skieen lijkt me erg leuk, heb het nog nooit echt gedaan. Wel op zo'n borstelbaan en in keer op zo'n sneeuwhal. Was ook al leuk. Handig dat jullie daar vrienden hebben wonen, twee vliegen in een klap.

Hier zitten we weer in de vruchtbaren week (hoop ik) maar het is wel wat te warm om heel veel te sexen. Pfff... Het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Mijn vriend is weer aan het werk maar ik heb nog een paar weekjes. Ben heerlijk aan het rommelen in huis en wat op het internet aan het sneupen. Lekker lezen op het forum, vind het altijd leuk om verhalen van andere mensen te lezen.

Soms moet ik mezelf dwingen om weer even een wasje op te vouwen / in de machine te stoppen.

Als het goed is komt het fotoboek, wat ik gemaakt heb van de vakantie, vandaag binnen dus ik wil ook niet van huis weg. Je zult net zien dat ze dan langs zijn geweest. ( het past niet door de brieven bus!)

Ik zal me nu eerst maar een even gaan aankleden, wel zo netjes als de postbode straks voor de deur staat.
@ Blomke, nee ben niet standaard vrij op dinsdag.

Ik werk ongeveer 32 uur in de week flexibel inzetbaar. Het bedrijf waar ik werk is open van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 en in die tijd ben ik inzetbaar wanneer planning denkt dat het druk zal zijn.

Zo de was is gevouwen, nog even tijd om rustig aan te doen voordat ik naar mn vader ga.
He Anira,

32 uur werken lijkt mij ook wel lekker. Heb je toch even 1 dag in de week voor andere dingen. Maar aan de andere kant zijn die centjes ook niet verkeerd. En zolang het we nog geen kinderen hebben vind ik het niet vervelend om de hele week te werken. Ik heb immers wel veel vakantie.

Ook ik heb hier al netjes de was opgevouwen! Pluim voor mezelf, moet wel zeggen dat het zweet me alweer over de rug gutst.
Hoi dames! Nou, ben vandaag ook thus, maar moet gewoon wel gewerkt worden... Ik moet een rapportage schrijven en dat gaat een stuk beter thuis!

Ik heb de voordeur en de keukendeur open gezet zodat het echt even lekker doortocht, want de warmte bleef bij ons er ook zo vreselijk in hangen. Het is nu 23 graden thuis, al een hele verbetering in vergelijking met gisteravond (27 graden )

Gezellig, Anira met je vader even luchen.

Fien, als je 35 wordt moet dat goed gevierd worden!!! Heb ik ook gedaan toen ik 30 werd, maar das al bijna weer 2 jaar terug, op naar het feestjke van 35 dan maar

Blomke, laat je weten of het een mooi fotoboek is geworden? Ik heb van de week een fotoboek gemaakt bij de hema, ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet!

Ennuh, Tiaraatje, je hebt het niet gedroomd, je bent gewoon lekker zwanger.... Dikke voor jou...
Blomke waar had jij je fotoboek besteld? Wil er ook graag een maken maar weet niet zo goed waar.

Hier ook alles opengezet, alleen wil het maar niet echt doorwaaien. Net nog even lekker boodschappen op de fiets gedaan met die kleine. Begint het me toch te plenzen.....

En hier ligt de was nog rustig te wachten (en er is er net een nat geworden op het dak).

Anira lekker zo'n dagje vrij. Veel plezier bij je vader.
Watje, ik kreeg (te laat!) de tip van mijn broer voor http://www.blurb.com/

Dat is een americaans bedrijf, maar met de beste kwaliteit die hij heeft kunnen vinden en de prijs is (inclusief verzenden!!) ook nog eens goedkoper dan de meesten! Dus ik denk dat ik mijn volgende fotoboeken daar ga bestellen.

Mijn broer maakt semi-professionele foto's dus die heeft er wel verstand van
He Watje,

ik heb dit keer het fotoboek bij kruitvat gemaakt. Ben zelf ook er benieuwd naar het resultaat in het echt.

HIer is het bewoltk maar wel droog en warm!

En ja ook hier alles even open gezet. De temperatuur is al gezakt van 25,5 naar 25 graden. Misschien moet ik de voordeur ook even openzetten??

Kiekeboe ik laat even weten wat ik van het resultaat van het fotoboek vind.
[quote]blomke25 schreef op 29 juli 2008 @ 11:40:

Misschien moet ik de voordeur ook even openzetten??

quote]

Ja, moet je doen!
Oh ja, ik had nog de tip van een vriendin : www.fotobuch.de

Maar ik begreep het niet helemaal, alles in het Duits! ( heb toch wel examen gedaan voor Duits!) Maar vond de kruitvat duidelijker.
Zo deur staat open, waait dat even heerlijk door.
Hier helaas geen zuchtje wind en het is 25 graden in huis.

Ik heb nog een aantal foto's die ik wil laten afdrukken om er scraps mee te maken. Heb ze nog nooit online laten afdrukken maar wil het wel eens proberen. Hebben jullie tips of ervaringen?

@blomke: wat voor werk doe jij dan? Vind het ook lekker hoor 32 uur. Kan ook 40 uur werken als ik dat zou willen. Heb het ook een poosje gedaan ivm personeels gebrek maar daar is dit werk niet geschikt voor of ik niet. Was na een paar weken echt compleet uit geput en blij dat ik weer terug kon naar 32.

@ de andere dames wat voor werk doen jullie eigenlijk?
Anira ik werk momenteel op een kinderdagverblijf, 24 uur. Wil over een tijdje wel weer terug het onderwijs in.

Blomke kijk je uit dat je niet wegwaait

Hmmm zal eens kijken waar ik dat fotoboek wil gaan maken. Ik hoor net dat ik vrijdag vrij ben. Morgen nog een dag werken en dan weekend!
Zo, das super! Nog 1 dagje werken en dan weekend.. Ik moet gewoon nog t/m vrijdag...

Ik kan me toch niet zo goed concentreren... denk aan vakantie, sporten (skeeleren kan nog steeds niet want die blaar is nog net zo groot, rood en pijnlijk als vorige week vrijdag) en allerlei andere leuke dingen...
Manager best een zware functie toch kiekeboe?

Kan me voorstellen, er zijn wel wat leukere dingen te bedenken dan werken
He,

ik geef les op een middelbare school. Je maakt op zich best wel veel uren, maar naast de lessen kun je toch de dingen zelf plannen. Wanneer je een keer om half drie meteen weg wilt kan dat wel, dan ga je 's avonds gewoon nog even aan de slag. Dat vind ik wel lekker aan het werk.

Heb inmiddels de voordeur weer dicht, er waaide van alles om mijn oren heen.
Bi mij waait het nog niet z hard, dus staat nog heerlijk open! Maar minder dan 23 graden wordt het niet helaas...

Is ook hele zwar functie, maar wel leuk...

Wel relaxt blomke, zo je vrije tijd in kunnen delen. Op normale dagen heb ik dat ook, want dan kan ik wel eens een afspraak afzeggen of zo. Maar als het erg druk is, worden de afspraken gewoon tot aan 's avonds gepland. Misschien ook dat ik daarom even ben uitgevallen (zit nog 50% ziek thuis).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven