Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Goedemorgen! Ook mijn laatste dag! En dan ga ik de hele kerstvakantie slapen!
Ik sluit me bij mijn voorgangers aan
quote:SuzanneSuus schreef op 17 december 2014 @ 21:20:

[...]

Grappig dat in youtube-titel zu staat en ik afgeleid werd door 'het is toch zum'?

Nu moet ik weer Duitse liedjes youtuben...

Du

Herbert

BAP

( van de laatste krijg ik nog steeds kippenvel en tranen in mijn ogen)

Ik ga het zo ff goed luisteren, kinderen nog te aanwezig.

Het liedje deed me direkt denken aan Rocky -Don Mercedes

Raar, fout, I know, en toch..

Ohhhh Herbert

Zijn hele uiterlijk doet me nop, nada, niente, maar die stem, hmmmmm. Zo sexy.
Goedemorgen lieve mensen!

Zo tante ergert zich is een lekker anti kinder topic geworden en worden kinderen vergeleken met katten ofzo.
Goedemorgen.

Huis is weer aan kant en de was hangt weer te drogen.

Zielige en eigenwijse kat zit voor me want ze heeft gisteren haar wenkbrauw een stukje laten krullen door boven een kaars te hangen.

Dus ik moet naar 'tante ergert zich' om daar over de kat te praten
quote:MevrouwJack schreef op 17 december 2014 @ 21:34:

[...]

Heb je mijn meneer z'n stem wel eens gehoord? Ik weet niet wie jouw meneer is, maar hij haalt het niet bij meneer Jack Liefje, die van jou kan er ook wel mee door hoor. Ik hoef er alleen geen beschuitje mee te eten!
Wow Suus, je ava! Mooi!!!!
Ik begin de dag weer met een hoop problemen. Zo leuk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat dan, MrsS?
quote:Phoolan schreef op 18 december 2014 @ 08:54:

Wat dan, MrsS?Oh, van alles. Het wordt allemaal vast opgelost, ik baal alleen als dingen niet gaan zoals ik wil dat ze gaan. Thuiswerken gaat hem niet worden en daar baal ik van, ik moest thuis ook nog een hoop dingen doen. Maat goed, schouders eronder, blik op oneindig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Bieb2.0 schreef op 17 december 2014 @ 23:32:

[...]

Ik quote mezelf maar even [afbeelding]Dat besluit is al delen terug genomen door de mods. Maar goed, ik laat het los en wacht wel af wat er gaat gebeuren.
Het wordt vanzelf weer avond, MrsW sterkte.

Ik heb koppijn sinds gisteren, ook geen pretje. Maar we gaan stug verder!
*Schuift een roosviceetje naar MrsSW*

Het komt goed schatje....
Voor de eerste keer in mijn leven wil ik niet dat het morgen wordt. Normaal ben ik helemaal verliefd op de 19e december, maar vandaag werd ik verdrietig van het idee dat ik morgen jarig ben. Stom.
Hoezo dat, Fangtasia?
quote:Fangtasia schreef op 18 december 2014 @ 09:12:

Voor de eerste keer in mijn leven wil ik niet dat het morgen wordt. Normaal ben ik helemaal verliefd op de 19e december, maar vandaag werd ik verdrietig van het idee dat ik morgen jarig ben. Stom.Hoe komt het?
Mmmm, ja waarom eigenlijk? Zo hard geknokt in mijn leven en het lijkt wel alsof ik weer alle keuzes opnieuw moet maken. Alsof ik weer helemaal teruggegooid ben naar een lang verleden. Zal vast te maken hebben met de grote opruiming die ik aan het doen ben. Wat heb ik geleerd van het verleden, waar moet ik nog mee dealen, wat mag ik loslaten en wat wil ik nog bereiken? En dat laatste, dat is verdomd veel en dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat ik geleefd ben door het leven en nu het leven wil leven. Zoiets, klinkt vast wazig op deze vroege en druilerige dag
Een hele goede morgen, ik lees hier voor het eerst, wel altijd een hoop verwijzingen gezien naar "napraat", het principe begrijp ik alleen niet helemaal???
die ik wilde bestaat al...
quote:attribuutje schreef op 18 december 2014 @ 09:25:

Een hele goede morgen, ik lees hier voor het eerst, wel altijd een hoop verwijzingen gezien naar "napraat", het principe begrijp ik alleen niet helemaal???Wat begrijp je niet? Tip: lees even de OP en open de link die erin staat! En voel je vrij om te vragen!!!
quote:attribuutje schreef op 18 december 2014 @ 09:25:

Een hele goede morgen, ik lees hier voor het eerst, wel altijd een hoop verwijzingen gezien naar "napraat", het principe begrijp ik alleen niet helemaal???

Goedemorgen, je kan hier napraten over topics, stoom afblazen, vragen stellen over beleid enz. Ontopic en ja ook offtopic.

Dus heb je vragen of wil je een mooi topic melden, wees welkom!
quote:Fangtasia schreef op 18 december 2014 @ 09:23:

Mmmm, ja waarom eigenlijk? Zo hard geknokt in mijn leven en het lijkt wel alsof ik weer alle keuzes opnieuw moet maken. Alsof ik weer helemaal teruggegooid ben naar een lang verleden. Zal vast te maken hebben met de grote opruiming die ik aan het doen ben. Wat heb ik geleerd van het verleden, waar moet ik nog mee dealen, wat mag ik loslaten en wat wil ik nog bereiken? En dat laatste, dat is verdomd veel en dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat ik geleefd ben door het leven en nu het leven wil leven. Zoiets, klinkt vast wazig op deze vroege en druilerige dag Zie het dan zo morgen een nieuw begin? Vier het feit dat er niks vaststaat in de toekomst en je kan gaan leven? Nu blijf je toch een beetje hangen aan het verleden. Of is dat ook te wazig?
Mwoah vragen, meestal de, voor de doorgewinterde vivaforummers, vragen over het soms zo vreselijk afzeiken van mensen met foute keuzes, waar dan vaak weer een topic over geopend wordt, vaak ook weer door een, niet zo doorgewinterde, doos als ikzelf...ik ben (nog) geen aanwinst hier geloof ik...
die ik wilde bestaat al...
quote:Fangtasia schreef op 18 december 2014 @ 09:23:

Mmmm, ja waarom eigenlijk? Zo hard geknokt in mijn leven en het lijkt wel alsof ik weer alle keuzes opnieuw moet maken. Alsof ik weer helemaal teruggegooid ben naar een lang verleden. Zal vast te maken hebben met de grote opruiming die ik aan het doen ben. Wat heb ik geleerd van het verleden, waar moet ik nog mee dealen, wat mag ik loslaten en wat wil ik nog bereiken? En dat laatste, dat is verdomd veel en dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat ik geleefd ben door het leven en nu het leven wil leven. Zoiets, klinkt vast wazig op deze vroege en druilerige dag

Niet wazig, best herkenbaar, sommige dingen komen net zo vaak terug tot we ze echt hebben verwerkt, ermee hebben leren omgaan, ze anders aanpakken etc. En soms voelt het alsof je 3 stappen terugdoet of niet werkelijk bent opgeschoten.

Het is ook gewoon moeilijk om echt je leven te leven, want er moet zoveel waardoor je geleefd wordt.

Tenminste, dat is mijn ervaring en af en toe zinkt de moed me wel in de schoenen.

Maar we gaan gewoon door toch, elke stap is er één.
quote:attribuutje schreef op 18 december 2014 @ 09:42:

Mwoah vragen, meestal de, voor de doorgewinterde vivaforummers, vragen over het soms zo vreselijk afzeiken van mensen met foute keuzes, waar dan vaak weer een topic over geopend wordt, vaak ook weer door een, niet zo doorgewinterde, doos als ikzelf...ik ben (nog) geen aanwinst hier geloof ik...Ik begrijp dit niet helemaal, wat probeer je te zeggen?
quote:MrsEinstein schreef op 18 december 2014 @ 06:39:

He Miss, wat ben jij er vroeg bij!

@Fluim, ik heb je een pb gestuurd.

Nu ga ik opschieten voor mijn laatste dag werken.quote:Steinbeck schreef op 18 december 2014 @ 06:38:

Hoi MissI,

Bijna vakantie, joepie! Jij toch ook?

Lekker uitrusten daar heb ik zin in.

Altijd vroeg op hoor, ik begin om 8 uur met werken en heb ook nog eens flink wat reistijd/-afstand.

En ja, laatste dag voor de vakantie, maar het was wel een test om er weer te komen door al het fileleed.

Ik was ruim een uur later op mijn werk.

Ik ben er zó klaar mee en zó toe aan vakantie
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven