Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goeeeeeeeedeavond ladiessssssss!
Goedeavond GATE!!
Ik doe zelf de boodschappen hier, als ik vrouw stuur komt het budgettair helemaal niet goed.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:StoraHuntur schreef op 22 december 2014 @ 19:20:

Er gebeurt echt niets op het forum, jullie hoeven niet te refreshen of bij nieuwe topics te kijken. Zaaaaai.You have your eye on the prize
Ik hoef ook niet de koken deze kerstdagen. 1e kerstdag mag ik genieten van moeders haar kookkunsten, en 2e kerstdag sjiek du friemol uiteten. Overdag naar de meubelboulevard (heul burgerlijk) want ik wil een nieuwe eettafel.
quote:paulaner schreef op 22 december 2014 @ 19:22:

Ik doe zelf de boodschappen hier, als ik vrouw stuur komt het budgettair helemaal niet goed. Dat doet me denken aan mijn tienerjaren. Wij woonden toen in Duitsland, in een erg klein plaatsje waar men nogal ouderwets was. Daar zag je regelmatig MAN en vrouwtje samen boodschappen doen. De MAN liep ernaast en vrouwtje duwde de kar. En als zij dan iets in het karretje legde werd dat door hem geinspecteerd en klonk het regelmatig "Brauchen wir nicht!" waarna het weer resoluut door MAN in het schap werd teruggelegd.
quote:GateKeeper schreef op 22 december 2014 @ 19:25:

Ik hoef ook niet de koken deze kerstdagen. 1e kerstdag mag ik genieten van moeders haar kookkunsten, en 2e kerstdag sjiek du friemol uiteten. Overdag naar de meubelboulevard (heul burgerlijk) want ik wil een nieuwe eettafel.

Nieuw huis, nieuwe eettafel, klinkt logisch

Heerlijk, dingen voor in huis kopen. Ik heb pas nog twee nieuwe vazen en zo'n leuk houten krukje gekocht, helemaal happy.
quote:paulaner schreef op 22 december 2014 @ 19:22:

Ik doe zelf de boodschappen hier, als ik vrouw stuur komt het budgettair helemaal niet goed. Dat zegt mijn man ook altijd over mij
'navond...

Ik ga morgen de supermarktstrijd aan. Kind op BSO droppen en proberen zsm de AHXL in en uit te komen, mèt boodschappen. Ik verheug me er niet op, ik ben van het opschieten-soort, en stom genoeg valt mijn boodschappenmoment opvallend vaak samen met dat van de truttende slome roddelkonten-soort. Eigenlijk is het een soort kamikaze-slalom die ik dan doe door de appie heen.
quote:Steinbeck schreef op 22 december 2014 @ 19:28:

[...]

Nieuw huis, nieuwe eettafel, klinkt logisch

Heerlijk, dingen voor in huis kopen. Ik heb pas nog twee nieuwe vazen en zo'n leuk houten krukje gekocht, helemaal happy.

Ik word daar ook helemaal happy van. Ik heb nieuwe eetkamerstoelen, maar die passen dus niet onder deze tafel

We hebben gister nog een mooi glasschilderij gekocht. Even een Kerssemus cadeautje voor onszelf.
quote:*Ginger* schreef op 22 december 2014 @ 19:30:

'navond...

Ik ga morgen de supermarktstrijd aan. Kind op BSO droppen en proberen zsm de AHXL in en uit te komen, mèt boodschappen. Ik verheug me er niet op, ik ben van het opschieten-soort, en stom genoeg valt mijn boodschappenmoment opvallend vaak samen met dat van de truttende slome roddelkonten-soort. Eigenlijk is het een soort kamikaze-slalom die ik dan doe door de appie heen.Ik liep vanmorgen om half 9 in de super, je kon er een kanon afschieten. Heerlijk.
Nou... Dochter wilde om half zeven al naar bed, dus zal wel vroeg wakker zijn. Wie weet lukt het me :-)
Zie hier deel 15: http://forum.viva.nl/foru ... _messages/250128#reacties

Vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven