Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Afgevallen: +0.6 kg

Huidige gewicht: 90.6 kg

Totaal afgevallen: +0,1 kg

Nou, jippie. Bedankt overwerk maaltijden en pre-feestdagen gezelligheid.

Hopen dat het me lukt de verdere schade te beperken
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Vandaag:

O: Boterham met kruidkaas, glas magere melk, 2 koppen koffie;

T: 2 bananen, kop koffie;

L: Boterham met kruidkaas;

T: Halve melkchocoladeletter;

A: Patat met mayo;

T: Kop koffie, glas magere melk.

Beweging:

- 10 min. wandelen;

- 20 min. fietsen;

- Schoonmaken.
World of Warcraft: Legion
Gister wel uiteten geweest. Een sparerib, 2 kippen vleugels en dame blanche na. Werd alleen erna opeens beroerd en heb dus nu griep. Nog wel ff laatste gesprek voor nieuwe baan en nog wat boodschappen gehaald. Is weer een dure maand dit.

Bessen 7up ook voor mij lang geleden dus dacht nu doe ik het eens maar nog geen slok op door griep :(

Bedankt voor felicitaties
Hey iedereen, ik ben heel druk geweest de afgelopen twee weken dus nog niet op de weegschaal gestaan. Het ging allemaal redelijk, maar wel een paar etentjes gehad. Ik laat de teller voor nu maar even op 0 staan.

Heb de komende 2 weken geen weegschaal in de buurt, dus het blijft nog even spannend.

In elk geval gaat het redelijk goed met het lijnen. Kan het snoepgoed wel redelijk goed laten staan.
quote:rosanna08 schreef op 22 december 2014 @ 15:44:

wel allemaal terugkomen in januari hoor!!!!

Ik denk dat het in het nieuwe jaar hier veel drukker gaat worden zelfs!

Dan begint iedereen weer met goede moed aan zijn doelen!
Er wordt weleens gezegd tegen mij: "Waarom ben je in november begonnen met afvallen, en waarom wacht je niet tot januari 2015?" Mijn antwoord zou zijn: Alles wat ik in november aan gewicht ben kwijtgeraakt is mooi meegenomen. Als je aankomt doordat je besluit nog niet af te vallen, mag je na de feestdagen nog harder gaan werken aan het afvallen.

December mag dan een slechte maand zijn vanwege Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw, maar ik val toch nog wel iets af. Weliswaar zou ik zonder deze feestdagen meer afvallen, maar ik val toch iets af. Ik heb ook een aantal verjaardagen in december en januari maar dat mag de pret ook niet drukken.
Eetlijstje voor vandaag (kan misschien nog iets worden aangepast):

O: Boterham met kruidkaas, kop koffie;

T: Banaan;

L: Boterham met witte vlokken, kop koffie;

T: Kop koffie;

A: Lasagnette;

T: Kop koffie, glas magere melk.

Beweging:

- 1 uur 20 min. fietsen.

Lasagnette is iets anders dan lasagne. Terwijl lasagne bestaat uit lagen saus - bladerdeeg - saus - bladerdeeg - saus - bladerdeeg - saus, bestaat lasagnette uit saus waar kleine gekrulde stukjes bladerdeeg doorheen is geroerd.

Beide gaan in een vuurvaste schaal de oven in, maar de bereidingstijd van lasagnette is veel korter dan die van lasagne.
Lasagnette is idd lekker. Al tijdje niet gemaakt. Wel makkelijker dan lasagna omdat je niks hoeft te verdelen. Gewoon de schaal in.

Meestal zijn de kilo's die als laatst erbij zijn gekomen het makkelijkst eraf. Ik hoop dat dit dus ook na kerst gebeurd 😁

Eetlijstje

O: 2 boterhammen met gestampte muisjes

D: bami met 3 kippenpootjes

T: stukje chocoladecake.

Morgen gaan we gourmetten en ijs toe. donderdag kalkoen (is mager) en van de aardappel dingetjes en moet nog groente verzinnen. En heb chocolade toetjes. Ben vandaag natuurlijk weer wat alles vergeten. Als ik mijn gewicht net zo snel naar beneden ging als mijn banksaldo dan was ik nu super.

skinny 😝

Vrijdag ook weer gourmetten.

Sporten zit er niet in deze week. Als het lukt wil ik nog wel proberen iets van beweging te doen. Maarja eerst die griep weg.
Morgen heb ik een kerstbrunch. Overmorgen en over 3 dagen is het Kerstmis. Overmorgen eet ik bij mijn ouders, en over 3 dagen bij een chinees. Daarna nog eens kijken hoeveel ik dan weeg.
hans66 wijzigde dit bericht op 23-12-2014 21:17
Reden: Vanwege herkenbaarheid details weggehaald.
% gewijzigd
Morgen eens wat meer fruit halen: bananen en druiven of meloen. Daarnaast koffie. Ik heb waarschijnlijk te veel melk thuis. Ik kocht melk terwijl ik - zonder dat ik dat wist - nog melk in huis had. Gelukkig is die melk lang houdbaar.
Morgenavond een visfondue (in visbouillon) hier thuis.

Donderdag gaan eten bij mijn ouders. Geen idee wat het wordt.

We zullen wel zien wat de schade is.
quote:meldepel schreef op 23 december 2014 @ 15:10:

[...]

Ik denk dat het in het nieuwe jaar hier veel drukker gaat worden zelfs!

Dan begint iedereen weer met goede moed aan zijn doelen!Ja, dat denk ik ook.
Ik heb me afgelopen dagen echt niet ingehouden qua eten, maar ik ging net op de weegschaal staan en ik ben nog steeds niks aangekomen. Dat was mijn doel voor december, dus ik ben er weer blij mee
Ik ook niet, Liara. En ik kom ook niet aan, hooguit 200 gram, en daarna val ik weer iets af. Het schommelt nu rond de 85 kilo.
Fijn he Hans. Dat afvallen komt vanaf 2 januari wel weer.
Blijf ook op gewicht . Was zelfs halve kilo lichter 😝 ! Nu hopen dat dat zo blijft

Fijne kerstdagen
Voor jullie ook fijne Kerstdagen.
O: Boterham met witte vlokken, 2 koppen koffie;

Kerstbrunch: Chocolademelk, oranjerode sap, broodje met schouderham, broodje met kaas, broodje met kerriesalade, suikerbrood, kerststol;

T: Glas magere melk;

A: Boterham met kruidkaas;

T: Kop koffie, stukjes meloen.

Beweging:

- 30 min. fietsen.

Ik zit met de bezoeken waar gegeten wordt wel enigszins mee in de maag. Ik zou een pizza kunnen eten i.p.v. brood, maar ik heb pizza's als een avondmaaltijd één keer in de paar weken afgeschaft.

Het oranjerode sap (een of ander vruchtensap) kan ik niet goed thuisbrengen, wel vind ik dat lekker. Het smaakt naar sinaasappelsap maar is minder zuur.
Eetlijstje

O: 2 rijstewafels met kaas

T: 2 koekjes en 2 mini milkyway

D: gourmet: biefstuk, kerstboom scnhitzeltjes 3x , hamburger , brood, satesaus en ook nog sla met komkommer en tomaat( toch iets gezonds)

3 soorten chocolade ijs na.

Zit nu echt heeeel vol
Hans: neem je halve pizza
Daar zit ik ook aan te denken voor de volgende keer: een halve pizza.

BTW, wie werkt de tabel bij?
Ik denk dat er maandag weinig bij te werken valt😱
7 forummers hebben hun update opgegeven over de afgelopen week, overigens.
Ik heb vrij, dus niet de luxe van mijn 2 schermen die ik op het werk heb.

Als 1 van jullie ook de inloggegevens wil hebben?
Don't know, don't care
Je zou mij de inloggegevens kunnen toezenden. Ik werk dan vanavond de tabel bij, tenzij tegen die tijd iemand voor is geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven