Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 27 december 2014 om 00:11
zaterdag 27 december 2014 om 00:13
zaterdag 27 december 2014 om 00:20
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2014 @ 00:11:
[...]
Wat was het kado?Volgens mij gewoon het topic, want hij vond dat ze zo leuk reageerde. Misschien wilde hij haar gewoon op de kast krijgen of uit haar tent lokken. Maar Meds ging er gewoon lekker onzinnig in mee.
[...]
Wat was het kado?Volgens mij gewoon het topic, want hij vond dat ze zo leuk reageerde. Misschien wilde hij haar gewoon op de kast krijgen of uit haar tent lokken. Maar Meds ging er gewoon lekker onzinnig in mee.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zaterdag 27 december 2014 om 00:23
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 00:13:
[...]
Dat was nog niet helemaal duidelijk. Sommigen dachten een vibrerende kerstman, de TO had het over een date en Meds zelf wou het niet zeggen, alleen dat het al op stal stond en een beetje chagrijnig was.Zijn nogal verschillende kado's
[...]
Dat was nog niet helemaal duidelijk. Sommigen dachten een vibrerende kerstman, de TO had het over een date en Meds zelf wou het niet zeggen, alleen dat het al op stal stond en een beetje chagrijnig was.Zijn nogal verschillende kado's
Je bent zelf een theepot
zaterdag 27 december 2014 om 00:28
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 00:13:
[...]
Dat was nog niet helemaal duidelijk. Sommigen dachten een vibrerende kerstman, de TO had het over een date en Meds zelf wou het niet zeggen, alleen dat het al op stal stond en een beetje chagrijnig was.Dus het rendier is in een pesthumeur omdat Meds de vibrerende kerstman heeft afgepakt en de tekst van de echte (ho! Ho! HO!) ook?
[...]
Dat was nog niet helemaal duidelijk. Sommigen dachten een vibrerende kerstman, de TO had het over een date en Meds zelf wou het niet zeggen, alleen dat het al op stal stond en een beetje chagrijnig was.Dus het rendier is in een pesthumeur omdat Meds de vibrerende kerstman heeft afgepakt en de tekst van de echte (ho! Ho! HO!) ook?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 27 december 2014 om 00:30
zaterdag 27 december 2014 om 00:32
Barbie opent dat topic gewoon om reacties uit te lokken. Ze maakt een beetje een parodie van zichzelf, speelt lekker in op de vooroordelen.
Ik denk ook dat ze echt is. Op een ander forum is iemand haar wel eens tegen gekomen in RL, die geloof ik dan ook.
Ze doet het gewoon omdat ze het leuk vind dat mensen zo happen op de dingen die ze plaatst. Denk ik.
Als dat haar lolletje is, moet ze dat lekker doen natuurlijk. Ik vind het soms wel vermakelijk, soms heel stom.
Ik denk ook dat ze echt is. Op een ander forum is iemand haar wel eens tegen gekomen in RL, die geloof ik dan ook.
Ze doet het gewoon omdat ze het leuk vind dat mensen zo happen op de dingen die ze plaatst. Denk ik.
Als dat haar lolletje is, moet ze dat lekker doen natuurlijk. Ik vind het soms wel vermakelijk, soms heel stom.
zaterdag 27 december 2014 om 00:33
quote:Istar_ schreef op 27 december 2014 @ 00:30:
Enn, verwijs jij nou naar Claudio?Ik nee. Maar als je een cadeau geeft dan zou het wel eens kunnen dat je er een gedicht bij moet maken toch?
Enn, verwijs jij nou naar Claudio?Ik nee. Maar als je een cadeau geeft dan zou het wel eens kunnen dat je er een gedicht bij moet maken toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 27 december 2014 om 00:35
zaterdag 27 december 2014 om 00:45
zaterdag 27 december 2014 om 01:10
zaterdag 27 december 2014 om 01:27
zaterdag 27 december 2014 om 01:29