Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 27 december 2014 om 17:55
Wij gaan heel laat eten. Ik heb een soort koekenpan-quiche-geval gemaakt met de restjes van de gourmet, en het gaat nog minstens een uur duren voordat die klaar is. Vlees is gemakkelijker: mijn ex-schoonzus kwam gisteren totaal onverwacht langs zeilen met een enorme gevulde rollade, en die is al gaar dus die hoef ik alleen maar even op te warmen.
zaterdag 27 december 2014 om 18:03
zaterdag 27 december 2014 om 18:10
quote:Fangtasia schreef op 27 december 2014 @ 18:04:
Miss I je ava
Kijk eens even op mijn smoelenboek, zoals beloofd een pic!
Wat is er met mijn ava?
Ja, ik zag 'm al voorbij komen, hahahaha, wat een engerd
Maar wel een kunstwerkje hoor, zeker voor een beginner.
Miss I je ava
Kijk eens even op mijn smoelenboek, zoals beloofd een pic!
Wat is er met mijn ava?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 27 december 2014 om 18:38
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 17:55:
Wij gaan heel laat eten. Ik heb een soort koekenpan-quiche-geval gemaakt met de restjes van de gourmet, en het gaat nog minstens een uur duren voordat die klaar is. Vlees is gemakkelijker: mijn ex-schoonzus kwam gisteren totaal onverwacht langs zeilen met een enorme gevulde rollade, en die is al gaar dus die hoef ik alleen maar even op te warmen.Bij uitpakken bleek de rollade een half gegrild speenvarken . Man heeft hem zojuist uitgebeend. Lekker hoor, zo'n onverwacht derde kerstdag-diner .
Wij gaan heel laat eten. Ik heb een soort koekenpan-quiche-geval gemaakt met de restjes van de gourmet, en het gaat nog minstens een uur duren voordat die klaar is. Vlees is gemakkelijker: mijn ex-schoonzus kwam gisteren totaal onverwacht langs zeilen met een enorme gevulde rollade, en die is al gaar dus die hoef ik alleen maar even op te warmen.Bij uitpakken bleek de rollade een half gegrild speenvarken . Man heeft hem zojuist uitgebeend. Lekker hoor, zo'n onverwacht derde kerstdag-diner .
zaterdag 27 december 2014 om 18:46
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2014 @ 18:10:
[...]
Wat is er met mijn ava?
Dank je! Erg gaaf om te maken, ook erg intensief.
Je ava wijkt zo af van alle vorige. Ik wen er nog niet aan.
Anna, ik ga eerst even douchen en eten en dan stuur ik je twee adressen door.
LadyV, ik moet er niet aan denken dat ik onverwacht zou moeten uitbenen, brrrrr. Hier geen tijd om te koken vandaag, mijn hobby liep even uit de hand qua tijd (lees anderhalf uur ingepland, bijna vijf uur bezig geweest...) Dus dadelijk maar eens eten bij de Griek scoren.
[...]
Wat is er met mijn ava?
Dank je! Erg gaaf om te maken, ook erg intensief.
Je ava wijkt zo af van alle vorige. Ik wen er nog niet aan.
Anna, ik ga eerst even douchen en eten en dan stuur ik je twee adressen door.
LadyV, ik moet er niet aan denken dat ik onverwacht zou moeten uitbenen, brrrrr. Hier geen tijd om te koken vandaag, mijn hobby liep even uit de hand qua tijd (lees anderhalf uur ingepland, bijna vijf uur bezig geweest...) Dus dadelijk maar eens eten bij de Griek scoren.
zaterdag 27 december 2014 om 18:49
zaterdag 27 december 2014 om 18:54
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 17:55:
Wij gaan heel laat eten. Ik heb een soort koekenpan-quiche-geval gemaakt met de restjes van de gourmet, en het gaat nog minstens een uur duren voordat die klaar is. Vlees is gemakkelijker: mijn ex-schoonzus kwam gisteren totaal onverwacht langs zeilen met een enorme gevulde rollade, en die is al gaar dus die hoef ik alleen maar even op te warmen.Klinkt goed. Ik heb net pistachesoep met gerookte zalm gemaakt en we gaan de whiskeycocktailsaus opmaken met de overgebleven garnalen, avocado en zalm. Ik denk dat we dan wel vol zitten en anders heb ik nog Franse stinkkazen en overgebleven port.
Wij gaan heel laat eten. Ik heb een soort koekenpan-quiche-geval gemaakt met de restjes van de gourmet, en het gaat nog minstens een uur duren voordat die klaar is. Vlees is gemakkelijker: mijn ex-schoonzus kwam gisteren totaal onverwacht langs zeilen met een enorme gevulde rollade, en die is al gaar dus die hoef ik alleen maar even op te warmen.Klinkt goed. Ik heb net pistachesoep met gerookte zalm gemaakt en we gaan de whiskeycocktailsaus opmaken met de overgebleven garnalen, avocado en zalm. Ik denk dat we dan wel vol zitten en anders heb ik nog Franse stinkkazen en overgebleven port.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 27 december 2014 om 18:55
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 18:38:
[...]
Bij uitpakken bleek de rollade een half gegrild speenvarken . Man heeft hem zojuist uitgebeend. Lekker hoor, zo'n onverwacht derde kerstdag-diner [afbeelding] .
Lekkerrrr
Was het spit er wel al uit?
[...]
Bij uitpakken bleek de rollade een half gegrild speenvarken . Man heeft hem zojuist uitgebeend. Lekker hoor, zo'n onverwacht derde kerstdag-diner [afbeelding] .
Lekkerrrr
Was het spit er wel al uit?
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 27-12-2014 18:56
Reden: De spit? Het spit
Reden: De spit? Het spit
% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
zaterdag 27 december 2014 om 18:55
zaterdag 27 december 2014 om 18:58
quote:MrsStanleyWalker schreef op 27 december 2014 @ 18:54:
[...]
Klinkt goed. Ik heb net pistachesoep met gerookte zalm gemaakt en we gaan de whiskeycocktailsaus opmaken met de overgebleven garnalen, avocado en zalm. Ik denk dat we dan wel vol zitten en anders heb ik nog Franse stinkkazen en overgebleven port.Oeh, lekkerrrr!
[...]
Klinkt goed. Ik heb net pistachesoep met gerookte zalm gemaakt en we gaan de whiskeycocktailsaus opmaken met de overgebleven garnalen, avocado en zalm. Ik denk dat we dan wel vol zitten en anders heb ik nog Franse stinkkazen en overgebleven port.Oeh, lekkerrrr!