Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleertje kondigt regelmatig aan voorlopig geen man te willen.... maar of dat ook altijd lukt...

Is je huisje nu zo goed als af trouwens, Vleer? Voel je je er al helemaal thuis?
Peas on earth!
Hey DS hier SD...ik zie ook het tekstje sorry geen foto hoor, de varkentjes zijn wel weg ondertussen

En ja die zwangerschap...de relatie was nog pril, en het was bewust haar keuze het babietje te houden toch?..

Vind het moeilijk om daar over te oordelen, maar ik neem aan dat je vriendinnetje het er met hem over gehad heeft?

Stel dat ik man was en ik had een vriendinnetje een paar maanden, dat loopt op de klippen en ze is zwanger...ik weet ook niet of ik dan papa zou willen zijn.

Ik zou de keuze wel bij haar laten (houden of niet)

Maar ja....als ik jouw vriendinnetje zou zijn zou ik me ook knap lullig voelen.

Dus ja...een moeilijke kwestie..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tsja, ik vind dat dillemma inderdaad een beetje hetzelfde. Net zoals een man een vrouw niet kan verplichten de zwangerschap af te breken, kan een vrouw dan logischerwijs de man ook niet verplichten een heuse papa te worden...?
Peas on earth!
Prinses....heb je al tv ondertussen?
Peas on earth!
Tja wat dinnetje betreft.. Hij stuurde in een mailtje dat hij als advies geeft een abortus te laten doen.. Dat wil ze niet

Ze laat hem nu verder ook compleet met rust.. Maar ik maak mij er enigszins wel *boos* over en denk wat een lapzwans je bent er potjandorie wel bij in bed , samen heb je t kind verwekt .. Lekker makkelijk om je poten er dan vanaf te trekken .. Vrouw zit straks alleen met een kind..

En waarom ? Omdat ze geen abortus wil , omdat ze t als een bijzonder iets ziet .. Abortus was met haar nooit bespreekbaar.. Snap haar standpunt heel goed , die van hem moet ik nog ff leren begrijpen denk ik ..

Huisje bevalt goed, net ff berekening gemaakt van de vaste lasten per maand.. Nouwww das best veel geld..

Ga zo dadelijk ff alle papier zooi uitzoeken en in mappen doen , want tis nu 1 grote doos met papierzooi.. Kan pas rustig zijn als dat op orde is die administratie ..

Verder ben ik er achter dat ik een verduisterings rolgordijn moet hebben voor mijn voorraam.. Daar staat nl vanaf 13uur de zon tot 21.00 ... Tis sauna hier
Arme Prinses...

En Vleer, ik snap je tweestrijd wel hoor, maarhet is HAAR keuze geweest om het kindje te laten komen.

Hij heeft van het begin af aan gezegd dat hij niet wil

Ik denk dan wel.....hebben ze niet aan voorbehoedsmiddelen gedacht VOOR de de kleren van elkaars lijf rukten.

anno 2008, hoe wordt je ongewenst zwanger??

Hier ook heerlijk administratie avondje gehad (een een schuin ook op net5 dat dan weer wel)

ben ook weer helemaal zen met mezelf dat alles weg is!
Zoo lekker alle papierzooi opgeruimd.. Ben zelf ook stukken rustiger nu ..

Tja vriendin was wel aan de pil , maar was overgestapt op een andere pil , had netjes 1 maand gewacht met sex (en ook met condoom sex gehad) maar dew maand erop was ze dus nog niet goed beschermd
quote:Vleermuis28 schreef op 28 juli 2008 @ 23:08:

Zoo lekker alle papierzooi opgeruimd.. Ben zelf ook stukken rustiger nu ..

Tja vriendin was wel aan de pil , maar was overgestapt op een andere pil , had netjes 1 maand gewacht met sex (en ook met condoom sex gehad) maar dew maand erop was ze dus nog niet goed beschermd

Moeilijke situatie. Er is onbedoeld een zwangerschap ontstaan ondanks goede voorzorgmaatregelen. Ik vind toch dat je daar allebei verantwoordelijk voor bent.

Zij kan hem niet dwingen om zich als papa te gaan gedragen en hij kan haar niet dwingen tot een abortus die ze niet wil.

En er gaat een kind geboren worden die nergens om gevraagd heeft en die in elk geval niets te verwijten valt.

Je kan een man niet dwingen om zich als papa te gaan gedragen maar je kan hem wel dwingen om financieel bij te dragen in de vorm van alimentatie. En dat zou ik ook terecht vinden.

Samen pret in bed, dan ook samen de gevolgen dragen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Vleermuis28 schreef op 28 juli 2008 @ 19:55:

1 druk op de knop en daar is net5*nananana*

DS .. ben ff je welkomstlijstje kwijt .. leeftijd ? Waar kom je vandaan ?Ik zoek de antwoorden nog ff op. Haal jij intussen die fles rosé uit de vriezer ?
Hai allemaal,

Even een klein berichtje vanuit het Oostblok, ben er voor werk.

Alles goed hier...heerlijk weer en lekker bier! Tussendoor nog even aan het werk

Doei!
@ Xander: je vergeet de mooie vrouwen aldaar te noemen !

Btw: je Prinses kan geen TV kijken ...

@ Vleermuis: mijn c.v. staat op 25-7, 20.54 uur ...
Heerlijke vrouwtjes hier

Vanavond de stad in....

Ben op de hoogte van TV kijk probleem van Prinsesseke....maar kan er nu even niks aan doen (ben 1000 km verwijderd van huis)....waarschijnlijk gewoon gebruikersfoutje....

Zoooo, tijd om af te sluiten.....groetjes!
quote:Xander68 schreef op 29 juli 2008 @ 16:26:

Heerlijke vrouwtjes hier

Vanavond de stad in....

!

Zeg boef; ik kom wel even naar je toe om je een beetje in de gaten te houden en die heerlijke vrouwtjes een beetje af te leiden

1000 km zei je ? Zet maar vast een pilsje voor me klaar !

* stapt in zijn solide bolide en wendt de steven naar het oosten ...*

*lacht in zichzelf en denkt.... laat die jongens maar stoer doen... ik ken Xander wel *

Zei er iemand rose?

Of misschien maar beter van niet... heb zondag echt teveel wijntjes gedronken en voelde me maandag niet echt optimaal (en dat was voor 't laatst toen ik nog studeerde... )

Ik baal best een beetje, want mijn auto was gisteren naar de garage omdat auto door de hagelbui in't Gelderse land (een ruime maand geleden) fors beschadigd was. De schatting was 1500 euro aan kosten. Ik werd gistermiddag gebeld door de garage dat de 'restyler' niets kon doen omdat de deuken toch té fors waren en de kosten dus flink veel groter zijn. Vandaag is er een schade-expert geweest om te kijken, en die moet zich nu beraden. 't Blijkt namelijk nog maar de vraag of auto gefixt gaat worden. Misschien wordt ie zelfs total loss verklaard

Anyway... hoest hier verder met jullie?

En een zwaai en kus voor Xan!
Peas on earth!
DS, vind je echt dat je de vader tot alimentatie kan dwingen?

Ik denk het niet hoor.

Ben het er helemaal mee eens dat waar er twee vrijen en twee "schuld" hebben maar er WAS (of is) een oplossing

De vriendin van Vleer kiest ervoor het kindje te houden.

Ik blijf het een lastige kwestie vinden,en kan het ook alleen maar projecteren vanuit mijn eigen visie, stel dat ik zwanger zou zijn van een vriendje wat ik pas 4 maanden had, dat raakt uit en ik blijk zwanger, ik denk dat ik dan toch echt de keus bij hem zou laten, wil hij niet, dan niet maar kom dan ook niet na jaren zeuren dat je een band wil opbouwen met je kindje

(hmm, als ik het zo terug lees vind ik mezelf best een beetje kort door de bocht...)

@ Prinses, hoe bevalt het vrijgezellen leven, best balen EN geen man EN geen TV...gelukkig is het mooi weer

Is het bij jullie allemaal ook zo bloedverziekkend heet in huis?

En nobele ik staat dan ook nog voor een sportklasje vanavond

Iets in me zegt dat mijn mede huppelaars niet in grote getale zullen komen opdraven voor instructrice Summer...
@ Prinses....een auto total loss door HAGEL???

Zal een beste bui geweest zijn dan!

Maare, wel ontzettend balen zeg!

En hier ook even geen rose, ben ook nog steeds een beetje aan het bijkomen van het weekend!
Vinden jullie het leuk om single te zijn?
Er zijn zelfs filmpjes van.... wij wonen in deze regio:

hagelbui

Over mijn hele auto zitten allemaal deuken, die door enorme hagelstenen (van golfballetjesgrootte) veroorzaakt zijn... enorm he!

Gebrek aan tv is minder leuk, de rest gaat wel

Tis gezelliger mét Xan natuurlijk, maar ik red het wel even zonder hem hoor... kan nu ongegeneerd onfatsoenlijk eten, op de bank hangen, de afwas de hele avond laten staan, overdwars in bed slapen, in mijn slaap praten zonder wakkergemaakt te worden, enzovoorts

dat doe ik natuurlijk niet, stel je voorrrr... maar áls ik zou willen

Voor een sportklasje staan klinkt echt vreselijk sportief en vermoeiend... dapper hoor

(voelt zich erg lui nu )
Peas on earth!
Hoi Geleerd,

Het is wel aardig om eerst iets over jezelf te zeggen, voordat je zó van de hoge duikplank het Singlestopic induikt....
Peas on earth!
Oh...sorry Prinses:

Ik ben een 27-jarige Amsterdammer en sinds een maand of 4 weer vrijgezel. Ik wil graag deze tijd goed benutten om een betere partner en minnaar te worden. Als ik straks de liefde van mijn leven heb, wil ik graag een fijne, gezellige relatie hebben en enig inzicht hebben in hoe vrouwen denken, wat ze lekker vinden, etc.

Aangezien dit niet de seks-pijler is, zal ik me hier beperken tot mijn ambities om vrouwen beter te leren begrijpen. Wat willen zij in het leven? Wat vinden zij belangrijk in een man en in een relatie? Hoe kan ik het hen naar de zin maken? Ik heb het zelf altijd heel goed gehad: fijne jeugd, fijne familie, leuk werk en ook altijd naar mijn zin gehad in mijn vorige relaties. Maar ik zou niets liever willen dan dat ook mijn toekomstige partner of partners gelukkig zijn, en daarom wil ik graag nog iets meer leren over vrouwen. Ik hoop dat mijn verblijf op dit forum daaraan kan bijdragen.
Hahaha Geleerd, ik wil je wel een eerste lesje geven hoor...

Probeer vrouwen gewoon NIET meer te begrijpen

ZIjn wij dames ook mee opgehouden

Enne.....ben ik het enige suffie wat gewoon netjes het vragenlijstje invult?

Prinsesje, tuurlijk doe je al die dingen niet, das helemaal niet koninklijk!

Heb gewoon ff het filmpje zitten kijken, maar das niet Nederlands zeg zukke grote stenen....

En op een of andere manier heb ik dat dus helemaal gemist toen het gebeurde, maar het gekke is dat het overal in Nederland afgelopen zaterdag ook zulk vreselijk slecht weer was terwijl hier in het Haagse gewoon de hele dag het zonnetje heeft geschenen, wij hebben zelfs nog een strandfeestje gehad.

Enne, het is ook zeer sportief (is het dan heul vreselijk als ik er helemaal geen zin in heb...tis me veels te warm!)
Hoi Geleerd, ik vrees toch dat je hier dezelfde reacties zult krijgen als op de sex-pijlerT , namelijk dat iedere vrouw weer anders is en dat dat steeds weer even uitvogelen is . Hoewel... misschien kan Donkeyshot er iets zinnigs over zeggen, das tenslotte Een Man

En Summerdance, jij bent zeker niet de enige die het lijstje ingevuld heeft. Eigenlijk doet iedereen het, dus misschien snapt Geleerd deze stille hint? (zie bovenste post)

Pffffffffffffff ik zou gewoon NIET gaan sporten. Daar wordt je veel te moe van
Peas on earth!
Ja Donkey, laat jij er je licht eens over schijnen

Hoe zit het fenomeen vrouw in elkaar?

Ik leg vast een papiertje klaar voor als ik terug kom uit de sportschool dan schijf ik ff mee, want ik als vrouw heb ook vaak geen enkel idee hoe en wat ik nou moet met mezelf

En tsja....dat niet sporten, ik wil wel, maar toch ook weer niet

Tis een beetje een verslaving, als ik niet ga heb ik spijt strakkies

EN....ze hebben airco (en die heb ik hier thuis niet)
Ja Donkeyshot, want Wij Vrouwen hebben natuurlijk onze eigen Blinde Vlek, waardoor we onszelf onmogelijk in z'n geheel kunnen ontleden. Het zou prettig zijn als iemand nou eens meer over OnsZelf kan leren
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven