Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Yoo
Hahaha 1e!!
2st
3st
Yoehoeee
Joehoe!
Waar blijven hullieeee
Pfieuw was al vang de enige te zijn hiero!
En toen bleef het stil
Huts!
Ha fijn hele lange post getikt en nu issie weg. Ben te lui om een nieuwe te tikken dus ik neem nog maar een Fukitolletje met een glas whisky
Ik kon mijn laatste post niet wijzigen, werd eruit gegooid

Maar dat komt omdat we alweer een nieuw topic hebben, ongelofelijk zo snel als het gaat. Arme Stoor, die is er niet bij, wordt ze misschien pas nr. 101 ofzo
Korenwolf: Sorry, verkeerde toon. Was heel boos omdat dat topic verdween terwijl ik midden in een post zat. Behoefte om stoom af te blazen, dus Napraattopic geopend. Eerste wat ik zie is een serie posts van mensen die vindn dat dat topic niet mag op Viva. Die discussie heb ik ook al een paar keer gevoerd, dus da's klaar voor mij. Maar frustratie over dat weghalen-terugplaatsen-weghalen-terugplaatsen is er zeker nog.

Aha ok.

Ik snap het.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tsk, als ik niet weeeer uitgelogd werd, was ik je voor geweest kettler
Consuela, je wil maar niet begrijpen dat het er niet gaat er niet of mensen het willen lezen of niet. Het gaat er om dat B totaal niet geholpen is met dit topic. Integendeel zelfs denk ik.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 december 2014 @ 15:39:

En toen bleef het stil

Bella

Hoe was het bij Pa en Ma? Heb je nog lekker gewandeld? En een borreltje gedronken?

Ik heb 2e kerstdag een lange wandeling gemaakt met mijn pa door het mooie Brabantse land, heerlijk
Steinbeck ff tussendoor; wat matchen we leuk qua kleur zo samen
quote:Steinbeck schreef op 28 december 2014 @ 15:39:

Ik kon mijn laatste post niet wijzigen, werd eruit gegooid

Maar dat komt omdat we alweer een nieuw topic hebben, ongelofelijk zo snel als het gaat. Arme Stoor, die is er niet bij, wordt ze misschien pas nr. 101 ofzo

Hahaha

Ik vind mezelf toch wel the ultimate winner van deel 16!

Gr. Forummer van het jaar 2014

quote:Phoolan schreef op 28 december 2014 @ 15:41:

Steinbeck ff tussendoor; wat matchen we leuk qua kleur zo samen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:*Ginger* schreef op 28 december 2014 @ 15:40:

Tsk, als ik niet weeeer uitgelogd werd, was ik je voor geweest kettler Ahh
quote:Phoolan schreef op 28 december 2014 @ 15:41:

Steinbeck ff tussendoor; wat matchen we leuk qua kleur zo samen Ja doen we
Wat ik net in het andere topic wilde posten maar woesj weg.

De andere kant van de medaille is dat Bente door een stukje openheid meer begrip kreeg voor haar situatie en Posts ,die de plank missloegen omdat men zelf in ging vullen, achterweg bleven.

Posts die haar iedere keer zo raakte, omdat het ver buiten de waarheid lag.

Maar idd, of dit haar meer oplevert dan de stress van het delen dat kan alleen Bente zelf bepalen.
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 15:40:

Consuela, je wil maar niet begrijpen dat het er niet gaat er niet of mensen het willen lezen of niet. Het gaat er om dat B totaal niet geholpen is met dit topic. Integendeel zelfs denk ik.

Daar denk ik anders over.

Maar misschien moeten de mods maar drie hoogleraren met ervaring op dit gebied aanschrijven en hun mening laten geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Nouschi schreef op 28 december 2014 @ 15:33:

[...]

Dat is toch ook niet wat het topic van Bente doet.

Nee, maar wie pretendeert dat dan. Ik denk niet dat ik Bente kan helpen, wie denkt dan wel? Ze zal zich hooguit misschien iets minder eenzaam voelen door een uitlaadklep, maar ik heb verder geen illusies. Maar alleen een uitlaadklep kan al heel veel betekenen. Moet ze dan maar in eenzaamheid en stilte lijden omdat mevrouw Nouschi van het VF vindt dat het hier niet thuis hoort?

Ze is heus niet slechter af met een topic, dat geloof ik niet. En ook niet veel beter, alleen iets minder eenzaam, met wat oppervlakkig contact met de buitenwereld.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven