Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 22:19:

[...]

Ik ben vast mosterd, maar ik denk dat dat is omdat die topics meer gesprekken zijn, waarin mensen hun ervaringen en gevoelens delen. Dat topic van Bente gaat alleen over Bente (en dat vaak zelfs letterlijk, dan wordt er over haar gepraat in plaats van met haar). Bovendien zie ik in die lotgenotentopics toch ook vaak dat mensen ook buiten het forum aan hun issues werken en dat mis ik bij Bente ook. Bij haar is het forum ongeveer haar enige 'hulpverlening' en dat schiet natuurlijk niet op.Precies.
quote:fluim schreef op 28 december 2014 @ 22:22:

ik zit nu weer in de bank, sus
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 22:02:

[...]

Waar komt jouw deur weg dan?Da's Grunnings toch?
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 22:12:

Is het gesprek met het nare onderwerp van begin van de avond voorbij?

Ja?

Mooi.

Ik ben er weer met een glas wijn.

Gelukkig uitgeluld over kp idd.

Je kan weer rustig je wijn drinken zonder maagzuur te krijgen
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 22:21:

Het topic van Bente kan toch ook gewoon een lotgenotentopic worden? Moeten er wel alleen lotgenoten schrijven.

En Bente zal zelf enige belangstelling moeten tonen voor anderen. Maar dat doet ze niet.

Het topic van Bente kan toch ook gewoon een lotgenotentopic worden? Moeten er wel alleen lotgenoten schrijven.

Al schrijf ik in een topic met mensen met allerlei problematiek, en zelfs geen problematiek, en ondanks dat is er voor iedereen ruimte.En die lotgenoten zijn er dus niet, alleen iemand die van de ziekte af is.
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 22:24:

[...]

Gelukkig uitgeluld over kp idd.

Je kan weer rustig je wijn drinken zonder maagzuur te krijgen Inderdaad.

Al schrijf ik in een topic met mensen met allerlei problematiek, en zelfs geen problematiek, en ondanks dat is er voor iedereen ruimte.

Dit is echt echt echt het laatste wat ik er over zeg.

Ik denk niet dat dit kan, het verhaal loopt al lang en het is zo gegroeid. Door de vaste mensen die daar posten. Net zoiets als dat je na al die delen napraat niet ineens kan verwachten dat hier anders gepost gaat worden of het een andere wending gaat krijgen.

Dat vind ik verder niet goed of slecht, maar het is gewoon zo.

Al schrijf ik in een topic met mensen met allerlei problematiek, en zelfs geen problematiek, en ondanks dat is er voor iedereen ruimte.Dat mocht duidelijk niet in Bente's topic want dan was men een pseudopsycholoog die eigen issues zat te verwerken. Zoiets was het toch?
You know how I know? Because I reeaally think so!
wat denken jullie, zullen we het er nog even een paar paginaas over hebben of pakken we het beter volgende week weer eens op
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 22:23:

[...]

Da's Grunnings toch?

Dat zou kunnen.

Ik ken een jongetje dat Dubbeltje heet, hoe zielig is dat?
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 22:19:

[...]

Ik ben vast mosterd, maar ik denk dat dat is omdat die topics meer gesprekken zijn, waarin mensen hun ervaringen en gevoelens delen. Dat topic van Bente gaat alleen over Bente (en dat vaak zelfs letterlijk, dan wordt er over haar gepraat in plaats van met haar). Bovendien zie ik in die lotgenotentopics toch ook vaak dat mensen ook buiten het forum aan hun issues werken en dat mis ik bij Bente ook. Bij haar is het forum ongeveer haar enige 'hulpverlening' en dat schiet natuurlijk niet op.Dat. Lotgenotencontact is constructief. Dit is rondwentelen in de ellende van één persoon zonder dat het wat bijdraagt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 22:24:

[...]

En Bente zal zelf enige belangstelling moeten tonen voor anderen. Maar dat doet ze niet.Ach, ik schrijf in een topic waarin ook niet iedereen dat doet. Heb er geen last van.
dat heb jij goed begrepen, mrsW
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 22:23:

[...]

Da's Grunnings toch?Niet alleen Gronings, in het Oosten is dat ook normaal. Daar waar de ramen los zijn en de winkel ook.en waar 'van wie bin ie er iene' een heel normale vraag is.
Er moet gewoon een tabel in dat topic. (maar niet met streef en huidige gewichten)
Hoe gaat het met de cougar?
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 22:27:

Hoe gaat het met de cougar?27 jaar leeftijdsverschil. Ik blijf het bizar vinden dat je met een vriend van je kind aan de haal gaat.
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 22:27:

Hoe gaat het met de cougar?U riep?
quote:Thordis2.0 schreef op 28 december 2014 @ 22:26:

[...]

Niet alleen Gronings, in het Oosten is dat ook normaal. Daar waar de ramen los zijn en de winkel ook.en waar 'van wie bin ie er iene' een heel normale vraag is.Klopt, hier in Twente is de deur los en vraagt men waar je wegkomt en inderdaad: van wel bin ie dur een dan?
Yas er is een vrouw van 48 die het met een vriendje van haar zoon doet van 21. Leek me wel wat voor jou
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gut, moeten de dames zeker woensdag ook carbid schieten?
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 22:18:

Ik wil al jaren de k2 beklimmen maar ja, ook te lui.

Op ned 3 eergisteren een indrukwekkende docu over alpinisten, himalayaisten dan, gezien.

Voor als je moed krijgt.

Les:niet doen
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 22:28:

[...]

Klopt, hier in Twente is de deur los en vraagt men waar je wegkomt en inderdaad: van wel bin ie dur een dan?Dat eerste en laatste doen wij hier ook. Alleen dan niet in de buurt van Twente.
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 22:26:

[...]

Ach, ik schrijf in een topic waarin ook niet iedereen dat doet. Heb er geen last van.In het topic waar ik heb meegeschreven waren er ook maar genoeg die daar de ruimte niet voor hadden en dat is allemaal prima. Daar is gewoon begrip.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven