Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Heksie schreef op 29 december 2014 @ 00:21:

[...]

Een zanger van heul lang geleden, 60 jaar geleden of zoJa een beetje overrated zangertje met name door Mathijs van Nieuwkerk.
Deze?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:feow schreef op 29 december 2014 @ 00:22:

[...]

Ik wil met terugwerkende kracht elke knullige luiertas inruilen voor één die ik zelf leuk vond i.p.v. met een infantiele tas rondlopen waarop een bij baby's passend plaatje op stond.

*sprak zij met d'r supergroveravatar en ondankbaar omdat de luiertas gekregen was*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:SilverShadow schreef op 29 december 2014 @ 00:22:

A boy named SueDaar vind ik helemaal niets aan.
quote:Heksie schreef op 29 december 2014 @ 00:21:

[...]

Een zanger van heul lang geleden, 60 jaar geleden of zoOok gestaft
Ik snap nooit waarom mensen dan gaan vragen Wie? Terwijl google best een handige uitvinding is. En die 60 jaar geleden...hij heeft nog heel lang muziek gemaakt en is in mijn kringen nog immer geliefd maar ja wellicht zit ik te lang in de alternatieve/rockabilly hoek om objectief te kunnen beoordelen of iemand een bekende zanger is. Op mij komt het beetje over alsof je hier vraagt wie Elvis was.
Johnny and June.

Istar, wat doe je me aan?
quote:Nouschi schreef op 29 december 2014 @ 00:10:

[...]

Nee op mijn balkon Prachtig uitzicht op het vuurwerk!

Wat is daar te doen dan?Heel veel vuurwerk, verzorgd door een winkelier samen met de brandweer, mijn buren . Ik nam aan * kuch* dat jij daar in de buurt woonde.
Je bent zelf een theepot
Cash is een held.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 00:24:

[...]

Daar vind ik helemaal niets aan.Ik staf me een muisarm hier.
Oh is dat een luiertas? Die wil ik! Ons kind moet nog verwekt worden maar dat boeit me niet!!!!
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:24:

Ik snap nooit waarom mensen dan gaan vragen Wie? Terwijl google best een handige uitvinding is. En die 60 jaar geleden...hij heeft nog heel lang muziek gemaakt en is in mijn kringen nog immer geliefd maar ja wellicht zit ik te lang in de alternatieve/rockabilly hoek om objectief te kunnen beoordelen of iemand een bekende zanger is. Op mij komt het beetje over alsof je hier vraagt wie Elvis was.

Ach ja, het was even makkelijk om zo van Bente af te komen.

Ik weet wel wie Elvis is!

Ik snap nooit waarom mensen dan gaan vragen Wie? Terwijl google best een handige uitvinding is. En die 60 jaar geleden...hij heeft nog heel lang muziek gemaakt en is in mijn kringen nog immer geliefd maar ja wellicht zit ik te lang in de alternatieve/rockabilly hoek om objectief te kunnen beoordelen of iemand een bekende zanger is. Op mij komt het beetje over alsof je hier vraagt wie Elvis was.Er zijn er hier zoveel die het even kunnen zeggen, ik zou ook niet gaan googlen.
quote:Enn schreef op 29 december 2014 @ 00:23:

Deze?

[img]http://tkidz.nl/wp-content/uploads/2013 ... iertas.jpg[/img]Ik snap het niet. Hij is toch van de jaren 50, 60?

Nou. Mijn zoon is 26 maar godzijdank van de ouwe rockers. Waar ik mee opgegroeid ben vindt hij ook cool.

Op één enkele uitzondering na maar dat zij hem vergeven

En hij was bij The Eagles in AMS en ikke niet!
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 00:25:

[...]

Ik staf me een muisarm hier.Ik zie de ongeloofwaardige ban wel komen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 00:25:

[...]

Ik staf me een muisarm hier.

Ik snap nooit waarom mensen dan gaan vragen Wie? Terwijl google best een handige uitvinding is. Om het gesprek een beetje op gang te houden? En daarna gezellig te kunnen mopperen op Jahnny Cash/mensen die Johnny Cash stom vinden?
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 00:24:

[...]

Ook gestaft

Moi? Dit is bashen

Het denken is in ieder geval gestopt.
quote:Heksie schreef op 29 december 2014 @ 00:25:

[...]

Ik snap het niet. Hij is toch van de jaren 50, 60?

Tot aan zijn dood was hij er. He is a legend.

Net als Elvis, Lennon, Orbison en alle matties van die tijd. Er zijn er zoveel die dood zijn maar still doorleven door hun muziek.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:25:

Oh is dat een luiertas? Die wil ik! Ons kind moet nog verwekt worden maar dat boeit me niet!!!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 00:28:

Het denken is in ieder geval gestopt.
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 00:26:

[...]

Nou. Mijn zoon is 26 maar godzijdank van de ouwe rockers. Waar ik mee opgegroeid ben vindt hij ook cool.

Op één enkele uitzondering na maar dat zij hem vergeven

En hij was bij The Eagles in AMS en ikke niet! Ik ben zelf bijna 32 en vind het ook mega cool. En het grappige is toen ik 15 was ofzo was ik helemaal gek van System of a down en nu kan ik mijn stiefzoons niet blijer maken dan die Toxicity ceedee van ze loeihard aan te zetten en met alle ramen open door het durp te rijden hie
quote:AnnaP1977 schreef op 29 december 2014 @ 00:23:

[...]

Ja een beetje overrated zangertje met name door Mathijs van Nieuwkerk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven