Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 december 2014 om 17:31
quote:elfje12 schreef op 29 december 2014 @ 17:30:
Jullie reacties!
Oh, ik kan nog wel 100 dingen vertellen die ik ooit tegen hem heb gezegd, maar dan zak ik door de grond van schaamte denk ik. Helaas deed hij zijn shirt niet uit. Was te persoonlijk zei hij (hij moest er wel erg om lachen). Oh man, ben je onder invloed of zo wanneer je bij hem bent?
Jullie reacties!
Oh, ik kan nog wel 100 dingen vertellen die ik ooit tegen hem heb gezegd, maar dan zak ik door de grond van schaamte denk ik. Helaas deed hij zijn shirt niet uit. Was te persoonlijk zei hij (hij moest er wel erg om lachen). Oh man, ben je onder invloed of zo wanneer je bij hem bent?
maandag 29 december 2014 om 17:32
quote:elfje12 schreef op 29 december 2014 @ 17:30:
Jullie reacties!
Oh, ik kan nog wel 100 dingen vertellen die ik ooit tegen hem heb gezegd, maar dan zak ik door de grond van schaamte denk ik. Helaas deed hij zijn shirt niet uit. Was te persoonlijk zei hij (hij moest er wel erg om lachen).
Maar flap je er dat dan zo uit of is er een aanleiding voor?
Harry is nog steeds zoek Stoer. Bloes heb ik geloof ik wel gezien ergens de afgelopen dagen.
Jullie reacties!
Oh, ik kan nog wel 100 dingen vertellen die ik ooit tegen hem heb gezegd, maar dan zak ik door de grond van schaamte denk ik. Helaas deed hij zijn shirt niet uit. Was te persoonlijk zei hij (hij moest er wel erg om lachen).
Maar flap je er dat dan zo uit of is er een aanleiding voor?
Harry is nog steeds zoek Stoer. Bloes heb ik geloof ik wel gezien ergens de afgelopen dagen.
maandag 29 december 2014 om 17:33
quote:elfje12 schreef op 29 december 2014 @ 17:23:
Haha, MissI dat heb ik ook eens aan hem gevraagd. Net zei ik tegen hem dat ik er geen bezwaar tegen zou hebben om hem zonder shirt te zien.Ik vind dit heel erg ongepast eigenlijk.
Haha, MissI dat heb ik ook eens aan hem gevraagd. Net zei ik tegen hem dat ik er geen bezwaar tegen zou hebben om hem zonder shirt te zien.Ik vind dit heel erg ongepast eigenlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 29 december 2014 om 17:41
quote:elfje12 schreef op 29 december 2014 @ 17:40:
Ik zeg alleen die dingen als er een aanleiding toe is. Ik flap het er niet zomaar uit, hoor. Trouwens ik weet dat ik het bij hem wel kan maken om te zeggen.Wat voor aanleiding is er dan? Een behandeling bij de fysio is toch geen erotische gebeurtenis?
Ik zeg alleen die dingen als er een aanleiding toe is. Ik flap het er niet zomaar uit, hoor. Trouwens ik weet dat ik het bij hem wel kan maken om te zeggen.Wat voor aanleiding is er dan? Een behandeling bij de fysio is toch geen erotische gebeurtenis?
maandag 29 december 2014 om 17:42
quote:Nouschi schreef op 29 december 2014 @ 17:33:
[...]
Ik vind dit heel erg ongepast eigenlijk.
Ik vond mijn opmerking toen ook al 'op het randje' inderdaad.
Maar Elfje gaat wat verder blijkbaar.
Ach, het is maar net hoe de ander erop reageert. Zeker nu ze hem blijkbaar langer kent weet je wel of je dergelijke grapjes kunt maken of niet.
Het is net als bij mij op mijn werk; ik werk in een ontzettend macho mannenwereldje.
Dan weet je ook dat je met seksistische grapjes te maken krijgt.
En grapjes moeten kunnen, vind ik.
Het wordt een ander verhaal als iemand écht opdringerig wordt en over grenzen heen gaat, denk ik.
[...]
Ik vind dit heel erg ongepast eigenlijk.
Ik vond mijn opmerking toen ook al 'op het randje' inderdaad.
Maar Elfje gaat wat verder blijkbaar.
Ach, het is maar net hoe de ander erop reageert. Zeker nu ze hem blijkbaar langer kent weet je wel of je dergelijke grapjes kunt maken of niet.
Het is net als bij mij op mijn werk; ik werk in een ontzettend macho mannenwereldje.
Dan weet je ook dat je met seksistische grapjes te maken krijgt.
En grapjes moeten kunnen, vind ik.
Het wordt een ander verhaal als iemand écht opdringerig wordt en over grenzen heen gaat, denk ik.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 29 december 2014 om 17:47
maandag 29 december 2014 om 17:48
quote:bollinger schreef op 29 december 2014 @ 17:41:
[...]
Wat voor aanleiding is er dan? Een behandeling bij de fysio is toch geen erotische gebeurtenis?
Mijn fysio spoot zichzelf per ongeluk een keer helemaal onder met die contactgel die ze gebruiken bij dat stroomstootjesapparaat, ik weet even niet hoe dat ding heet.
En toen ging meteen het shirt uit.
Maar ja, in dit geval geen bonus voor mij want een vrouw.
[...]
Wat voor aanleiding is er dan? Een behandeling bij de fysio is toch geen erotische gebeurtenis?
Mijn fysio spoot zichzelf per ongeluk een keer helemaal onder met die contactgel die ze gebruiken bij dat stroomstootjesapparaat, ik weet even niet hoe dat ding heet.
En toen ging meteen het shirt uit.
Maar ja, in dit geval geen bonus voor mij want een vrouw.
maandag 29 december 2014 om 18:03
Zo even stoom afblazen (vind het ook weer niet boeiend genoeg om er een topic aan te wijden en we hadden het eerder al over hoogsensitief). Wat is het toch in het verkeer waardoor mensen gaan lopen toeteren om niks? Ik kan daar zo verward van raken! (zeker nu ik ben gestopt met mijn medicatie en ik dus alles extra hard voel binnenkomen). De situatie ik ga effe snel op de fiets een paar boodschappen halen. Steek overal netjes mijn hand uit, rijd op de doorgaande weg op het rode deel van de weg (het is een weg met aan weerszijden een rode strook voor fietsers) en er komt een wit busje achter me rijden wat minstens 10 x loeihard naar me toetert. Ik rij netjes op het fietsstrookje, mijn verlichting werkt, hij kan er langs... en dan schiet ik helemaal in de stress he omdat ik dan werkelijkwaar geen IDEE heb wat deze actie rechtvaardigt. Had laatst ook al zo'n momentje in de auto waarbij er zeker door 5 verschillende auto's naar me geseind werd. Ik reed netjes maximum snelheid dus ik auto aan de kant gegooid rondje eromheen gelopen mijn verlichting deed het keurig, had geen grootlicht aan... schiet mij maar lek. Maar mijn hart bonkt dan wel in mijn keel omdat ik niet snap wat ze nou bedoelen.
maandag 29 december 2014 om 18:06
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 18:03:
Zo even stoom afblazen (vind het ook weer niet boeiend genoeg om er een topic aan te wijden en we hadden het eerder al over hoogsensitief). Wat is het toch in het verkeer waardoor mensen gaan lopen toeteren om niks? Ik kan daar zo verward van raken! (zeker nu ik ben gestopt met mijn medicatie en ik dus alles extra hard voel binnenkomen). De situatie ik ga effe snel op de fiets een paar boodschappen halen. Steek overal netjes mijn hand uit, rijd op de doorgaande weg op het rode deel van de weg (het is een weg met aan weerszijden een rode strook voor fietsers) en er komt een wit busje achter me rijden wat minstens 10 x loeihard naar me toetert. Ik rij netjes op het fietsstrookje, mijn verlichting werkt, hij kan er langs... en dan schiet ik helemaal in de stress he omdat ik dan werkelijkwaar geen IDEE heb wat deze actie rechtvaardigt. Had laatst ook al zo'n momentje in de auto waarbij er zeker door 5 verschillende auto's naar me geseind werd. Ik reed netjes maximum snelheid dus ik auto aan de kant gegooid rondje eromheen gelopen mijn verlichting deed het keurig, had geen grootlicht aan... schiet mij maar lek. Maar mijn hart bonkt dan wel in mijn keel omdat ik niet snap wat ze nou bedoelen.Niet lullig bedoeld, maar misschien is dat een reden om weer aan de medicijnen te gaan, omdat je nu wellicht daardoor bedoelingen/intenties/signalen mist?
Zo even stoom afblazen (vind het ook weer niet boeiend genoeg om er een topic aan te wijden en we hadden het eerder al over hoogsensitief). Wat is het toch in het verkeer waardoor mensen gaan lopen toeteren om niks? Ik kan daar zo verward van raken! (zeker nu ik ben gestopt met mijn medicatie en ik dus alles extra hard voel binnenkomen). De situatie ik ga effe snel op de fiets een paar boodschappen halen. Steek overal netjes mijn hand uit, rijd op de doorgaande weg op het rode deel van de weg (het is een weg met aan weerszijden een rode strook voor fietsers) en er komt een wit busje achter me rijden wat minstens 10 x loeihard naar me toetert. Ik rij netjes op het fietsstrookje, mijn verlichting werkt, hij kan er langs... en dan schiet ik helemaal in de stress he omdat ik dan werkelijkwaar geen IDEE heb wat deze actie rechtvaardigt. Had laatst ook al zo'n momentje in de auto waarbij er zeker door 5 verschillende auto's naar me geseind werd. Ik reed netjes maximum snelheid dus ik auto aan de kant gegooid rondje eromheen gelopen mijn verlichting deed het keurig, had geen grootlicht aan... schiet mij maar lek. Maar mijn hart bonkt dan wel in mijn keel omdat ik niet snap wat ze nou bedoelen.Niet lullig bedoeld, maar misschien is dat een reden om weer aan de medicijnen te gaan, omdat je nu wellicht daardoor bedoelingen/intenties/signalen mist?
maandag 29 december 2014 om 18:08
Welk signaal kan ik missen aan iemand die meer dan 10 x toetert terwijl ik gewoon netjes op het daarvoor bedoelde stuk rijbaan fiets met mijn lichtjes braaf aan. Ik begrijp er werkelijkwaar geen zak van en ben zeker niet van plan om weer met hartkloppingen van de bijwerkingen in mijn bed te liggen de halve dag omdat een of andere zak hooi lomp moet doen. Dus probeer ik me eroverheen te zetten en te accepteren dat er nou eenmaal rare lui zijn maar ik vind het wel maf waarom iemand het nodig vind om zo raar te gaan lopen toeteren om niks.
maandag 29 december 2014 om 18:10
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 18:08:
Welk signaal kan ik missen aan iemand die meer dan 10 x toetert terwijl ik gewoon netjes op het daarvoor bedoelde stuk rijbaan fiets met mijn lichtjes braaf aan. Ik begrijp er werkelijkwaar geen zak van en ben zeker niet van plan om weer met hartkloppingen van de bijwerkingen in mijn bed te liggen de halve dag omdat een of andere zak hooi lomp moet doen. Dus probeer ik me eroverheen te zetten en te accepteren dat er nou eenmaal rare lui zijn maar ik vind het wel maf waarom iemand het nodig vind om zo raar te gaan lopen toeteren om niks.
Ik denk dat de kontjes wat kort zijn in deze tijd van het jaar.
Tenminste, ik merk ook meer gedoe, getoeter en gevingerzwaai in het verkeer.
Tenminste, ik merk ook meer gedoe, getoeter en gevingerzwaai in het verkeer.
maandag 29 december 2014 om 18:11
quote:duizendbloemen schreef op 29 december 2014 @ 18:10:
[...]
Tenminste, ik merk ook meer gedoe, getoeter en gevingerzwaai in het verkeer.In het kader van vrede op aarde
[...]
Tenminste, ik merk ook meer gedoe, getoeter en gevingerzwaai in het verkeer.In het kader van vrede op aarde
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu