vuurwerk

29-12-2014 19:18 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vandaag dat als je nu al vuurwerk afsteekt dat een boete van 100 euro kan opleveren.

Nou, als ik dat hier mocht innen, dan was ik al steenrijk geweest. Wordt er nu al gek van, vooral omdat hondje steeds begint te blaffen van schrik.
Hier ook. Maar ik ga niet klagen, heb het vroeger ook vaak gedaan haha dus ik begrijp de jeugd wel
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Melden alsjeblieft! http://vuurwerkoverlast.nl/
quote:Pudding123 schreef op 29 december 2014 @ 19:27:

Hier ook. Maar ik ga niet klagen, heb het vroeger ook vaak gedaan haha dus ik begrijp de jeugd welJa, ik voel me ook een beetje een ouwe zeur. Kan er gewoon niet goed (meer) tegen.
Ja toen jij jong was deed je dat natuurlijk niet! Maar je hebt gelijk: ik irriteer me ook dood aan het geblaf van de hond van de buren
Hier in Wormerveer is het verbazingwekkend stil. Je hoort heel af en toe een knal maar nog bijna geen vuurwerkbommen. Ik heb ook 2 honden, grote, maar ze zijn net zo bang hoor. Ik ga morgen tabletjes voor ze halen.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:claudia1407 schreef op 29 december 2014 @ 19:33:

Ja toen jij jong was deed je dat natuurlijk niet! Maar je hebt gelijk: ik irriteer me ook dood aan het geblaf van de hond van de burenToen ik jong was gooide ik geen vuurwerk naar mensen of stak vuurwerk af om 3 uur 's nachts.
Ik vind vuurwerk leuk! En toen ik jong was staken we het ook 's nachts af.
Mijn kat was bang, echter zij wordt na een tijdje rustig wanneer zij ziet dat ik helemaal niet reageer op voorwerk. Nu reageert zij steeds minder op vuurwerk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hier ook, maar we wonen in en flat, met flats eromheen, dus waar het geluid dan vandaan komt weet ik niet. Heel verraderlijk.
quote:nerdopviva schreef op 29 december 2014 @ 19:35:

Toen ik jong was gooide ik geen vuurwerk naar mensen of stak vuurwerk af om 3 uur 's nachts.Hoe zie je dat nu, achteraf, als volwassene? Wat zou je je eigen kind bijv. zeggen, als je hem/haar dit zou zien doen?
Ik ben enorm opgelucht na mijn verhuizing. Hier heb ik sinds de kerst evenveel knallen gehoord als in mijn vorige wijk in een uur in november...

Poezebeest vindt vuurwerk niet zo boeiend. Maar goed, heel 'buiten' is niet zo boeiend, afgezien van de vogeltjes in de boom.
Ik hoor helemaal niks. Ach mij maakt het niet uit hoor heb er geen last van verder.
http://www.rtlnieuws.nl/n ... estart-wat-zijn-de-regels
quote:blueeyes*3 schreef op 29 december 2014 @ 19:43:

Poezebeest vindt vuurwerk niet zo boeiend. Maar goed, heel 'buiten' is niet zo boeiend, afgezien van de vogeltjes in de boom.Poezebeesten hier proberen juist de 'kleurtjes' te vangen. Gevolg; hele vensterbank leeggehaald nadat ik al twee lampen op de grond vond
bats!
Ik kreeg net nog bijna vuurwerk in m'n gezicht. Heb in de jaren voorheen ook al vuurwerk in m'n gezicht gekregen en op andere plekken door het toedoen van anderen. Leuke reminder om binnen te blijven tussen kerst en oud en nieuw.
quote:hankypankyshanghai schreef op 29 december 2014 @ 19:54:

Ik kreeg net nog bijna vuurwerk in m'n gezicht. 't Is nog te zien aan je ogen!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 29 december 2014 @ 19:57:

[...]

't Is nog te zien aan je ogen!
Particulieren die vuurwerk afsteken: het mag van mij per direct verboden worden.

Doe per gemeente een mooie show en dan is er ook geen overlast meer.

Rotherrie en nog gevaarlijk ook. Ik liep vijf jaar terug met mijn decemberbaby de rotjes te ontwijken.
quote:tof schreef op 29 december 2014 @ 19:43:

[...]

Hoe zie je dat nu, achteraf, als volwassene? Wat zou je je eigen kind bijv. zeggen, als je hem/haar dit zou zien doen?Heb je wel de goede post gequoot? Vroeger deed ik dit niet (ik kreeg de kans niet eens bij mijn ouders) en nu vind ik het nog steeds asociaal.
De katten gaan standaard onder de bank rond middernacht. Kijk je onder de bank, zie je 8 groene ogen terugkijken. Die raken niet in paniek, mijn honden wel. Het gekke is dat ze de twee nieuwejaarsavonden daarvoor niet zo reageerden. Zou kunnen dat ze er een keer van geschrokken toen we niet thuis waren.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Dat stomme geknal nu al! Sluit me aan bij Rianne, wat mij betreft ook geen particulier vuurwerk meer, maar centrale shows. Zou ook heel wat verloren ogen, vingers e.d. schelen, levensgevaarlijk dat spul!
quote:bollinger schreef op 29 december 2014 @ 19:29:

Melden alsjeblieft! http://vuurwerkoverlast.nl/heb ik gedaan
quote:lila01 schreef op 29 december 2014 @ 20:09:

[...]

heb ik gedaan Dank je! Niets tegen vuurwerk op zich maar waarom moet het zo HARD.
quote:bollinger schreef op 29 december 2014 @ 20:12:

[...]

Dank je! Niets tegen vuurwerk op zich maar waarom moet het zo HARD. Omdat er geen volumeknop op zit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven