Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 14:52
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:49:
Je zult maar zo op het laatst van het jaar te horen krijgen dat je dochter heel ziek is. Wat een rot nieuws. Bah.
Altijd K*T nieuws, maar jeetje wat een zwaarte
Ik was altijd al een emo, maar sinds kind kan ik dat soort berichten niet meer lezen, zo naar
Je zult maar zo op het laatst van het jaar te horen krijgen dat je dochter heel ziek is. Wat een rot nieuws. Bah.
Altijd K*T nieuws, maar jeetje wat een zwaarte
Ik was altijd al een emo, maar sinds kind kan ik dat soort berichten niet meer lezen, zo naar
woensdag 31 december 2014 om 15:00
quote:elfje12 schreef op 31 december 2014 @ 14:43:
Iedereen een heel gezellig Oud en Nieuw gewenst alvast!!!! Mijn man en ik gaan zo naar vrienden en zie helaas geen kans meer om tussendoor nog hier te komen. Geniet van al het lekkers en houd het gezellig!!! Veel plezier Elfje, jij ook fijne avond!
Iedereen een heel gezellig Oud en Nieuw gewenst alvast!!!! Mijn man en ik gaan zo naar vrienden en zie helaas geen kans meer om tussendoor nog hier te komen. Geniet van al het lekkers en houd het gezellig!!! Veel plezier Elfje, jij ook fijne avond!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 31 december 2014 om 15:06
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 13:41:
Die Master SEN lijkt me echt interessant. Dat zou nog een motivatie zijn om mijn pabo af te maken.
Zou de digipabo wat zijn?Digipabo heb ik geprobeerd, was echt nog erger dan welke gewone Pabo ook (en daar heb ik er ook 3 van geprobeerd, dus ik heb er kijk op).
Die Master SEN lijkt me echt interessant. Dat zou nog een motivatie zijn om mijn pabo af te maken.
Zou de digipabo wat zijn?Digipabo heb ik geprobeerd, was echt nog erger dan welke gewone Pabo ook (en daar heb ik er ook 3 van geprobeerd, dus ik heb er kijk op).
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 31 december 2014 om 15:07
quote:StoraHuntur schreef op 31 december 2014 @ 15:03:
Gaan jullie allemaal doen vanavond?
Oliebollen eten en Youp kijken met gezin en zwager, schoonzusje moet tot 23.00 uur werken en is er hopelijk voor middernacht.
Mijn meisje van bijna 2 jaar vind het vuurwerk alleen helemaal niet leuk, schrikt de hele dag, best sneu. Vingerhoedje cognac doen na het eten?
Gaan jullie allemaal doen vanavond?
Oliebollen eten en Youp kijken met gezin en zwager, schoonzusje moet tot 23.00 uur werken en is er hopelijk voor middernacht.
Mijn meisje van bijna 2 jaar vind het vuurwerk alleen helemaal niet leuk, schrikt de hele dag, best sneu. Vingerhoedje cognac doen na het eten?