Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 21:12:

Verdorie, ik weet nog steeds niet waar de poes is.Oh das k¤t. Kun je niet gaan zoeken?
quote:*Ginger* schreef op 31 december 2014 @ 21:16:

[...]

...

(Dat kan ik mss zo beter weer weghalen)
Tjezus, wat vals
link naar 'vlekje' post
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 december 2014 @ 21:16:

[...]

Ik zeg het wel eens. Maar ik bedoel er verder niks mee hoor .Jij zegt dat helemaal niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zoek die kat Istar! Hele tijd dat gezeik
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vond Guido 10 minuten leuk,nu wordt-ie wel erg bladiebla. Ik ga nu heul veul baileys in een enorm glas doen, misschien wordt het er beter van.
Tjezus, wat vals
Katten liggen hier al de hele dag op de stoelen onder de tafel. Komen af en toe wat snaaien en slapen dan weer verder.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Nouschi schreef op 31 december 2014 @ 21:18:

Zoek die kat Istar! Hele tijd dat gezeik Hele huis weer afgezocht en buiten vind ik haar nooit.
Istar_ ik zit me op te vreten wat betreft je berichten. Plaatsvervangende boosheid.

Hier een TV loze, dus geen Guido en geen slimme mensen. Man zit als een klein kind bij zijn platenspeler

Mijn broertje ligt hier inmiddels op de bank. Stond opeens voor de deur. Hij wil niet praten, maar wel wat mensen om hem heen en hij wilde mijn dochter heel graag even zien/vasthouden. Ligt nu bij hem op de bank te slapen.

Ik geloof dat ik dit wel fijn vind. Alle drie in ons eigen wereldje, maar niet alleen. Ik ben zo dankbaar voor mijn man, mijn mooie dochter en mijn fijne familie

Zo, dat was mijn emotionele oudjaarsmomentje
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:07:

[...]

Die mening deel ik niet.Die indruk had ik al.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik verveel me. Jullie moeten wat verzinnen.
Poes van Istar nu onmiddellijk melden!
In ieder geval hier wegblijven als je gaat commanderen.
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 21:20:

Istar_ ik zit me op te vreten wat betreft je berichten. Plaatsvervangende boosheid.

Hier een TV loze, dus geen Guido en geen slimme mensen. Man zit als een klein kind bij zijn platenspeler

Mijn broertje ligt hier inmiddels op de bank. Stond opeens voor de deur. Hij wil niet praten, maar wel wat mensen om hem heen en hij wilde mijn dochter heel graag even zien/vasthouden. Ligt nu bij hem op de bank te slapen.

Ik geloof dat ik dit wel fijn vind. Alle drie in ons eigen wereldje, maar niet alleen. Ik ben zo dankbaar voor mijn man, mijn mooie dochter en mijn fijne familie

Zo, dat was mijn emotionele oudjaarsmomentje Ik heb je verhaal gelezen, wil je veel sterkte wensen
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Zo, dat was mijn emotionele oudjaarsmomentje Wat fijn dat je broer bij jullie is gekomen.
Brex, wat mooi dat jullie zo bij elkaar kunnen zijn.
Ga met je wandelende tak spelen dan!
Hoop dat jullie ondanks alles toch een beetje een fijne avond hebben samen Brutus!
Tjezus, wat vals
quote:ainne schreef op 31 december 2014 @ 21:21:

Ik verveel me. Jullie moeten wat verzinnen.Nòg meer?
quote:cochise schreef op 31 december 2014 @ 21:21:

Poes van Istar nu onmiddellijk melden! Die van mij luister niet. Net zoon
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 21:16:

link naar 'vlekje' postKinderen met autisme hebben vaak een hekel aan douchen, vandaar denk ik.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ons Royke bij Ivo. WTF heb ik opstaan!

Zo, dat was mijn emotionele oudjaarsmomentje Klinkt fijn

Ik verveel me. Jullie moeten wat verzinnen.Open een topic!

Ik verveel me. Jullie moeten wat verzinnen.Kies 1 van de oudejaarstopics en ga daar posten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven