Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 januari 2015 om 12:29
quote:Amaqanda schreef op 01 januari 2015 @ 12:23:
Goedemiddag!
Is de yoghurttampon al aangeraden?
Dit raadde mijn biologieleraar op de middelbare school aan. Iets met zuur en base. Ik heb nooit het lef gehad om hem te vragen hoe je een slappe doorweekte tampon naar binnen zou moeten krijgen.
O, en hij vertelde ons ook dat je niet, ik herhaal niet, zwanger kunt worden van een pil vergeten. Omdat je door de pil (disclaimer: zijn woorden!!) geen eisprong hebt, dus ook niet bevrucht kan worden.
*geen smiley goed genoeg om de combinatie facepalm, huilbui, lachbui en woede uit te drukken*
Goedemiddag!
Is de yoghurttampon al aangeraden?
Dit raadde mijn biologieleraar op de middelbare school aan. Iets met zuur en base. Ik heb nooit het lef gehad om hem te vragen hoe je een slappe doorweekte tampon naar binnen zou moeten krijgen.
O, en hij vertelde ons ook dat je niet, ik herhaal niet, zwanger kunt worden van een pil vergeten. Omdat je door de pil (disclaimer: zijn woorden!!) geen eisprong hebt, dus ook niet bevrucht kan worden.
*geen smiley goed genoeg om de combinatie facepalm, huilbui, lachbui en woede uit te drukken*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 1 januari 2015 om 13:12
quote:feow schreef op 01 januari 2015 @ 12:29:
[...]
*geen smiley goed genoeg om de combinatie facepalm, huilbui, lachbui en woede uit te drukken*Wat erg!
[...]
*geen smiley goed genoeg om de combinatie facepalm, huilbui, lachbui en woede uit te drukken*Wat erg!
donderdag 1 januari 2015 om 13:36
donderdag 1 januari 2015 om 13:55
quote:AnnaP1977 schreef op 01 januari 2015 @ 13:51:
Ik heb de laatste 2 op, nu ben ik er wel klaar mee... mag mijn man de vieze met krenten opeten Ik heb alleen maar krentenbollen en 2 appelflappen.
Ik heb de laatste 2 op, nu ben ik er wel klaar mee... mag mijn man de vieze met krenten opeten Ik heb alleen maar krentenbollen en 2 appelflappen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!