Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Inderdaad. Ik wil wel wat scherpe humor over en weer.
Alle reacties Link kopieren
Imo: Je maakt het jezelf wel moeilijk. Je klinkt als een sterke vrouw dus ik ga er vanuit dat je weet wat je doet maar bij mij is seks met mijn ex altijd slecht afgelopen. Ik heb het bij twee exen gedaan. De ene keer kreeg ik weer gevoelens, de andere keer ik niet, hij wel. Dus ik heb het maar afgezworen.

Moeilijk hoor. Je wil een man die jaagt, maar ook wel genoeg aandacht geeft. Klinkt logisch hoor, maar je moet maar net de juiste zien te vinden en dat klinkt niet eenvoudig.

Hoe zou het met Famke zijn?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Tja of t werkt. We hadden NYE afgesproken met de kids en dat heb ik toen gelaten. Kids beloofd etc. Kids wisten niet dat wij wat hadden.

En het was gezellig, en s nachts in bed erg bevredigend. Dus dan is rationeel de keus: af en toe met hem en weten dat het lekker is. Of me suf daten waar ik geen tijd voor heb om er 1 te vinden waar ik het op kan. Dan lijkt de keus makkelijk. En of hij het al dan niet verdient vind ik niet relevant. Het gaat erom of ik er blij van word. Toch? Ik ga me nu richten op werk en kids en weet dat hij er is tegen de jeuk. En als ik per ongeluk op n speld trap dan is dat natuurlijk over.

Reske wat leuk dat er n date aankomt!
@ grappig, heb laatst in t oosten ook express tinder aangezet:)

Wat je schreef dat t ook wel goed kan zijn dat ik niks meer van die man hoor is helemaal waar. Kan ik me ervan losmaken.

Vrouwen gedragen zich redelijk mannelijk in onze maatschappij (werk, focus, presteren). En mannen worden geacht ook hun vrouwelijke zorgzame kant naar voren te brengen. Zo wordt t steeds meer 1 pot nat (overdreven gezegd). Moest eerst niks hebben van dit soort gepraat, we hebben immers allemaal mannelijke en vrouwelijke kanten in ons. Heb laatst een cursus gedaan over vrouw_zijn en dat het was zo bijzonder! niet soft vrouw, vrouwen zijn juist krachtig. Oké beetje offtopic is dit.. Hoe meer het er wel mag zijn, hoe meer de man ook echt mannelijk kan zijn.

@coolpack: ja, heb n beeld bij de mannen die je omschrijft. Kom soortgelijke typen bij een van mn hobby's ook tegen. Ik zie ze vaak als lief en betrokken, maar snel meegaand, kunnen te veel gaan trekken aan je..

Ik heb net tinder verwijderd, yes, en ga weer vaker naar "alleen zijn en gelukkig met jezelf topic.

Tot later
quote:Rasa* schreef op 01 januari 2015 @ 22:21:

'Ha buitenlandman, je zit in mijn hoofd. En nou vind ik dat niet onplezierig hoor, maar ik heb je liever in mijn armen dan in mijn hoofd. Gaat dat er nog van komen? Of kan ik je beter verbannen? Ik heb namelijk niet zo'n polygaam hoofd.'

Kerstman komt nog met een voorstel voor zaterdag. Ik ga naar zijn stad deze keer, dus hij is aan zet.
Ik snap t.

Persoonlijk vind ik daten niet erg. En 'de jeuk' neemt wel af als je afstand neemt. Ik kan iig wel zonder, als ik niet word geconfronteerd met iemand die het aanwakkert zeg maar ;)

En daarbij ben ik bang dat ik minder open kan staan voor een ander, 'beter' exemplaar.. omdat deze op een aantal vlakken redelijk 'perfect' in mijn plaatje past.

Plus de mijne ging vreemd.
Kerstman heeft gevraagd of ik bij hem kom eten. Daar word ik altijd een beetje zenuwachtig van.
Als in: te vroeg? Ik zou gewoon aangeven dat je het te vroeg vindt of zelfs dat je er een beetje zenuwachtig van wordt.
@ imogen, maar is dat niet te korte termijn gedacht? Het is leuk dat het nu werkt voor je, maar dit klinkt niet erg structureel. Wat is er zo ongelofelijk eng aan om een tijdje alleen te zijn, (ja, echt alleen, geen seks, geen vriend) en uit te zoeken wat je nou echt wilt? Ja, het is misschien niet leuk, maar juist in rust op dat gebied kom je in contact met je gevoel en wat je belangrijk vindt. Anders is er altijd dat moment van verleiding die je in de situatie brengt die je niet wilt. Ik heb het ook ooit gedaan omdat ik merkte dat ik te lang door ging met de verkeerde vrouwen en leerde op dat moment dat ik prima alleen en gelukkig kon zijn.

@ Coolpack, ik heb op zich deels nerd-interesses, maar ik merkte al gauw dat het een vluchtheuvel was voor soms behoorlijk vreemde mensen. Die daarin ook niet de prikkel meer krijgen om zich buiten hun wereld te ontwikkelen. Ik heb wat betreft nerds altijd de regel dat ik ze alleen als vriend/geliefde wil hebben als ze net als mij in staat zijn ook graag over iets anders dan hun eigen wereldje te praten.

Ik ben zelf van plan om aan al mijn profielen toe te voegen dat ik niet meer open sta voor een relatie omdat ik het te druk heb. Ik wil eigenlijk nog steeds windowshoppen en laat mijn profielen dus staan. Ik vindt het alleen verwarrend om alles te laten als het nu is.
Wat ik wilde vragen, vinden jullie dat een ok idee?
@sybreed,

Ik heb gehoord van een ander dat ze daardoor juist nog meer geïnteresseerde mailtjes kreeg.

Zou het gewoon doen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Sybreed. Prima juist. Eerlijk. Gewoon zeggen waar t op staat. In the end graag een relatie maar 2015 te druk om erin te investeren...
@sybreed, ik zou dat lezen als: hij wil alleen casual sex. Als dat ook de bedoeling is, dan lijkt me er niets mis mee. Wel een beetje de markt blijven aftasten terwijl je vindt dat je geen tijd hebt voor een relatie klinkt mij wel wat halfslachtig in de oren eigenlijk.

@coolpack, ik heb toch maar gewoon ja gezegd. Ik vind het wat eng, omdat ik bij iemand thuis meteen zo intiem vind. Maar dat was nou eigenlijk precies waar ik bij mezelf dit jaar nou weleens vanaf wilde: steeds die terugtrekkende bewegingen. Dus hup, uit mijn comfortzone.
Het komt er dus gewoon op neer dat wij vrouwen, hoe sterk en onafhankelijk we zijn, gewoon graag een kerel willen die niet bang is om een keuze te maken, doortastend is zolang ie maar oog heeft voor de consequenties.
Rasa, vertel je wel aan een vriendin waar je bent. Just in case?
quote:imogen75 schreef op 02 januari 2015 @ 16:04:

Rasa, vertel je wel aan een vriendin waar je bent. Just in case?Wat zou zij moeten beginnen als hij mij in zijn huis verkracht? Sorry, beetje cru, ik snap dat je het goed bedoelt. Ik vertrouw wat dat betreft op mijn mensenkennis. Met 'intiem' bedoel ik meer dat iemands huis zoveel over iemand zegt. En dat je daar echt helemaal met zijn tweeën alleen bent, zonder afleiding die er in een openbare gelegenheid meestal wel is. En ja, natuurlijk ook dat fysieke intimiteiten een stuk eenvoudiger worden gemaakt, maar daar ben ik tot op zekere hoogte niet op tegen
Daar doe je weinig tegen idd. Meer dat als je opeens verdwijnt dat dan niemand weet waar je dan was. Klinkt mss paranoide..
Veel plezier Rasa,

Wij XY'ers zijn niet allemaal beesten.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ Rasa, Nu ik er over nadenk, is casual seks misschien iets waar ik geen probleem mee heb, zolang de andere partij dat ook doorheeft. Eerlijk gezegd ben ik eigenlijk al niet echt happy bij het idee dat ik geen relatie kan hebben omdat ik er de tijd niet voor heb. Het is wel de goede keus, want ik merk aan mijn kerstvakantie dat ik twee hele dagen niet met werk/studie bezig moest zijn. Maar om ook nog nee tegen seks te moeten zeggen...

Ik ga overigens niet actief vrouwen aanspreken. Speelt trouwens ook dat mijn RP abo nog wel even loopt en okcupid idd vriendschap als optie heeft.

Viel mij trouwens op dat die Amerikaanse vrouw in Berlijn die mij wilde spreken van de kaart verdwenen is sinds ik gezegd heb dat ik alleen vriendschap wil. Blijkbaar had ze nog niet door dat voor ons Euros 326 kilometer best wel een afstand is...
anoniem_636f679abb395 wijzigde dit bericht op 02-01-2015 19:50
Reden: Bericht was nog niet af...
% gewijzigd
quote:Rasa* schreef op 02 januari 2015 @ 16:03:

@sybreed, ik zou dat lezen als: hij wil alleen casual sex. Als dat ook de bedoeling is, dan lijkt me er niets mis mee. Wel een beetje de markt blijven aftasten terwijl je vindt dat je geen tijd hebt voor een relatie klinkt mij wel wat halfslachtig in de oren eigenlijk.

@coolpack, ik heb toch maar gewoon ja gezegd. Ik vind het wat eng, omdat ik bij iemand thuis meteen zo intiem vind. Maar dat was nou eigenlijk precies waar ik bij mezelf dit jaar nou weleens vanaf wilde: steeds die terugtrekkende bewegingen. Dus hup, uit mijn comfortzone.

Ja, het klinkt mij ook wat halfslachtig,omdat ik me af zou vragen wat je dan op de site doet. Behalve OKC dan misschien inderdaad, omdat je daar diverse - vaak dan gebonden - mensen ziet die vriendschap zoeken.

Snap ik helemaal, Rasa, heb ik ook met 'thuis' afspreken zo vroeg.
@Sybreed; ik vind mannen die op OKC staan en vriendschap zoeken altijd een beetje stom, sorry. Los van het feit dat een vriendschap net zo goed tijd vraagt als een relatie, een datingsite is een datingsite. Voor platonische vriendschappen kan je wel ergens anders terecht.

@Radsa; Hm als de 1e date fijn is geweest en je er een fijn gevoel bij hebt, gewoon doen. Waarschijnlijk wordt het hartstikke gezellig, toch? Bij mij eindigt een 1e date nogal eens bij de ander thuis dus kan er weinig over zeggen

Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar Tinder in het verre oosten; wat een doffe ellende. Een hoop kalende, bierdrinkende mannen met enigszins overgewicht op een motor. De bierschuren kwamen too close for comfort opeens. Lang leve de Randstad
Hahaha Amy

Als ik ga werken (in de Randstad), moet ik altijd 's avonds een hoop lekkere mannen unliken, omdat ze te ver weg wonen (van mijn woonplaats). Die onthoudt tinder dan nog ofzo (ook na een 'reset').

Vrijgezelle mannen die vriendschap zoeken.. zeg maar FwB ja. Sowieso al die 'ik ben niet op zoek' mensen . Wat doe je hier dan?
Ik sluit mij aan bij de mensen die het niets vinden. Het is voor mij gewoon een beetje verwarrend omdat ik stop met daten omdat het verstandig is, niet omdat het leuk is.

Ik besef dat windowshopping misschien nu wel leuk lijkt, maar dat ik waarschijnlijk toch op de lange termijn wel een beetje gedeprimeerd ga raken van mogelijk interessante mensen die komen en verdwijnen. Ik heb mijn RP account dus gedeactiveerd. Mijn okc account gaat waarschijnlijk dezelfde weg.
Ik snap ook niet zo de lol van window shopping als je niks zoekt. En als je het hebt over mogelijk interessante mensen die komen en verdwijnen, krijg ik de indruk dat zij het probleem vormen, maar dat doe jij toch als je niets zoekt? Wat is hier nu het echte punt? Ben je te druk of te onzeker?
Mijn account is er ook af. Zitten we met zn allen op het internat date draadje zonder account! Lolol... Heb trouwens nog wel twee dates staan. Ga er zonder verwachtingen heen.. Alhoewel het interessante mannen lijken. Een aan zn naam te zien niet van origine nederlander, mss dat ik eindelijk mn macho tref?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven