Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:57
zaterdag 3 januari 2015 om 02:02
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 01:51:
[...]
Ik dacht dat ik 1 van de weinigen was haha...
Van de posters uit B haar topic wist ik het wel, omdat het er daar niet zo vriendelijk aan toe ging.
Dat topic lees ik slechts diagonaal en ik ken geen posts van haar daar, wel uit de rest vh forum.
We hebben allemaal onze nogo's naar forummers; jaha, ook jullie zijn een ergenis naar leden, net als ik. Zij is die voor mij. God knows why.
Het hele gedoe over haar andere nicks en nare posts kan me eigenlijk niet boeien behalve dat mijn subjevtieve onderbuik het ermee eens is.
Misschien dat ik haar IRL leuk vind maar op het forum ga ik om haar heen. Ook al verkondigt ze klinklare onzin, ik ga er niet op reageren,
[...]
Ik dacht dat ik 1 van de weinigen was haha...
Van de posters uit B haar topic wist ik het wel, omdat het er daar niet zo vriendelijk aan toe ging.
Dat topic lees ik slechts diagonaal en ik ken geen posts van haar daar, wel uit de rest vh forum.
We hebben allemaal onze nogo's naar forummers; jaha, ook jullie zijn een ergenis naar leden, net als ik. Zij is die voor mij. God knows why.
Het hele gedoe over haar andere nicks en nare posts kan me eigenlijk niet boeien behalve dat mijn subjevtieve onderbuik het ermee eens is.
Misschien dat ik haar IRL leuk vind maar op het forum ga ik om haar heen. Ook al verkondigt ze klinklare onzin, ik ga er niet op reageren,
Je bent zelf een theepot
zaterdag 3 januari 2015 om 02:09
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 02:07:
[...]
Dan forumt het hele forum om je heen. Dan ben je echt een beetje zielig. Ik ben er wel eens.....
Ahw.....
Maar Yas zal je nooit in bermuda laten zítten, die blijft hoop houden op je tas.
Nooit geven hoor! Heb je in ieder geval altijd iemand hier die je uit bermuda trekt.
[...]
Dan forumt het hele forum om je heen. Dan ben je echt een beetje zielig. Ik ben er wel eens.....
Ahw.....
Maar Yas zal je nooit in bermuda laten zítten, die blijft hoop houden op je tas.
Nooit geven hoor! Heb je in ieder geval altijd iemand hier die je uit bermuda trekt.
zaterdag 3 januari 2015 om 02:09
zaterdag 3 januari 2015 om 02:10