Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 januari 2015 @ 16:22:

[...]

LK opnemen en aan de jus d'orange gaan.Ja, dat laatste kan ik dus niet
Hier hebben ze ook een groepsapp. Met de grootst mogelijke niet werk-gerelateerde onzin. Not my cup of tea.
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 16:21:

Bermuda!!!! Fruit je de ui in de pan waar je ook de soep in maakt of in een aparte koekenpan?Bermuda? Beter lezen.
Hallo, ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen.

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat in hier inbreek, hihihi.

Net als Brex ben ik een beetje koopverslaafd en ik hoop op herkenning en begrip. hihihi.
Trouwens wel opvallend, alle mensen die zich vandaag laten anonimiseren krijgen een anoninaam die heel veel op elkaar lijkt. Is wel goed denk ik, want dan raakt de goegemeente die wellicht nog eens wil terugloepen door de war wie nou ook alweer wie was met welke datum.
Kett, laat je even weten wie jij wordt? Dan laat ik jou ook even weten wie ik was
quote:prik schreef op 03 januari 2015 @ 16:25:

[...]

Bermuda? Beter lezen.Oops, sorry Ginger. Vond het wél een keer leuk dat te roepen.
O heerlijk ik zit klaar voor The Lion King.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 16:26:

Net als Brex ben ik een beetje koopverslaafd en ik hoop op herkenning en begrip. hihihi.Ho ho ho, ik ben niet koopverslaafd. Ik zorg goed voor mezelf mijn gezin en dit was allemaal broodnodig toevallig.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"

Net als Brex ben ik een beetje koopverslaafd en ik hoop op herkenning en begrip. hihihi.

Je breekt niet in hoor; iedereen kan hier meeschrijven! Maar wel leuk dat je je even voorstelt.

Ergens komt je schrijfstijl me wel bekend voor maar je mag hier niet hinten naar ouwe nicks. Hihi.
quote:BrutusExemplaar schreef op 03 januari 2015 @ 16:29:

[...]

Ho ho ho, ik ben niet koopverslaafd. Ik zorg goed voor mezelf mijn gezin en dit was allemaal broodnodig toevallig.

Geeft niet hoor, die ontkenningsfase gaat vanzelf over.

Man thuis

(bergt bankpas op en wrijft slaap uit ogen)
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 16:30:

[...]

Je breekt niet in hoor; iedereen kan hier meeschrijven! Maar wel leuk dat je je even voorstelt.

Ergens komt je schrijfstijl me wel bekend voor maar je mag hier niet hinten naar ouwe nicks. Hihi.

Wat fijn dat ik zo hartelijk welkom wordt geheten. Net een warm bad.

Misschien vertel ik mijn oude nick nog wel, maar dan moet ik eerst even wennen.
Ik moet zo repeteren. Zal ook wel bier zijn, gok ik.

En welkom Steinbeck2!
Ik schoot bij de eerste scène al vol
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 16:21:

Bermuda!!!! Fruit je de ui in de pan waar je ook de soep in maakt of in een aparte koekenpan?Lé-Zen. Zelfs ik had dat gezien en ik houd niet eens van uiensoep.
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2015 @ 16:38:

[...]

Lé-Zen. Zelfs ik had dat gezien en ik houd niet eens van uiensoep.Lé-zen, ik had al sorry gezegd pannenkoek.
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 16:27:

Trouwens wel opvallend, alle mensen die zich vandaag laten anonimiseren krijgen een anoninaam die heel veel op elkaar lijkt. Is wel goed denk ik, want dan raakt de goegemeente die wellicht nog eens wil terugloepen door de war wie nou ook alweer wie was met welke datum.Dat is altijd zo. Het is de datum+anoniem. Dus 212015anoniem. Als er meerderen per dag komen dan komt er een 1,2,3 enz voor.
Welkom Steinbeck2.

Ik wil ook The Lion King zien.
Life is short. Eat dessert first.
quote:diamond-gloss schreef op 03 januari 2015 @ 16:15:

[...]

Welnee joh daar gaat alles nog met de tamtam en rooksignalen..Hola; gij zult mijn naam niet eidel gebruiken. En zeker niet gekwadrateerd.
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 16:39:

[...]

Dat is altijd zo. Het is de datum+anoniem. Dus 212015anoniem. Als er meerderen per dag komen dan komt er een 1,2,3 enz voor.Volgens mij is het nu toch net iets anders, maar je hebt wel gelijk dat ze altijd de datum gebruiken. Dus dat was al verwarrend dan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 januari 2015 @ 16:16:

[...]

oeps....

[afbeelding]

Bah, champignons.

Net als Brex ben ik een beetje koopverslaafd en ik hoop op herkenning en begrip. hihihi.Wat schrijf je leuk.
quote:doornroosje9 schreef op 03 januari 2015 @ 16:40:

Welkom Steinbeck2.

Ik wil ook The Lion King zien.Zet de tv aan dan!
Weet iemand nog een leuke film in de stijl van Four Weddings and a funeral, Love Actually, Bridget Jones? Lekkere Engelse feelgood movie met humor en romantiek?

Heb de afgelopen avonden heel seizoen 4 van Homeland gekeken en ben nu wel in voor iets lieflijkers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven