Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 16:27
zaterdag 3 januari 2015 om 16:29
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 16:26:
Hallo, ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat in hier inbreek, hihihi.
Net als Brex ben ik een beetje koopverslaafd en ik hoop op herkenning en begrip. hihihi.Ho ho ho, ik ben niet koopverslaafd. Ik zorg goed voor mezelf mijn gezin en dit was allemaal broodnodig toevallig.
Net als Brex ben ik een beetje koopverslaafd en ik hoop op herkenning en begrip. hihihi.Ho ho ho, ik ben niet koopverslaafd. Ik zorg goed voor mezelf mijn gezin en dit was allemaal broodnodig toevallig.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
zaterdag 3 januari 2015 om 16:30
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 16:26:
Net als Brex ben ik een beetje koopverslaafd en ik hoop op herkenning en begrip. hihihi.
Je breekt niet in hoor; iedereen kan hier meeschrijven! Maar wel leuk dat je je even voorstelt.
Ergens komt je schrijfstijl me wel bekend voor maar je mag hier niet hinten naar ouwe nicks. Hihi.
Net als Brex ben ik een beetje koopverslaafd en ik hoop op herkenning en begrip. hihihi.
Je breekt niet in hoor; iedereen kan hier meeschrijven! Maar wel leuk dat je je even voorstelt.
Ergens komt je schrijfstijl me wel bekend voor maar je mag hier niet hinten naar ouwe nicks. Hihi.
zaterdag 3 januari 2015 om 16:31
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 16:30:
[...]
Wat fijn dat ik zo hartelijk welkom wordt geheten. Net een warm bad.
Misschien vertel ik mijn oude nick nog wel, maar dan moet ik eerst even wennen.
[...]
Wat fijn dat ik zo hartelijk welkom wordt geheten. Net een warm bad.
Misschien vertel ik mijn oude nick nog wel, maar dan moet ik eerst even wennen.
zaterdag 3 januari 2015 om 16:39
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 16:27:
Trouwens wel opvallend, alle mensen die zich vandaag laten anonimiseren krijgen een anoninaam die heel veel op elkaar lijkt. Is wel goed denk ik, want dan raakt de goegemeente die wellicht nog eens wil terugloepen door de war wie nou ook alweer wie was met welke datum.Dat is altijd zo. Het is de datum+anoniem. Dus 212015anoniem. Als er meerderen per dag komen dan komt er een 1,2,3 enz voor.
Trouwens wel opvallend, alle mensen die zich vandaag laten anonimiseren krijgen een anoninaam die heel veel op elkaar lijkt. Is wel goed denk ik, want dan raakt de goegemeente die wellicht nog eens wil terugloepen door de war wie nou ook alweer wie was met welke datum.Dat is altijd zo. Het is de datum+anoniem. Dus 212015anoniem. Als er meerderen per dag komen dan komt er een 1,2,3 enz voor.
zaterdag 3 januari 2015 om 16:41
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 16:39:
[...]
Dat is altijd zo. Het is de datum+anoniem. Dus 212015anoniem. Als er meerderen per dag komen dan komt er een 1,2,3 enz voor.Volgens mij is het nu toch net iets anders, maar je hebt wel gelijk dat ze altijd de datum gebruiken. Dus dat was al verwarrend dan.
[...]
Dat is altijd zo. Het is de datum+anoniem. Dus 212015anoniem. Als er meerderen per dag komen dan komt er een 1,2,3 enz voor.Volgens mij is het nu toch net iets anders, maar je hebt wel gelijk dat ze altijd de datum gebruiken. Dus dat was al verwarrend dan.
zaterdag 3 januari 2015 om 16:43