Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 16:58
Help, wie raapt me op. Ik gier het echt uit hier.
Man is naast het boodschappen doen ook even langs een platenzaak geweest. Hij was iets te fanatiek zegt hij (lees: gewoon veel platen gekocht dus).
En hij heeft een bos bloemen mee (vast om de aankoop van zijn platen wat goed te maken) en die bloemen kunnen dan mooi in de vaas die ik zojuist kocht
Man is naast het boodschappen doen ook even langs een platenzaak geweest. Hij was iets te fanatiek zegt hij (lees: gewoon veel platen gekocht dus).
En hij heeft een bos bloemen mee (vast om de aankoop van zijn platen wat goed te maken) en die bloemen kunnen dan mooi in de vaas die ik zojuist kocht
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
zaterdag 3 januari 2015 om 16:58
quote:BrutusExemplaar schreef op 03 januari 2015 @ 16:58:
En hij heeft een bos bloemen mee (vast om de aankoop van zijn platen wat goed te maken) en die bloemen kunnen dan mooi in de vaas die ik zojuist kocht Jullie passen in ieder geval goed bij elkaar!
En hij heeft een bos bloemen mee (vast om de aankoop van zijn platen wat goed te maken) en die bloemen kunnen dan mooi in de vaas die ik zojuist kocht Jullie passen in ieder geval goed bij elkaar!
zaterdag 3 januari 2015 om 17:00
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 16:55:
[...]
Tja, Notting Hill en The Holiday ken je vermoedelijk ook al.
Ik zou 't zo snel even niet weten....ken je Two Weeks Notice al?
Along came Polly is ook grappig. Just Go With It is ook wel geinig.
Zijn wel komedies, met soms een vleugje romantiek.Notting Hill en The Holiday heb ik allebei nog nooit gezien. Die laatste is ook met Jude Law zie ik, dat is niet verkeerd.
[...]
Tja, Notting Hill en The Holiday ken je vermoedelijk ook al.
Ik zou 't zo snel even niet weten....ken je Two Weeks Notice al?
Along came Polly is ook grappig. Just Go With It is ook wel geinig.
Zijn wel komedies, met soms een vleugje romantiek.Notting Hill en The Holiday heb ik allebei nog nooit gezien. Die laatste is ook met Jude Law zie ik, dat is niet verkeerd.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:01
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 15:15:
[...]
En bij de stelling dat het altijd dezelfden zijn met gedonder blijf ik ook. Er is nou nooit eens een Truus1975 die post op de kinderen en relatiepijler die gestalkt wordt of midden in een rel valt, bij wie gehint wordt naar eerdere nicks enzovoorts.
Als er een rel is zie je dezelfde namen in de meeste gevallen en alle eerdere rellen passeren dan ook meteen nog even de revue, ook weer met dezelfde namen.Parfumrel gemist zeker
[...]
En bij de stelling dat het altijd dezelfden zijn met gedonder blijf ik ook. Er is nou nooit eens een Truus1975 die post op de kinderen en relatiepijler die gestalkt wordt of midden in een rel valt, bij wie gehint wordt naar eerdere nicks enzovoorts.
Als er een rel is zie je dezelfde namen in de meeste gevallen en alle eerdere rellen passeren dan ook meteen nog even de revue, ook weer met dezelfde namen.Parfumrel gemist zeker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 3 januari 2015 om 17:01
zaterdag 3 januari 2015 om 17:04
zaterdag 3 januari 2015 om 17:04