Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:16
zaterdag 3 januari 2015 om 17:18
quote:Fangtasia schreef op 03 januari 2015 @ 17:16:
[...]
Zo eens!!!!!! En nee, niet omdat alle mannen hetzelfde zijn (of alle vrouwen), maar mannen die op vrouwen lijken laat ik niet toe in mijn leven. Ik hou van man-mannen en van vrouwen met in ieder geval een redelijk grote stoerheidsfactor. En de mensen die ik ken houden ook niet van zoetsappige films. Dus Thordis, volgens mij kunnen we best samen een filmpje pakken. Ik moet de laatste expendables nog kijken Up is aan de dames niet besteed?
[...]
Zo eens!!!!!! En nee, niet omdat alle mannen hetzelfde zijn (of alle vrouwen), maar mannen die op vrouwen lijken laat ik niet toe in mijn leven. Ik hou van man-mannen en van vrouwen met in ieder geval een redelijk grote stoerheidsfactor. En de mensen die ik ken houden ook niet van zoetsappige films. Dus Thordis, volgens mij kunnen we best samen een filmpje pakken. Ik moet de laatste expendables nog kijken Up is aan de dames niet besteed?
zaterdag 3 januari 2015 om 17:18
quote:Fangtasia schreef op 03 januari 2015 @ 17:16:
[...]
Zo eens!!!!!! En nee, niet omdat alle mannen hetzelfde zijn (of alle vrouwen), maar mannen die op vrouwen lijken laat ik niet toe in mijn leven. Ik hou van man-mannen en van vrouwen met in ieder geval een redelijk grote stoerheidsfactor. En de mensen die ik ken houden ook niet van zoetsappige films. Dus Thordis, volgens mij kunnen we best samen een filmpje pakken. Ik moet de laatste expendables nog kijken
Oh mijn man kijkt met liefde Gooise vrouwen. Of andere drama's. En toch is ie een man man hoor
Maar ik hou niet van films met drama of romantiek.
[...]
Zo eens!!!!!! En nee, niet omdat alle mannen hetzelfde zijn (of alle vrouwen), maar mannen die op vrouwen lijken laat ik niet toe in mijn leven. Ik hou van man-mannen en van vrouwen met in ieder geval een redelijk grote stoerheidsfactor. En de mensen die ik ken houden ook niet van zoetsappige films. Dus Thordis, volgens mij kunnen we best samen een filmpje pakken. Ik moet de laatste expendables nog kijken
Oh mijn man kijkt met liefde Gooise vrouwen. Of andere drama's. En toch is ie een man man hoor
Maar ik hou niet van films met drama of romantiek.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:21
zaterdag 3 januari 2015 om 17:22
zaterdag 3 januari 2015 om 17:24
Ik weet ook alles niet meer over de parfumrel maar het ging er heftig aan toe. Ze stuurden elkaar proefjes oid en dat liep uit de hand, ook met gestalk en alles. Er mocht in ieder geval geen topic meer over parfum geopend worden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!