Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zijn die laarzen nu al besteld of niet?
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
Ik wil die laarzen eerst even zien voordat ik mijn mening geef.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Morgen. Ben pischagrijnig. Man maakte me wakker daarnet. Vast heel lief bedacht en zo, maar ik heb tot zeker vier uur wakker gelegen van zijn gesnurk. I was not amused. En in the mood al helemaal niet.

Dus. Kan iemand me aan het lachen krijgen?
Jeetje wat was het een dolle boel hier vannacht zeg..
quote:*Ginger* schreef op 04 januari 2015 @ 09:48:

Morgen. Ben pischagrijnig. Man maakte me wakker daarnet. Vast heel lief bedacht en zo, maar ik heb tot zeker vier uur wakker gelegen van zijn gesnurk. I was not amused. En in the mood al helemaal niet.

quote:*Ginger* schreef op 04 januari 2015 @ 09:48:

Mijn jongste loopt te stampvoeten omdat hij niet met een dekentje op de bank mag. Ivm ritme en morgen weer naar school. "Ik kan heel snel veranderen mama"

Dus. Ik lach mee als het iemand lukt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 09:26:

Whahahah wat is het hier opeens weer stil

Ik ga trainen. En hoewel mijn trainer het nog niet haalt bij Joe (want nog wel erg jong) is ie toch ook een genot om naar te kijken. Dat maakt een hoop goed!Jaja trainen dat zal wel met zo'n jonge god naast je
quote:feow schreef op 04 januari 2015 @ 09:51:

[...]

Mijn jongste loopt te stampvoeten omdat hij niet met een dekentje op de bank mag. Ivm ritme en morgen weer naar school. "Ik kan heel snel veranderen mama"

Dus. Ik lach mee als het iemand lukt.Ik zou hem gewoon een dekentje geven.
quote:BrutusExemplaar schreef op 04 januari 2015 @ 09:31:

Zijn die laarzen nu al besteld of niet?Ja.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:tbl1966 schreef op 04 januari 2015 @ 09:42:

Ik wil die laarzen eerst even zien voordat ik mijn mening geef.Plaatje plakken lukt niet, dus ik heb maar aangenomen dat je ze mooi vindt.
Oh dat is bijna mijn lievelingsmeneer aller tijden.

quote:Solomio schreef op 04 januari 2015 @ 09:58:

[...]

Plaatje plakken lukt niet, dus ik heb maar aangenomen dat je ze mooi vindt.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Dat morgen weer naar school, lag ik ook aan te denken. Pubers hier nog helemaal stil. Ik ben al zeker anderhalf uur wakker, en lag er het laatst in! Moest mijn ouders van een feestje halen Vader had pas één van onze kinderen opgehaald en toen riep ik: 'Dank je wel! Als ik jullie een keer moet halen dan roep je maar.' Dat was dus gisteren, en net als pubers wijzigen de plannen dan weer, ze belden tegen twaalven dat ze met tante X meereden.
Ik hou zo van de vroege ochtend, helemaal alleen met een kopje koffie. Langzaam wakker worden. Maar nu is het al 10.00 uur en het huis ontwaakt, helaas. Zoon loopt heen en weer, want moet werken. Man zit op de bank want is na 1,5 week vrij wel uitgerust en ik, ik erger me dood. Weg rust
quote:tbl1966 schreef op 04 januari 2015 @ 10:04:

Ik hou zo van de vroege ochtend, helemaal alleen met een kopje koffie. Langzaam wakker worden. Maar nu is het al 10.00 uur en het huis ontwaakt, helaas. Zoon loopt heen en weer, want moet werken. Man zit op de bank want is na 1,5 week vrij wel uitgerust en ik, ik erger me dood. Weg rust Lekker dan! Daarom twijfel ik ook, of ik ze ga wakker maken.
Oh ik heb ook wat last van eindevakantiekriebels. Iedereen is uitgerust, feestdagen achter de rug en dan worden we wat lamlendig. Kinderen slapen elke dag tot half 9 of later, ik zet al een paar dagen de wekker om half 9 om een beetje op tijd wakker te worden, en de verveling slaat wat toe overdag.

Ben blij dat het morgen weer schooltijd is
quote:sandt2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:06:

[...]

Lekker dan! Daarom twijfel ik ook, of ik ze ga wakker maken.Laat ze gewoon liggen, nog even rust.
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:06:

Oh ik heb ook wat last van eindevakantiekriebels. Iedereen is uitgerust, feestdagen achter de rug en dan worden we wat lamlendig. Kinderen slapen elke dag tot half 9 of later, ik zet al een paar dagen de wekker om half 9 om een beetje op tijd wakker te worden, en de verveling slaat wat toe overdag.

Ben blij dat het morgen weer schooltijd is Dat heb ik ook altijd, en dan gelijk even goed de slaapkamers doen! Maar dat gaat niet door, want ik ga per morgen voortaan op maandag werken en dat zit zó niet in mijn systeem
quote:Thordis2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:06:

Ben blij dat het morgen weer schooltijd is Morgen loopt de wekker weer om 6 uur af, zal je zien dat ik mijn bed niet kan uitkomen
Oudste komt net uit bed, dus aardig op weg naar morgen weer om 7 uur op.

Jongste breng ik vanavond naar de plek waar hij door de week woont, dat is morgenochtend dus niet mijn probleem.
quote:tbl1966 schreef op 04 januari 2015 @ 10:07:

[...]

Laat ze gewoon liggen, nog even rust.En dan doe ik net of ik niet wist, dat er nog huiswerk was
Kind is logeren, die komt vandaag weer terug. Dit was de voorlopig weer laatste kans op een nacht waarin ik er niet een paar keer uit moet en om zeven uur wakker gemaakt wordt door een op bed springende kleuter. Krijg je dit.
quote:sandt2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 10:11:

[...]

En dan doe ik net of ik niet wist, dat er nog huiswerk was Bijvoorbeeld
Nou heb ik geen kinderen, maar ook ik ben zelf mijn tijden weer een beetje aan het verleggen hoor.

Anders is die wekker om 6 uur morgenochtend ook zo'n klap in m'n bek na 2 weken vrij
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ginger

Ik ken het gevoel om van je slaap te worden beroofd door een snurkende man.

Waarom ben je niet in het bed van je kleine gaan liggen dan? Of is dat nog een peuterbedje?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven