klit showen

30-07-2008 20:48 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Klinkt als iemand die te graag aandacht wil. En oa je vriend geeft haar dat. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Wat zegt je vriend er zelf over eigenlijk? En wat als jij nou zo''n leuke kennis/vriend had wiens intieme piercing jij wel mocht zien en vooral aanraken?
Mja.. zegt wel iets over die dame... zomaar je hele vleeswarenwinkel laten zien en bevoelen.

Ik zou het ook niet zo leuk vinden. Als een vent mij zijn prins Albert zou laten zien, zou ik me erg ongemakkelijk voelen.

Wat vond je vriend ervan?
Zoals pluk al zegt die meid wil graag aandacht en zolang de mannen haar die aandacht maar al te graag geven tsja..

Maar je mag er natuurlijk wel iets van zeggen als jij erbij bent en ze doet dit soort dingen of doet ze het juist dan niet?
Raar, maar niet wereldschokkend. Andersom zou ik het vreemder vinden denk ik.
Hahahahahahahaha als je daar je aandacht vandaan moet halen. Beetje triest. En ja, die heren die dromen daar nog wel even van denk ik. (nachtmerrie als het een niet aantrekkelijke dame was en iets meer als ze wel aantrekkelijk was)

Het hangt van het soort partner af of ik er moeite mee zou hebben. Een man waarbij dat toch al gevoelig ligt, zou ik het als heel bedreigend ervaren.
het is toch haar zaak niet dat die kerels een relatie hebben? het is goedkoop en dellerig, maar niet erger omdat die kerels bezet zijn.

(sorry voor het ontbreken van de hoofdletters, mankementje aan toetsenbord)
x
Nou ja, wat een verhaal! Nee, dat zou ik inderdaad ook niet accepteren.
x
Je vriend heeft je dit trouwens zelf vertelt lees ik nu. Dat klinkt wel positief. Zei hij ook wat hij er van vond? Vertelde hij het juist omdat hij het apart, grappig en goedkoop of een combi van vond? Zo ja dan zou ik me geen zorgen maken. Zo nee, dan zou k mijn vriend niet zo tof meer vinden.
Ik vind haar vooral zielig. Had ze ook een lange regenjas aan?
Wat denk je, dat haar oogjes ineens open gaan als jij haar verteld dat je er niet van gediend bent?

Eigenlijk is het dieptriest dat een grietje zoiets doet. Heel weinig eigenwaarde zal het meisje hebben. Maar ja, een manier om 'leuk' bevonden te worden.
Ach ja eerlijk is eerlijk als een aantrekkelijke vent op een feestje zijn lul laat zien dan kijk ik ook..
Lees nu je posts pas sorry. Ja aandachtsgeil dus. En wat zouje vriend er van vinden als jij het deed? Ik bedoel, wat ik eerder zei, een jongen zn intieme piercing besnuffelen? Ben trouwens ook wel benieuwd of ie het nog zo geil vindt als jij te pas en onpas je broek laat zakken voor publiek.
quote:domnaiefmutsje schreef op 30 juli 2008 @ 21:02:

Wat denk je, dat haar oogjes ineens open gaan als jij haar verteld dat je er niet van gediend bent?

Eigenlijk is het dieptriest dat een grietje zoiets doet. Heel weinig eigenwaarde zal het meisje hebben. Maar ja, een manier om 'leuk' bevonden te worden.idd
quote:superstar_2 schreef op 30 juli 2008 @ 21:02:

Ach ja eerlijk is eerlijk als een aantrekkelijke vent op een feestje zijn lul laat zien dan kijk ik ook..klopt maar daarna neemik hem niet zo serieus meer en gaat het 'leuke" van meneer er af
Iets leuk vinden van je vriendin kan los staan van wat andere vrouwen doen he? Zit wel verschil in. Je vriend kan het ook leuk vinden om een gangbang scene te zien zonder ook maar enigzins de intentie te hebben dit uit te voeren met vriendin, dus die vergelijking gaat niet op.

Ik zou het raar vinden als een vriendin dit zou doen en hij het leuk zou vinden. Als het hem min of meer overkomt.. ach..

Ik zou het wel stoer vinden van een vent als ie zou zeggen dat ze toch maar snel een onderbroekje aan zou moeten trekken voor ze een blaasontsteking oploopt. Maar waar zijn die stoere mannen?
sorry, misschien ben ik erg preuts maar vind dit heel erg ver gaan. Dat zo iemand bestaat?!
Maar die meid wordt ook niet serieus genomen. Ze willen haar hooguit serieus nemen. Das ook wat anders. Geen dame die je thuis aan pa en ma voorstelt.

Daarom triest. Circus niveau.
quote:plukvandepetteflat schreef op 30 juli 2008 @ 21:05:

[...]

klopt maar daarna neemik hem niet zo serieus meer en gaat het 'leuke" van meneer er af

Nee ik neem hem niet serieus maar ik kijk lekker wel..

Shit waarom gebeurd mij dit nou nooit?

Ik denk gewoon net als iemand anders al zei dat dit meisjes erg onzeker enz is en graag "leuk"gevonden wil worden..
ik las eerst 'kilt showen'

Dus ik dacht dat het ging over rossige schotse billen.

Dit doet me trouwens denken aan die man die zijn lul in een kijkdoos stak en riep: 'Pik zien! Pik zien! Voor één gulden mag je mijn pik zien!'

Die man had de redactie van Sex voor de Buch ook tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
anoniem_1021 wijzigde dit bericht op 30-07-2008 21:18
Reden: e teveel
% gewijzigd
quote:myranda schreef op 30 juli 2008 @ 21:08:

ik las eerst 'kilt showen'

Dus ik dacht dat het ging over rossige schotse billen.

Dit doet me trouwens denken aan die man die zijn lul in een kijkdoos stak en riep: 'Pik zien! Piek zien! Voor één gulden mag je mijn pik zien!'

Die man had de redactie van Sex voor de Buch ook tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. ja hylarisch was dat en sneu tegelijk..
quote:Nina6 schreef op 30 juli 2008 @ 21:06:

sorry, misschien ben ik erg preuts maar vind dit heel erg ver gaan. Dat zo iemand bestaat?!Wil je beeld niet verstoren hoor, maar denk dat er wel meerdere rondlopen, ook de bekende mannelijke versie de potloodventer
quote:domnaiefmutsje schreef op 30 juli 2008 @ 21:06:

Iets leuk vinden van je vriendin kan los staan van wat andere vrouwen doen he? Zit wel verschil in. Je vriend kan het ook leuk vinden om een gangbang scene te zien zonder ook maar enigzins de intentie te hebben dit uit te voeren met vriendin, dus die vergelijking gaat niet op.

Ik zou het raar vinden als een vriendin dit zou doen en hij het leuk zou vinden. Als het hem min of meer overkomt.. ach..

Ik zou het wel stoer vinden van een vent als ie zou zeggen dat ze toch maar snel een onderbroekje aan zou moeten trekken voor ze een blaasontsteking oploopt. Maar waar zijn die stoere mannen?

Maakte nergens de vergelijking hoor, al staat het miss wat onduidelijk. Typte eerst de zin van wat zou je vriend er omgekeerd van vinden, dus wat zou hij er van vinden als jij zoiets van een man zou zien. Maar toen bedacht k dat die zin ook anders opgevat kon worden en vroeg me zomaar af wat hij er van zou v inden als zijn eigen vriendin het zou doen. Was tikkie offtopic , sowwy

Die laatste opmerking van je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven