klit showen

30-07-2008 20:48 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Zeer zielig meisje met weinig eigenwaarde,of ze moet katjelam geweest zijn(maar dan nog)

Verkeerde manier van aandacht vragen en ik zou het er zeker met haar over hebben waarom ze zulke dingen doet.
Oh,hieronder staat een tip van google,geef haar een tijdschriftenbon(van de passie ofzo )
Niet elke irritante aandachtstrekster is zielig....

Die uit mijn voorbeeld bijvoorbeeld niet. De situatie is wel triest, dat dan weer wel.
Ach, misschien hoopte het grietje een breezertje te krijgen?
Ik vind het nou ook niet per definitie zielig, het kan toch ook zijn dat ze super zelfverzekerd en supergeil is en er gewoon een kick van krijgt? Nee, op mij komt het niet echt zielig over.
quote:thinkinggirl schreef op 30 juli 2008 @ 21:25:

Weet je, het gaat mij niet eens echt om mijn vriends reactie, ik vind het al goed dat hij het eerlijk heeft verteld.

En al zal delletje er zich niets van aantrekken, ik wil toch dat zij weet dat ik het weet, en dat ik haar dus niet vertrouw, en ook gewoon niet moet. Ik ga het haar dus wel zeggen.

Mijn vriend is er idd wat gevoelig voor,dus stel dat hij weer alleen naar zo'n feestje gaat en wel meer drinkt als dat ie die avond heeft gedaan, ik weet niet wat zij doet en hoe hij gaat reageren.En stel dat die getrouwde jongen verder gaat of wie dan ook, ik vertrouw haar niet, puntIk denk dat hier een stukje kern van het probleem ligt. Dat zij haar klit laat zien is natuurlijk best triest maar jou "boosheid/angst?" daarover komt ergens anders uit voort. Noem je haar daarom ook steeds delletje?
Ik denk dat mijn man ook zo blijven kijken. Niet omdat hij zoiets nou zo graag zou willen zien maar ik denk dat hij vooral uit verbazing zal kijken en vergeet weg te lopen zeg maar. Volgens mij is en plein public je klit laten zien nou niet echt iets waardoor je een man voor je kunt winnen hoor, zelfs al vindt hij het geil. De mijne kan een showtje ook wel geil vinden, maar hij is helemaal niet geinteresseerd in seks met de uitvoerders volgens mij.

Ga eens met je vriend in gesprek en vertel hoe je over zijn trouw denkt, vertel hem hoe belangrijk dat voor je is en vertel hem wat jij nodig hebt om hem te vertrouwen. Ik zou helemaal geen aandacht meer aan die griet schenken, ook niet in dat gesprek.
quote:Vl43inder schreef op 30 juli 2008 @ 23:07:

Ga eens met je vriend in gesprek en vertel hoe je over zijn trouw denkt, vertel hem hoe belangrijk dat voor je is en vertel hem wat jij nodig hebt om hem te vertrouwen. Ik zou helemaal geen aandacht meer aan die griet schenken, ook niet in dat gesprek.Mee eens, door met haar te praten maak je het "gebeuren" ook belangrijker als dat het is.
Gewoon weg erg zielig, ik zou vragen of je hem ook mag zien aangezien ze hem ook aan je vriendje laat zien, ff kijken hoe ze daarop reageert.
Of je laat zelf je broek zakken en roept "Kijk eens, geen piercing!"

Of zo...
Ik zou zeggen tegen die vriendin; maak er een foto van, stuk minder omslachtig om die publiekelijk te vertonen.

En als jouw vriend zich niet kan beheersen bij de eerste de beste clitoris-piercing-showende-liefhebber van gezelschapsspelletjes-griet.............. Dan weet ik niet of je zo blij moet zijn met hem als je partner..
Wat een belachelijk verhaal zeg. In wat voor sociaal milieu hang jij rond?
quote:thinkinggirl schreef op 30 juli 2008 @ 20:48:

Ik weet dit omdat mijn vriend dit heeft verteld.

By the way, het idee dat mijn vriend nu precies weet hoe haar poes eruitziet, bah! (En ik ben heus niet preuts, maar van haar kan ik het niet hebben)

Heel vreemd verhaal en iedereen slikt het maar alsof het waar gebeurd is......dit hoort gewoon in het laatje sterke verhalen, en wishful thinking van die jongens hoor.

Het is van hetzelfde laken een pak als al die verhalen van de jongens dat ze met zus en zo naar bed zijn geweest, want zus en zo lust er wel pap van, en het hele dorp is erover heen geweest!

Dan is het meestal ook niet zo van zo'n meisje, maar gewoon de kift van die jongens dat ze niks bij haar voor mekaar krijgen.

Dit is nou juist weer zoiets waar alle mannen ALTIJD over liegen!
quote:sugarmiss schreef op 30 juli 2008 @ 22:20:

Dat meisje "hoort" blijkbaar bij jullie vriendengroepje.

Maar goede vrienden zijn jullie niet voor haar.

Blijkbaar is er niemand die zich er voor interesseert hoe het met het meisje gaat. Als je zoiets doet dan is dat een schreeuw om aandacht. Je moet wel erg labiel zijn en geen eigenwaarde hebben om zoiets te doen.

Maar ipv proberen dat meisje te helpen om wat eigen waarde op te bouwen is de 1e gedachte gelijk ojee als ze maar niet iets met mijn vriendje doet. En die kerels die laten zich het lekker aanleunen die vinden het wel interessant en geil maar ze beschouwen haar waarschijnlijk ook gewoon als een slet waarmee ze verder niets te maken willen hebben.

Dat meisje is gewoon zielig.

Helemaal mee eens.

Ga een goed gesprek met dat meisje aan, in plaats van je meteen bedreigd te voelen. Mannen kijken naar blote vrouwen, al eeuwen lang.

Maar ik denk dat dit meisje hulp nodig heeft en zeker iemand die haar zegt dat ze op andere manieren aandacht kan krijgen. Die meer eigenwaarde uitstralen.
Als ik er bij zou zitten zou ik zeggen : joh, wat onsmakelijk, heb je geen gevoel voor eigenwaarde?

...en het er verder bij laten zitten. Ze vernedert zichzelf hiermee en dat weet iedereen die erbij zit.
quote:zusenzo schreef op 30 juli 2008 @ 23:23:

Gewoon weg erg zielig, ik zou vragen of je hem ook mag zien aangezien ze hem ook aan je vriendje laat zien, ff kijken hoe ze daarop reageert.bovenstaande vind ik wel de humorvolle aanpak. Maar thinkinggirl, uit de toon van je postings haal ik dat je je vriend gewoon vertrouwd, dus dat is mooi. En zij heeft echt hulp nodig, ik vind het een hele treurige schreeuw om aandacht. Ik zou eerder vragen hoe het met haar gaat dan haar 'serieus te nemen' door te gaan zeggen dat ze haar *** niet aan jouw vriend mag showen.
Misschien liet ze JUIST haar clit piercing aan de BEZETTE mannen zien omdat die in haar ogen SAFE zijn ?

Ik ben bij bezette mannen ook veel meer relaxed en wat grootmondiger dan bij de Single mannen die ik wel zie zitten..

Niet omdat ik mezelf niet ben , maar op een of andere manier voel ik minder de druk van : oh shit hijvind me leuk dus etc etc..

Bij Homo mannen kan ik ook heerlijk relaxed in hun armen op t gras liggen , bij bezette mannen idem dito omdat t gewoonweg niets te betekenen heeft dan alleen vriendschap !

Oke ik laat dan geen *** aan mijn vrienden zien haha , maar kan mij voorstellen dat ze er enigzins bere trots is op haar piercing en zo zonder na denken dit aan die 3 mannen liet zien omdat die mannen toch geen partij voor haar zijn ..
quote:boebele schreef op 30 juli 2008 @ 23:37:

Wat een belachelijk verhaal zeg. In wat voor sociaal milieu hang jij rond?op Wasteland komen ook mensen met een bul
Ik zou in het geval ik jouw vriend was ook zeker ff hebben gekeken, maar ws meer uit verbazing dan uit geiligheid.

Dit klinkt als een meisje met een groot zelfstraffend vermogen, m.i. hoef jij hier dus geen werk van te maken en haar aan te spreken.

Het enige wat jou zou moeten interesseren is de reactie van je vriend op zoiets.
Vooral zielig voor dat meisje.

Ik heb het idee dat ze graag leuk gevonden wil worden.

En erg weinig gevoel voor eigenwaarde heeft.

Dat TO het zo vervelend vindt komt denk ik toch meer voort uit het feit dat ze haar vriend niet 100% vertrouwt.

Voorbeeldje: Als iemand haar klitpiercing aan mijn man laat zien, dan haal ik mijn schouders er over op en lachen we het samen weg.

Als ditzelfde meisje het laat zien aan mijn sv, dan krijg ik de neiging haar ogen uit haar kop te krabben.

Dat ligt toch echt aan het beeld dat ik van de heren heb en niet zozeer aan de gebeurtenis.
Ik zou me hier totaal niet druk om maken.

Die mannen (incl je vriend) zullen haar echt niet serieus nemen en jij hoeft dat dus niet als een bedreiging te zien.

Het is gewoon lachwekkend en zielig, meer niet.
quote:thinkinggirl schreef op 30 juli 2008 @ 21:25:

Mijn vriend is er idd wat gevoelig voor,dus stel dat hij weer alleen naar zo'n feestje gaat en wel meer drinkt als dat ie die avond heeft gedaan, ik weet niet wat zij doet en hoe hij gaat reageren.En stel dat die getrouwde jongen verder gaat of wie dan ook, ik vertrouw haar niet, puntJe hoeft haar ook niet te vertrouwen, als je je vriend maar vertrouwt. Dat is namelijk degene met wie je een relatie hebt. Maar blijkbaar durf je er niet blind op te vertrouwen dat hij nooit iets zal doen wat jij niet wilt. Dan kan ze doen wat ze wil, al gaat ze naakt bij hem op schoot zitten als hij gedronken heeft, je zou je vriend erin moeten vertrouwen dat hij niets met haar zal doen. Dat gebrek aan vertrouwen in je vriend lijkt me een groter probleem dan welk 'delletje' dan ook.
Misschien hebben die mannen haar wel overgehaald om die piercing te mogen zien............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:domnaiefmutsje schreef op 30 juli 2008 @ 21:07:

Maar die meid wordt ook niet serieus genomen. Ze willen haar hooguit serieus nemen. Das ook wat anders. Geen dame die je thuis aan pa en ma voorstelt.

Daarom triest. Circus niveau.

Circus Baf! De clown die zijn geval voor het publiek blauw verft

http://www.youtube.com/watch?v=9NnG6-GtUIs
Geef haar een fles cranberrysap en vraag bezorgd of ze geen blaasontsteking heeft opgelopen van het kijkdozen.

Of idd vragen of jij ook even mag kijken of dat ze hem alleen aan mannen laat zien. Met een beetje humor kun je toch laten merken dat je het niet normaal vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven