Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 januari 2015 @ 22:00:

[...]

Groep is heel betrokken, vangen bijv echtgenoot en kind op ( helemaal in shock), lieve dingen nu geregeld voor op de IC..

MAar de schrik voor deze infectie gonst. Brrrr

Fijn dat ze redelijk stabiel is.

Is het erg besmettelijk dan?
Life is short. Eat dessert first.
Heftig hoor Suus, bah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SuzanneSuus schreef op 18 januari 2015 @ 21:51:

[...]

Goeie vraag. Maar de de definitie van trollen zie ik anders. Trollen zie ik al expres klieren, zieken

Deze dame heeft een andere waarheid, geen reden tot melden en bannen.

Nou ja, nu is het een vrouw uit Zweden (toch?), die zal er niet zoveel last van hebben. Maar als iemand jouw foto's gaat plaatsen en doet alsof ze het zelf is, vind ik dat behoorlijk kwalijk. Helemaal in combinatie met de verhalen die ze hier ophangt.

Andermans foto's gebruiken en doen alsof jij het zelf bent valt naar mijn mening ook onder expres klieren, mensen voor de gek houden, de overduidelijke 'he, kijk dit ben ik' foto's die in de lolligheid geplakt worden daargelaten.
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 22:04:

[...]

Nou ja, nu is het een vrouw uit Zweden (toch?), die zal er niet zoveel last van hebben. Maar als iemand jouw foto's gaat plaatsen en doet alsof ze het zelf is, vind ik dat behoorlijk kwalijk. Helemaal in combinatie met de verhalen die ze hier ophangt.

Andermans foto's gebruiken en doen alsof jij het zelf bent valt naar mijn mening ook onder expres klieren, mensen voor de gek houden, de overduidelijke 'he, kijk dit ben ik' foto's die in de lolligheid geplakt worden daargelaten.Mag ook niet volgens mij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Groep is heel betrokken, vangen bijv echtgenoot en kind op ( helemaal in shock), lieve dingen nu geregeld voor op de IC..

MAar de schrik voor deze infectie gonst. Brrrr

Dat zal wel, het komt toch erg dichtbij nu.

Hopelijk stabiliseert ze verder en is ze snel uit de gevarenzone.
babrie mag toch ook nog steeds forummen
Die foto's van barbie zijn echt, denk ik.

Mocht dat niet zo zijn, vind ik net zo hard dat ze een ban verdiend. Maar dat is volgens mij nog nooit 'bewezen'.
Jullie gaan te snel, ik kan niet eens een film kijken

Suus, jeetje, dat is schrikken zeg! Heftig!

Ik wil ook een avatar met glitters!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
hoeveel fotos heeft die gewichtsheffer dan al geplaatst?

want om nu al te steigeren na 2 foto's vind ik nogal bijzonder
Ben zo blij met mijn fluim muts
Ik heb werkelijk geen idee. Ik vind één al teveel.
Daarbij is overdrijven ook een vak.
quote:O.L.L.A schreef op 18 januari 2015 @ 22:12:

Jullie gaan te snel, ik kan niet eens een film kijken

Suus, jeetje, dat is schrikken zeg! Heftig!

Ik wil ook een avatar met glitters!Er is bij digi een Avatar topic, daar word je snel en goed geholpen
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 21:39:

[...]

Ja, dat zag ik al inderdaad.

Even gekeken wat voor een soort serie het is. Beetje vergelijkbaar met Scandal, hoop ik. Dat vind ik ook een goede serie.

Maar goed, eerst nog even serie 2 van Orange is the new black afkijken.

Druk, druk, druk Veel beter dan Scandal. Anders ook.

[...]

MAar de schrik voor deze infectie gonst. BrrrrNou klinkt heel heftig en naar!
quote:doornroosje9 schreef op 18 januari 2015 @ 22:03:

[...]

Fijn dat ze redelijk stabiel is.

Is het erg besmettelijk dan?

Behoorlijk.

HIV, hep B, MRSA,, EBLS, tbc zijn besmettelijke ziektes waar we mee te maken krijgen

Heftig, uiterst lullig als je ermee in aanraking komt tijdens werk etc maar hier is echt angst voor

( het vreet je op zeg maar, ELDORADO oeps, schreef het al)

Superlieve collega's die vandaag wat hadden geregeld voor haar verblijf, voor man en zoon wordt gezorgd ( hoorde ik al van ex), best fijn.
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 22:11:

Die foto's van barbie zijn echt, denk ik.

Mocht dat niet zo zijn, vind ik net zo hard dat ze een ban verdiend. Maar dat is volgens mij nog nooit 'bewezen'.

Huh?

Barb is toch echt wel echt

Ja joh.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 18 januari 2015 @ 22:24:

[...]

Huh?

Barb is toch echt wel echt

Ja joh.Huh?
quote:SuzanneSuus schreef op 18 januari 2015 @ 22:22:

[...]

Behoorlijk.

HIV, hep B, MRSA,, EBLS, tbc zijn besmettelijke ziektes waar we mee te maken krijgen

Heftig, uiterst lullig als je ermee in aanraking komt tijdens werk etc maar hier is echt angst voor

Superlieve collega's die vandaag wat hadden geregeld voor haar verblijf, voor man en zoon wordt gezorgd ( hoorde ik al van ex), best fijn.Volgens mij heb ik er wel eens van gehoord, van die horror stories die je eigenlijk liever niet gelooft. Soms lees je daar wel eens iets over in de (sensatie)media.
Ik moet naar bed, ik moet naar bed, ik moet naar bed. Geen zin in.

Wie geeft me een schop?

[...]

Behoorlijk.

Superlieve collega's die vandaag wat hadden geregeld voor haar verblijf, voor man en zoon wordt gezorgd ( hoorde ik al van ex), best fijn.

Het blijft een vreselijk naar verhaal!

Ik hoop echt dat ze er zo goed mogelijk doorheen komt!
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 22:04:

[...]

Andermans foto's gebruiken en doen alsof jij het zelf bent valt naar mijn mening ook onder expres klieren, mensen voor de gek houden, de overduidelijke 'he, kijk dit ben ik' foto's die in de lolligheid geplakt worden daargelaten.

Nee, ok, da's waar

Ik doelde op het vertellen van onzin en dat dat dan duidelijk is. Dat vind ik nl niet trollen, geen reden voor een ban

Maar doen alsof je iemand bent en daarmee foto's van iemand gebruiken mag idd niet

Dat is idd verboden. De mods zullen dat niet zomaar merken, ze kunnen niet alles lezen. Zolang het niet wordt gemeld zal het blijven staan.

Raar blijft dat ze denkt dit te kunnen doen, ongemerkt en dat ze zich niet heeft laten anonimiseren nav al het commentaar op haar vorige topics en posts. Da's geen bord voor je kop maar de hele A1
Je bent zelf een theepot
quote:Steinbeck2 schreef op 18 januari 2015 @ 22:28:

Ik moet naar bed, ik moet naar bed, ik moet naar bed. Geen zin in.

Wie geeft me een schop?

Ga naar bed, hup naar bed, je nest in jij. Dan maak je maar zin.

Trap.

Wat doe je hier nog?!

Als het niet werkt: wacht maar tot je vader thuiskomt de guru er is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 22:19:

[...]

Veel beter dan Scandal. Anders ook.Helemaal anders dan Scandal, gelukkig maar. Dat werd na een paar afleveringen wel heel voorspelbaar.

[...]

Behoorlijk.

Superlieve collega's die vandaag wat hadden geregeld voor haar verblijf, voor man en zoon wordt gezorgd ( hoorde ik al van ex), best fijn.Gelukkig wordt haar familie gesteund en zo te lezen hebben de collega's ook veel steun aan mekaar. Nogmaals heel veel sterkte, Suus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven