Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 17:49:

[...]

Dat kan hoor. Ik heb zeker drie jaar meegelezen en gesmuld van de rellen voor ik eindelijk eens een account aanmaakte. Intussen 'kende' ik toen iedereen hier van haver tot gort en het viel niemand op dat ik Nieuw was .

Natuurlijk, het is mogelijk. Niet waarschijnlijk, maar mogelijk.

Voor mij ben jij altijd al hier geweest, net als sommige anderen.
Micchan, hoe is het?
Ha, ik weet jouw ouwe nick weer steintje! Floepte zo opeens mijn hoofd weer in.
Hoi Micchan!
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 17:58:

Ha, ik weet jouw ouwe nick weer steintje! Floepte zo opeens mijn hoofd weer in.

Hoi Stoor, leuk hoe het geheugen werkt hè, als je ergens maar niet teveel over nadenkt komt het wel weer terug.

Hij ligt op de plank, voor over een tijdje, als deze zijn tijd heeft gehad (en ik weer veels te herkenbaar heb gepost)

Hoe is het bij jou? Erg koud?
quote:Steinbeck2 schreef op 19 januari 2015 @ 17:54:

[...]

Voor mij ben jij altijd al hier geweest, net als sommige anderen.Maar dat kan ook heel snel gaan hoor. Sommige nieuwerts passen gewoon, en dan kan ik me binnen de kortste keren niet meer voorstellen dat ze er ooit niet waren. En dat heeft niet eens te maken met of ik iemand aardig vind of dat ik het altijd met hem/haar eens ben.
Vandaag sinds lange tijd een dag graadje boven nul, morgen weer terug de vorst in. Maar de dagen lengen! Heb jij je lente bloesjes al klaar liggen?
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 18:02:

Vandaag sinds lange tijd een dag graadje boven nul, morgen weer terug de vorst in. Maar de dagen lengen! Heb jij je lente bloesjes al klaar liggen?Mijn lentebloesje lag per ongeluk buiten en is vanmorgen ingesneeuwd. Jammer genoeg dooide de boel binnen de kortste keren weer weg, maar ik hou het de komende week toch nog maar even bij iets met lange mouwen.
Aniuk, wie was U?
Ik ben niet 'nieuw' nieuw Stein.

Als je wilt weten wie ik was stuur ik je wel een pb.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 18:02:

[...]

Maar dat kan ook heel snel gaan hoor. Sommige nieuwerts passen gewoon, en dan kan ik me binnen de kortste keren niet meer voorstellen dat ze er ooit niet waren. En dat heeft niet eens te maken met of ik iemand aardig vind of dat ik het altijd met hem/haar eens ben.Ja, dat klopt wel, dat heb ik ook wel eens.
Wie was jij dan, Aniuk-die-het-wederom-met-me-eens-is?
quote:Aniuk schreef op 19 januari 2015 @ 18:04:

Als je wilt weten wie ik was stuur ik je wel een pb.1 post hè, 1 post en ik wíst het gelijk!
Ja wel goed, alleen verschrikkelijk moe, dus niet zo erg veel op het forum.

En daar?
quote:Star schreef op 19 januari 2015 @ 18:04:

Aniuk, wie was U?De vogel komt bij je aantikken Star.
Weet iemand waarom het topic 'weggaan...nu of na de vakantie?' verdwenen is? Ik was zo benieuwd of TO nog weggegaan was (of niet).
PB mij dan ook even Aniuk
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 18:05:

[...]

1 post hè, 1 post en ik wíst het gelijk!
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 18:02:

Vandaag sinds lange tijd een dag graadje boven nul, morgen weer terug de vorst in. Maar de dagen lengen! Heb jij je lente bloesjes al klaar liggen?

Nee, nog niet

Het was koud in huis toen ik van mijn werk kwam dus ik zit in slobbertrui en legging! onder een dikke wollen plaid.
quote:Aniuk schreef op 19 januari 2015 @ 18:04:

Als je wilt weten wie ik was stuur ik je wel een pb.Graag, ik ben best nieuwsgierig.
quote:Aniuk schreef op 19 januari 2015 @ 18:05:

[...]

De vogel komt bij je aantikken Star.Ah mooi!
quote:Micchan schreef op 19 januari 2015 @ 18:05:

Ja wel goed, alleen verschrikkelijk moe, dus niet zo erg veel op het forum.

En daar?

Op het forum is het een beetje saai soms.

Misschien wintersaaiheid ofzo.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 17:49:

[...]

Dat kan hoor. Ik heb zeker drie jaar meegelezen en gesmuld van de rellen voor ik eindelijk eens een account aanmaakte. Intussen 'kende' ik toen iedereen hier van haver tot gort en het viel niemand op dat ik Nieuw was .Dat heb ik nooit begrepen. Wat is de lol van jaren meelezen en niets schrijven?
Doe mij ook even een PB knollie .

En als ik dan toch bezig ben: wie was u eigenlijk, HoeraStunter? Daar tast ik al eeuwen over in het duister

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven