Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 januari 2015 om 20:01
maandag 19 januari 2015 om 20:02
quote:Steinbeck2 schreef op 19 januari 2015 @ 19:59:
[...]
Ja maar.....dan heb ik er onderhand.....*telt op haar vingers*.......6!
Dat lijkt me iets teveel. Dan kun je een heel topic vullen met alleen je eigen nicks.Voordat ze je kunnen bannen voor dubbelnicken ben je al aan het triple-nicken (hoe noem je dat met 6 nicks?).
[...]
Ja maar.....dan heb ik er onderhand.....*telt op haar vingers*.......6!
Dat lijkt me iets teveel. Dan kun je een heel topic vullen met alleen je eigen nicks.Voordat ze je kunnen bannen voor dubbelnicken ben je al aan het triple-nicken (hoe noem je dat met 6 nicks?).
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 19 januari 2015 om 20:17
Ik bevind me al heel lang op het internet ( mijn basis-emailadres zou nu echt niet meer kunnen: huistuinenkeukenvoornaam + provider). Ik kwam op fora voor technische vragen oid en was van de mailinglijsten, was een diehard daarin. Eigenlijk zit ik dus pas kort op dit forum ( en op een ander forum en ben daar ook mod).
Een forum heeft toch wel een andere dynamiek dan een mailinglijst. Ik moest er erg aan wennen.
Een forum heeft toch wel een andere dynamiek dan een mailinglijst. Ik moest er erg aan wennen.
Je bent zelf een theepot
maandag 19 januari 2015 om 20:21
maandag 19 januari 2015 om 20:25