Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 21 januari 2015 om 08:43
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 januari 2015 @ 08:38:
Morning
Gisteren een dagje RL en slechts 6 pagina's bij te lezen.
Ik twijfel nog of ik dat saai vind of dat het wel lekker is.
Saai en lekker sluiten elkaar toch niet uit? Ja, het is saai en ja, dat is lekker.
Maar goed, ik ben een fervent saai-aanhanger.
Morning
Gisteren een dagje RL en slechts 6 pagina's bij te lezen.
Ik twijfel nog of ik dat saai vind of dat het wel lekker is.
Saai en lekker sluiten elkaar toch niet uit? Ja, het is saai en ja, dat is lekker.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 21 januari 2015 om 08:51
quote:Solomio schreef op 21 januari 2015 @ 08:43:
[...]
Doorkruis direct mijn eigen saai-politiek: ik heb even het schaamhaar dilema gelezen. Was net te grappig om saai te zijn.
Ik moet zo naar de huisarts en tot die tijd wil ik vermaakt worden door het forum, dan krijg je dat.
[...]
Doorkruis direct mijn eigen saai-politiek: ik heb even het schaamhaar dilema gelezen. Was net te grappig om saai te zijn.
Ik moet zo naar de huisarts en tot die tijd wil ik vermaakt worden door het forum, dan krijg je dat.
The best things in life are the ones you can't afford.
woensdag 21 januari 2015 om 08:52
quote:Solomio schreef op 21 januari 2015 @ 08:09:
Istar, succes bij de tandarts.
Oudste blijft een poosje thuis, wat is dat relaxt 's ochtends zeg. Vind je? Ik vind het altijd heerlijk om dan om 8.15 uur het hek weer op slot te doen, huis voor mij alleen! Maar die van mij doen veel zelf. Ik roep ze dat het 7.15 uur is, ik maak een pot thee, haal de deuren van slot en ruim na het ontbijt de tafel af. Ieder zet zijn eigen bord weg, ik doe de algemene zooi! Lekker makkelijk!
Istar, succes bij de tandarts.
Oudste blijft een poosje thuis, wat is dat relaxt 's ochtends zeg. Vind je? Ik vind het altijd heerlijk om dan om 8.15 uur het hek weer op slot te doen, huis voor mij alleen! Maar die van mij doen veel zelf. Ik roep ze dat het 7.15 uur is, ik maak een pot thee, haal de deuren van slot en ruim na het ontbijt de tafel af. Ieder zet zijn eigen bord weg, ik doe de algemene zooi! Lekker makkelijk!
woensdag 21 januari 2015 om 09:14