Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Het valt me nu pas goed op wat een ukkie Loesje eigenlijk is, zo naast al die grote katten in de kliniek Niet veel groter als een kitten.
Ik heb pipes de paris gegoogled maar kom alleen maar buizen tegen? *nieuwsgierig*
Bijtje, volgens mij kennen wij elkaar ook niet verder en ik weet eigenlijk niet meer of jij nog tetterde toen ik ging tetteren ergens in 2010 geloof ik. Misschien wel, want het latex verhaal staat me wel weer bij. Maar omdat er tetteraars op een bericht van jou reageerde op FB zag ik het voorbijkomen op mijn startpagina en toen ik het verhaal las, tsja...

Ik heb net jouw laatste FB berichtje geliked, dus als je daar een vreemde naam (met foto van Teun) bij zit staan, dan ben ik dat

Klinkt hoopvol van poezzel. En je was er zo op tijd bij! Ik ging toendertijd alleen maar met Teun naar de DA omdat ik 'm anders dan anders vond en schijnbaar aanvoelde dat er iets helemaal mis was.
Helaas... Da belde net en de waardes dalen helemaal niet. Niet eens een beetje. We gaan zo afscheid nemen van Prinses Loesje...
quote:Bij_Zonder schreef op 21 januari 2015 @ 11:05:

Ik heb pipes de paris gegoogled maar kom alleen maar buizen tegen? *nieuwsgierig*ook ff gegoogled en volgens mij is het een soort van chips, die al jaren niet meer te koop zijn
Oh nee . Wat verschrikkelijk Bijtje. Kunnen ze het niet nog een dagje afwachten? Dit is wel erg snel. Bij Teun duurde het ook langer voordat de waardes beter werden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 21 januari 2015 @ 11:29:

Helaas... Da belde net en de waardes dalen helemaal niet. Niet eens een beetje. We gaan zo afscheid nemen van Prinses Loesje...

Huh? Hoe kan het dan dat ze zich wel beter lijkt te voelen?

En ze eet, plast en poept, dat zijn toch goeie aanwijzingen?
Ze lijkt zich wrs beter te voelen doordat ze flink van dat nierdieet heeft gegeten en daar een stoot energie van heeft gekregen. Maar de bloedwaardes laten zien dat andere organen het ook langzaamaan af laten weten nu. Dierenarts zei dat het binnen 48 uur sowieso afgelopen is. Ze is al aan het doodgaan nu en we willen haar een langzame, wrede dood besparen.

Klote! Sterkte Bij, dikke knuffel voor jou en je mannen
Wat erg Bijtje. Heel heel veel sterkte
Wat vreselijk

Oh Bij, wat vind ik erg om dit te lezen

Hele dikke knuffel voor jullie
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Ze was in een paar uur echt heel slecht geworden. Uit de waardes bleek dat de lever er inmiddels ook de brui aan had gegeven, haar longen zaten vol met vocht en haar neusje begon te bloeden. Maar toen we binnen kwamen zat ze waardig, statig, koninklijk rechtop. De majesteit ontving haar bezoek.

Ze was echter snel weg, na de eerste prik al. We hebben haar zelf weggebracht naar het huisdierencrematorium.

Mijn meisje... ik mis haar zo...
niet te bevatten hoe snel dingen kunnen gaan .
zo verdrietig om te lezen en niet te bevatten
Ach jee...Bij toch Veel sterkte voor jullie, voor Loesje hebben jullie het beste gedaan... Er staat haar aan de andere kant een leuk clubje op te wachten
Ik ben mijn eigen bananenschil
.
Ach lieve Bij, wat ontzettend naar. Wat een leegte.

Slaap zacht, lieve Loesje, je hebt in je korte leventje een diepe, prachtige indruk achtergelaten met je koninklijke karaktertje.

quote:Olijfje_ schreef op 21 januari 2015 @ 16:17:

Er staat haar aan de andere kant een leuk clubje op te wachten Zeker weten!
Hè verdorie. Ik wil eigenlijk heel hard vloeken maar ik haat vloeken dus dat doe ik niet

Arm klein meisje

Hoe snel kan het ineens gaan.

Hele dikke knuffel Bij. Mij sprongen net weer de tranen in mijn ogen. We weten helaas allemaal Hoe waardeloos het voelt als je een geliefd huisdier moet laten gaan.

Jullie hebben alles gedaan wat kon. Soms is het zo walgelijk oneerlijk.

Jullie lieve woorden doen me heel veel.
Plou, hoe is het gisteren gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven