Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
*mag trouwens eigenlijk niet in dat topic kijken, want er staat een groot bord 'verboden voor niet-singles' voor de deur *

Dromen over grote gele M's klinken trouwens aantrekkelijk...

*associeert die M trouwens ook met andere M's, als in:

Peas on earth!
Zag dat je er zelfs geppost had Prinses..

Xan ook maar dat was weer weggehaald...

Haal weg al die lekkere Mmen....

*SD besluit dat ze honger heeft*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik kon me niet meer bedwingen en heb net toch ook nog uitgebreider gereageerd....

Jaaaaaaaa ik wil ook m&m's!
Peas on earth!
Hihi, en IKKE mag er gewoon kijken, ik ben namelijk zoooooo Single....

*bedenkt dat ze nog zo'n leuke nieuwe smiley heeft, maar vreest een beetje voor een ban*

M&Msen, Marsen,Nutsen,Snickers maakt me eigenlijk niets uit.....heb er allemaal trek in

*neemt heel wijs een kracker met smeerkaas*
*heeft een sultanaatje gegeten... heeft daar namelijk VIER pakken van, omdat je bij vier streepjescodes een Mr. Jummy kreeg*
Peas on earth!
*kon het ook niet laten*

Politiek filosofen maken ook spelvoeten las ik net

Geruststellend he... dat niet alleen volk uit De Provincie spelfauten maakt
Peas on earth!
Heerlijk idee Prinses

Kan iemand er trouwens voor zorgen dat ik NIET steeds het serieuze Single Topic opduik?

Ik heb steeds de onbedwingbare neiging om te reageren

Maar ik vermoed dat ik net zo goed tegen de muur kan gaan staan praten!

*Geeft eigenlijk Prinses een heel klein beetje de schuld dat Geleerd weer opduikt.....jij miste hem gister ineens*

Ik neem de dus weer voor om niet meer te reageren op het andere topic, want ook in vind daar niet de antwoorden op mijn vragen

*steekt dapper hand in eigen boezem*

(zo heet dat toch?)
*betrapt zichzelf er ook op en kan zich duidelijk níet bedwingen, maar blijft best vriendelijk, vindt ze zelf*

En jajajaja... het komt allemaal door mij... hij heeft vast gelezen dat ik hem miste en hoopt nu dat ik de verkering met Xander alsnog uitmaak om met hem verder te gaan

Het regent hier, en das niet de bedoeling, want de bedoeling is dat k tussen de middag even naar de bieb fiets om mijn boeken terug te brengen....
Peas on earth!
Prinses, ik denk niet dat je een nieuwe verkering moet overwegen

(ik wil eerst nog even on die supersonische shuttle) maar wel een verhuizing naar het westen...

Tis hier prachtig "ik breng tussen de middag even mijn boeken terug naar de bibliotheek"weer namelijk
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 10:11:

Ik heb me toch maar ziek gemeld voor vandaag. Het gaat al een stuk beter, maar toch leek het me niet heel verstandig om de hele dag om mijn werk rond te lopen. Ben daarna nog eventjes mijn bedje in gekropen met ibuprofen zodat ik nog eventjes uit kon slapen en de pijnstiller kon laten inwerken. De pijn gaat al veel beter.

Ben ook benieuwd of Vleer alweer iets kan horen.

Jullie succes met werken/luieren/vakantie vieren!Verstandig !! Lekker rustig aan hoor....'t is ook voor jou bijna vakantie, en die moet je niet gestrest in gaan....
*ziet allemaal singles opploppen in dat andere topic, stelt daarom voor even gezamenlijk te mediteren en tot rust te komen *

Ooohhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

*is net verhuisd en heeft geen zin om wéér te verhuizen, gaat eerst wel even op vakantie met Xan, en kijkt na de vakantie wel of Geleerd dan nóg zo ontzettend aantrekkelijk, humoristisch, charmant en aardig is*
Peas on earth!
Dames en een enkele heer,

Ik wil u niet oproepen tot collectief negeren, want dan doe ik waarschijnlijk iets wat niet mag. Maar alstublieft, zult gij het bij dit topic laten? Mocht u geband worden, wordt dit namelijk een rustig topic. Bij wie moet ik dan uithuilen over mijn eenzame single-leventje? Het alleen herstellen van mijn ziekzijn? Levert gij mij dan aan mijn lot over?

Zijt getekend,

Mevrouw Sun
*Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn*

Lijkt me een wijs besluit Prinses, ik weet al wel wat de uitkomst gaat zijn na de vakantie hoor, wanneer gaan jullie precies weg?
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 11:26:

Tis hier prachtig "ik breng tussen de middag even mijn boeken terug naar de bibliotheek"weer namelijk Tssskkkk.... ga jij lekker eens even discussieren in dat andere topic, in plaats van hier zielige niet-singles het leven zuur te maken!
Peas on earth!
Had net al afscheid genomen op het andere Topic Sun, maar ik durfde het zelf niet meer te vragen
Nee SD gaat zich weer even op de arbeit werpen.

*werp*

nee ga toch eerst ff lunchen

*en WEER is daar die goudgele M in mijn gedachten*
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 11:31:

Dames en een enkele heer,

Ik wil u niet oproepen tot collectief negeren, want dan doe ik waarschijnlijk iets wat niet mag. Maar alstublieft, zult gij het bij dit topic laten? Mocht u geband worden, wordt dit namelijk een rustig topic. Bij wie moet ik dan uithuilen over mijn eenzame single-leventje? Het alleen herstellen van mijn ziekzijn? Levert gij mij dan aan mijn lot over?

Zijt getekend,

Mevrouw Sun*wikt en weegt en denkt: Sun helemaal in haar eentje in dit topic... tsja... das ook wel sneu... gaat dus helemaal speciaal alleen in het bijzonder voor Sun haar Uiterste Best doen zich te gedragen *
Peas on earth!
Weet je, ik kan me bijna niet voorstellen dat G daar echt serieus blijft en zonder te hengelen. Ik hoop het van harte. Maar de dames daar zijn echt wel gewaarschuwd en als zij het niet zo zien, dan is dat zo. Ik ga er daar zeker geen woorden aan vuil maken in dat topic.

G. is notabene in dit topic kwaad geworden op Prinses omdat ze niet meer single is en hij dus niets meer met haar kon beginnen en ze hem dus valse hoop had gegeven, want ja iedereen die hier schrijft biedt zich toch aan? En G heeft notabene in een bericht aan Vleermuis zijn emailadres gegeven omdat hij met haar contact wilde. Gelukkig heeft Viva-Angel dat verwijderd. Maar nog steeds volhouden dat hij niet heeft gehengeld.

Hoop echt dat het daar goed gaat. Het is natuurlijk leuk dat iedereen een leuk plekje heeft waar hij of zij zijn verhaal kwijt kan. Nu maar hopen dat het op een serieuze en eerlijke manier blijft daar.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 11:36:

[...]

*wikt en weegt en denkt: Sun helemaal in haar eentje in dit topic... tsja... das ook wel sneu... gaat dus helemaal speciaal alleen in het bijzonder voor Sun haar Uiterste Best doen zich te gedragen * Jippie! Sun is toch belangrijker dan G!
@%^&*()(&^#$@!~$#@$(

Heb ik een rustige middag ligt het hele forum op zijn gat

*vraagt zich af of Prinses misschien met Forum knopjes heeftgestoeid*

Kan het niet helpen maar ga toch weer even spieken op het andere topic

(maar zeg niets echt niet........)

Enne Sun, ik geloof geen seconde dat er daar niet gehengeld en gevist gaat worden
Euhmmm, als iemand Donkey ziet, willen jullie dan even vragen wat in GODSNAAM een PTVer is????

*kon het echt niet laten mensen...ik MOEST het ook even vragen in het andere topic daar kwam het ter sprake*
@Vleermuis: in de kroeg zou ik die vraag nooit hebben gesteld. Dat zou ongepast zijn geweest. Echter, in deze context was het niet ongepast.

Overigens hoop ik je vaak in mijn topic te zullen tegenkomen. Ik heb het idee dat jij als arts/intellectueel heel goed zult passen in de cultuur van mijn topic.
quote:Geleerd schreef op 04 augustus 2008 @ 14:59:

@Vleermuis: in de kroeg zou ik die vraag nooit hebben gesteld. Dat zou ongepast zijn geweest. Echter, in deze context was het niet ongepast.

Overigens hoop ik je vaak in mijn topic te zullen tegenkomen. Ik heb het idee dat jij als arts/intellectueel heel goed zult passen in de cultuur van mijn topic.

*Vleertje, help die jongen even zijn droom.... ziejewel... zélfs singles wekken valse verwachtingen *
Peas on earth!
quote:Geleerd schreef op 04 augustus 2008 @ 14:59:

Overigens hoop ik je vaak in mijn topic te zullen tegenkomen. Ik heb het idee dat jij als arts/intellectueel heel goed zult passen in de cultuur van mijn topic. Arts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven