Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 3 augustus 2008 om 23:03
Er zitten twee motten.....
Op Sun dr muur...
Lalalalala...
*beseft dat ze indedaad aan het doorslaan is, gaat dus in de zeikregen samen met Summerhond even een rondje lopen en dan haar bed maar opzoeken*
Weltrusten iedereen
Enne...Xan, wil je ff vragen wanneer we psies naar de maan gaan, kan ik vast wat vrije dagen gaan plannen
*vind het wel onzettend flauw dat Prinses niet meemag naar NASA, hoeveel kwaad zou ze daar nou kunnen, ze is zo beheerst, zo voorzichtig, en ZO handig met knopjes*
Op Sun dr muur...
Lalalalala...
*beseft dat ze indedaad aan het doorslaan is, gaat dus in de zeikregen samen met Summerhond even een rondje lopen en dan haar bed maar opzoeken*
Weltrusten iedereen
Enne...Xan, wil je ff vragen wanneer we psies naar de maan gaan, kan ik vast wat vrije dagen gaan plannen
*vind het wel onzettend flauw dat Prinses niet meemag naar NASA, hoeveel kwaad zou ze daar nou kunnen, ze is zo beheerst, zo voorzichtig, en ZO handig met knopjes*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 3 augustus 2008 om 23:10
zondag 3 augustus 2008 om 23:11
zondag 3 augustus 2008 om 23:12
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2008 @ 23:03:
*vind het wel onzettend flauw dat Prinses niet meemag naar NASA, hoeveel kwaad zou ze daar nou kunnen, ze is zo beheerst, zo voorzichtig, en ZO handig met knopjes**vindt dat ook flauw en overweegt toch aan te pappen met Geleerd. Die was Politiek Filosoof toch? Wat voor spannende uitjes zou je daarmee kunnen hebben? *
*vind het wel onzettend flauw dat Prinses niet meemag naar NASA, hoeveel kwaad zou ze daar nou kunnen, ze is zo beheerst, zo voorzichtig, en ZO handig met knopjes**vindt dat ook flauw en overweegt toch aan te pappen met Geleerd. Die was Politiek Filosoof toch? Wat voor spannende uitjes zou je daarmee kunnen hebben? *
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 23:13
*denkt eigenlijk dat je daar niet ver mee komt, want dan krijg je dat 'bestaat deze bank waar je nu op zit wel echt, of is dat slechts in jouw eigen wereldbeeld'-blaaablaaa...
Blijft dan toch maar bij Xan en probeert binnenkort nog wel ergens indruk mee te maken in de hoop dat Xan vertrouwt op Prinses' kennis van Moeilijke Apparaten!*
Blijft dan toch maar bij Xan en probeert binnenkort nog wel ergens indruk mee te maken in de hoop dat Xan vertrouwt op Prinses' kennis van Moeilijke Apparaten!*
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 23:18
Xan komt bij z'n kantoor aan.....
Mooi dat toetsenbordje weer werkt !
En SD....wanneer hebbie tijd voor een ritje maan? Het is maar een paar miljoen kilometer...doen we ff in een paar uur....
*maakt alvast z'n NASA raket klaar voor vertrek op het lanceerstation*
*gaat zo naar bed, en wenst iedereen een gave nachtrust...zonder motten, NASA-raketten, afstandsbedieningen en toetsenborden *
zondag 3 augustus 2008 om 23:20
*denkt dat Xan prima slaapt met NASA-raketten, afstandsbedieningen en toetsenborden, maar dat Prinses niet slaapt als Xan een mot heeft gespot, want Xan is niet zo van de Kleine Vliegende Beestjes *
Zien jullie mij trouwens zitten, daar in dat kleine gele tentje achter Xan? Ik mag nergens aanzitten, maar zit natuurlijk wel braaf met een kopje thee op 'm te wachten als ie thuiskomt van zijn zware werkdag
Zien jullie mij trouwens zitten, daar in dat kleine gele tentje achter Xan? Ik mag nergens aanzitten, maar zit natuurlijk wel braaf met een kopje thee op 'm te wachten als ie thuiskomt van zijn zware werkdag
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 23:24
zondag 3 augustus 2008 om 23:31
maandag 4 augustus 2008 om 08:12
*loopt ff snel de ziekenboeg in*
Vleer,hoest met je oren?
Sun, beetje kunnen slapen en is je buikpijn al veel en veel minder??
Prinses, ik dacht al heel snel dat tentje in te zien floepen, zitten DAAR geen knopjes waar je mee kan spelen?
Hier drukke dag voor de boeg, dus ook weinig tijd om hier de zin en onzin des levens op tre schrijven...
Werk ze iedereen!
ps, SD droomt NIET van deet en Chriet....wordt ze veel te zenuwachtig van, al die mooie mannen in haar bed
Vleer,hoest met je oren?
Sun, beetje kunnen slapen en is je buikpijn al veel en veel minder??
Prinses, ik dacht al heel snel dat tentje in te zien floepen, zitten DAAR geen knopjes waar je mee kan spelen?
Hier drukke dag voor de boeg, dus ook weinig tijd om hier de zin en onzin des levens op tre schrijven...
Werk ze iedereen!
ps, SD droomt NIET van deet en Chriet....wordt ze veel te zenuwachtig van, al die mooie mannen in haar bed
maandag 4 augustus 2008 om 10:11
Ik heb me toch maar ziek gemeld voor vandaag. Het gaat al een stuk beter, maar toch leek het me niet heel verstandig om de hele dag om mijn werk rond te lopen. Ben daarna nog eventjes mijn bedje in gekropen met ibuprofen zodat ik nog eventjes uit kon slapen en de pijnstiller kon laten inwerken. De pijn gaat al veel beter.
Ben ook benieuwd of Vleer alweer iets kan horen.
Jullie succes met werken/luieren/vakantie vieren!
Ben ook benieuwd of Vleer alweer iets kan horen.
Jullie succes met werken/luieren/vakantie vieren!
maandag 4 augustus 2008 om 10:23
Heel verstandig Sun!
Blij te horen dat het weer een beetje beter gaat met je. Hoop dat de pijn in de loop van de dag echt wegtrekt, want lijkt me een naar gevoel (*stelt zich 10-dubbele menstruatiepijn voor en denkt: iewww... *)
Zie trouwens dat Geleerd nu zijn eigen topic heeft geopend, met op zich best interessante vragen. Ben benieuwd...
Ik ging naar m'n werk met het idee dat ik het nog heelll druk zou hebben deze laatste dagen, maar een paar problemen bleken zichzelf zomaar opgelost te hebben (wat wonderbaarlijk is in mijn werk ) en nu hoeven er nog maar een paar dingen.
*gaat eens een start maken met een fikse vakantieoverdracht*
Blij te horen dat het weer een beetje beter gaat met je. Hoop dat de pijn in de loop van de dag echt wegtrekt, want lijkt me een naar gevoel (*stelt zich 10-dubbele menstruatiepijn voor en denkt: iewww... *)
Zie trouwens dat Geleerd nu zijn eigen topic heeft geopend, met op zich best interessante vragen. Ben benieuwd...
Ik ging naar m'n werk met het idee dat ik het nog heelll druk zou hebben deze laatste dagen, maar een paar problemen bleken zichzelf zomaar opgelost te hebben (wat wonderbaarlijk is in mijn werk ) en nu hoeven er nog maar een paar dingen.
*gaat eens een start maken met een fikse vakantieoverdracht*
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 10:25
Goed zo Sun, wees maar even heel lief voor jezelf!
je hebt het zwaar gehad dit weekend!
Kan je een beetje van het zonnetje genieten?
Hier schijnt tie volop weer (altijd als ik aan het werk ben)
*kijkt om zich heen...tis hier ook een stuk rustiger dan verwacht*
je hebt het zwaar gehad dit weekend!
Kan je een beetje van het zonnetje genieten?
Hier schijnt tie volop weer (altijd als ik aan het werk ben)
*kijkt om zich heen...tis hier ook een stuk rustiger dan verwacht*