Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 3 augustus 2008 om 22:28
zondag 3 augustus 2008 om 22:28
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 augustus 2008 @ 22:25:
[...]
Jamaar, dan weet je niet zeker of ie wel DOOD is... Want dan blijft ie daar een beetje chillen en loopt ie er vast weer uit als jij die prop eruit haalt... en dán issie ook nog eens boos natuurlijk...
*snapt zelf ook wel een beetje waarom Xan soms vindt dat Prinses' fantasie te ver gaat*
Nou, dat dacht ik ook altijd, maar hier in huis staat een hele nieuwe stofzuiger met een superzuigkracht, en het schijnt dat door de enorme zuigkracht zelfs spinnen morsdood gaan.
* Eerlijk gezegd geloof ik er niets van. Geloof meer de theorie van Prinses, vandaar dat na zo'n heldhaftige spinnepakactie de prop in de stofzuiger gaat en de stofzuiger ver weggestopt wordt. Maar heb nog nooit een spin of ander Eng Beest terug zien komen, dus misschien heeft stofzuigermeneer toch wel gelijk. *
[...]
Jamaar, dan weet je niet zeker of ie wel DOOD is... Want dan blijft ie daar een beetje chillen en loopt ie er vast weer uit als jij die prop eruit haalt... en dán issie ook nog eens boos natuurlijk...
*snapt zelf ook wel een beetje waarom Xan soms vindt dat Prinses' fantasie te ver gaat*
Nou, dat dacht ik ook altijd, maar hier in huis staat een hele nieuwe stofzuiger met een superzuigkracht, en het schijnt dat door de enorme zuigkracht zelfs spinnen morsdood gaan.
* Eerlijk gezegd geloof ik er niets van. Geloof meer de theorie van Prinses, vandaar dat na zo'n heldhaftige spinnepakactie de prop in de stofzuiger gaat en de stofzuiger ver weggestopt wordt. Maar heb nog nooit een spin of ander Eng Beest terug zien komen, dus misschien heeft stofzuigermeneer toch wel gelijk. *
zondag 3 augustus 2008 om 22:30
Picture this...de binnenkant van de stogzuiger van Sun
het is er gezellig, over loungbanken, lekker muziekkie en een bezige bij is druk bezig met het shaken van cocktails...
achter de draaitafels staat DJ Mot lekker wat plaatjes te draaien en er mag gedanst worden.
De gasten hebben zich allemaal leuk aangekleed
Geel/zwart is DE mode deze zomer dus hordes wespen en bijen vermaken zich opperbest.
Her en der ook een spinnetje met haar voetjes van de vloer (das makkelijk 1 voetje van de vloer en ze staat nog redelijk stabiel op haar 7 andere...
Nee hoor Sun, ik zou ze zeker niet opzuigen!
Als het nieuws bekend wordt dat het ZO gezellig is in bar/dancing 't Stofhuus komen in grote getale kijken....
het is er gezellig, over loungbanken, lekker muziekkie en een bezige bij is druk bezig met het shaken van cocktails...
achter de draaitafels staat DJ Mot lekker wat plaatjes te draaien en er mag gedanst worden.
De gasten hebben zich allemaal leuk aangekleed
Geel/zwart is DE mode deze zomer dus hordes wespen en bijen vermaken zich opperbest.
Her en der ook een spinnetje met haar voetjes van de vloer (das makkelijk 1 voetje van de vloer en ze staat nog redelijk stabiel op haar 7 andere...
Nee hoor Sun, ik zou ze zeker niet opzuigen!
Als het nieuws bekend wordt dat het ZO gezellig is in bar/dancing 't Stofhuus komen in grote getale kijken....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 3 augustus 2008 om 22:33
SD, ik kom echt niet meer bij.
Prinses, misschien is het een mot, maar kan een mot wit zijn?
Ik heb een technisch probleem met mijn toetsenbord. Kan Xan helpen? Mijn "dubbele punt" doet het niet. De ";" oftewel de "punt-komma" doet het wel, maar het tekentje erboven doet het niet meer. Hoe kan dat? En belangrijker, wat doe ik eraan?
Ik heb een technisch probleem met mijn toetsenbord. Kan Xan helpen? Mijn "dubbele punt" doet het niet. De ";" oftewel de "punt-komma" doet het wel, maar het tekentje erboven doet het niet meer. Hoe kan dat? En belangrijker, wat doe ik eraan?
zondag 3 augustus 2008 om 22:39
Wow ben vereerd Prinses, je wordt ten slotte niet elek dag genomineerd voor de MPNFMH award...
*vraagt zich wel af of ik dan toch niet een tekort heeft aan een social life*
Misschioen voortaan niet meer mijn afspraken afbellen omdat ik de druk met met forummen
*vraagt zich wel af of ik dan toch niet een tekort heeft aan een social life*
Misschioen voortaan niet meer mijn afspraken afbellen omdat ik de druk met met forummen
zondag 3 augustus 2008 om 22:39
*heeft laatst ook een mot verjaagd midden in de nacht, had 'm opgesloten in de kledingkast, waarop Xan boos werd en dacht dat de mot dan al zijn kleren op zou eten . Prinses vond de mot er ook uitzien als een mot die wel van merkkleding hield en dacht dat mot vooral de lekkere mexx- en esprit shirtjes zou opeten....*
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 22:42
quote:sunshineforever schreef op 03 augustus 2008 @ 22:33:
Hier is Titulaer
Sunnetje, heb jij je toetsenbord op Verenigde Staten (Internationaal) staan? Zoniet, even aanpassen.... Rechts op je taakbalk zie je een klein toetsenbordje staan, even aanklikken en checken....
Hier is Titulaer
Sunnetje, heb jij je toetsenbord op Verenigde Staten (Internationaal) staan? Zoniet, even aanpassen.... Rechts op je taakbalk zie je een klein toetsenbordje staan, even aanklikken en checken....
zondag 3 augustus 2008 om 22:43
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2008 @ 22:41:
Ow...
Daar gaat mijn nominatie...
Zucht...wel leuk als geleerd nog ff terugkomt voor het in ontvangst nemen van de award.... ik heb nog een dansje ingestudeerd voor hem
Hoopte al dat je EINDELIJK je nieuw gevonden smilie zou gebruiken
Ow...
Daar gaat mijn nominatie...
Zucht...wel leuk als geleerd nog ff terugkomt voor het in ontvangst nemen van de award.... ik heb nog een dansje ingestudeerd voor hem
Hoopte al dat je EINDELIJK je nieuw gevonden smilie zou gebruiken
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 22:45
zondag 3 augustus 2008 om 22:47
quote:Xander68 schreef op 03 augustus 2008 @ 22:42:
[...]
Hier is Titulaer
[afbeelding]
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jaaaaaa, hij doet het weer!!!!!
Eh, nee Xan, mijn toetsenbord stond daar dus blijkbaar niet op.
Heb ik dus al een hele tijd een dubbele-punt-probleem waar ik dus niet over durfde te praten, is het met één druk op de knop opgelost. Voel me nu wel een beetje dom en a-technisch...
Prinsesje, jij hebt wel een handige man zeg!
[...]
Hier is Titulaer
[afbeelding]
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jaaaaaa, hij doet het weer!!!!!
Eh, nee Xan, mijn toetsenbord stond daar dus blijkbaar niet op.
Heb ik dus al een hele tijd een dubbele-punt-probleem waar ik dus niet over durfde te praten, is het met één druk op de knop opgelost. Voel me nu wel een beetje dom en a-technisch...
Prinsesje, jij hebt wel een handige man zeg!
zondag 3 augustus 2008 om 22:49
Nee nee Prinses, hou vol met Chriet.
Die baard gaat zeker nog eens van pas komen
Met het weghalen van die gekke stofdraadjes in de hoekjes van het plafond.
Zie ook mogelijkheden voor grote toiletschoonmaakactie
EN...ik wil binnekort wel eens in een ruimteveer plaatsnemen
Ik denk dat het een heel interessant onderzoek voor NASA zou zijn om een paar Vivadames naar de maan te sturen in een shuttle met allemaal leuke knipperende lampjes....
Die baard gaat zeker nog eens van pas komen
Met het weghalen van die gekke stofdraadjes in de hoekjes van het plafond.
Zie ook mogelijkheden voor grote toiletschoonmaakactie
EN...ik wil binnekort wel eens in een ruimteveer plaatsnemen
Ik denk dat het een heel interessant onderzoek voor NASA zou zijn om een paar Vivadames naar de maan te sturen in een shuttle met allemaal leuke knipperende lampjes....