Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Overigens is mijn TWEEDE zelfbedachte theorie wél geruststellend:

Spin verdwijnt in stofzuiger... daar bevindt zich...? Juist: stof!

Spin ademt in en ademt dus STOF in... uiteindelijk overlijdt de spin aan STOFLONGEN!
Peas on earth!
Wat wél koel is, is dat die afstandsbediening al opschijnt als ie 'beweging' detecteert én dat ie het ook doet als je bijvoorbeeld de heel andere kant op 'richt' omdat ie 'hoge infraroodsignalen uitzendt' (en nee, dit heb ik natuurlijk niet zelfbedacht )

Jaja... *glimt van trots*
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 augustus 2008 @ 22:25:

[...]

Jamaar, dan weet je niet zeker of ie wel DOOD is... Want dan blijft ie daar een beetje chillen en loopt ie er vast weer uit als jij die prop eruit haalt... en dán issie ook nog eens boos natuurlijk...

*snapt zelf ook wel een beetje waarom Xan soms vindt dat Prinses' fantasie te ver gaat*

Nou, dat dacht ik ook altijd, maar hier in huis staat een hele nieuwe stofzuiger met een superzuigkracht, en het schijnt dat door de enorme zuigkracht zelfs spinnen morsdood gaan.

* Eerlijk gezegd geloof ik er niets van. Geloof meer de theorie van Prinses, vandaar dat na zo'n heldhaftige spinnepakactie de prop in de stofzuiger gaat en de stofzuiger ver weggestopt wordt. Maar heb nog nooit een spin of ander Eng Beest terug zien komen, dus misschien heeft stofzuigermeneer toch wel gelijk. *
Picture this...de binnenkant van de stogzuiger van Sun

het is er gezellig, over loungbanken, lekker muziekkie en een bezige bij is druk bezig met het shaken van cocktails...

achter de draaitafels staat DJ Mot lekker wat plaatjes te draaien en er mag gedanst worden.

De gasten hebben zich allemaal leuk aangekleed

Geel/zwart is DE mode deze zomer dus hordes wespen en bijen vermaken zich opperbest.

Her en der ook een spinnetje met haar voetjes van de vloer (das makkelijk 1 voetje van de vloer en ze staat nog redelijk stabiel op haar 7 andere...

Nee hoor Sun, ik zou ze zeker niet opzuigen!

Als het nieuws bekend wordt dat het ZO gezellig is in bar/dancing 't Stofhuus komen in grote getale kijken....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
SD, ik kom echt niet meer bij.

Prinses, misschien is het een mot, maar kan een mot wit zijn?

Ik heb een technisch probleem met mijn toetsenbord. Kan Xan helpen? Mijn "dubbele punt" doet het niet. De ";" oftewel de "punt-komma" doet het wel, maar het tekentje erboven doet het niet meer. Hoe kan dat? En belangrijker, wat doe ik eraan?
SD is zooooo grappig

*heeft Xan naar het topic gestuurd. Hij komt eraan zodra hij klaar is met het ontwerpen van de nieuwste NASA ultra geheime supersonische raketlancering*
Peas on earth!
Motten hebben soms toch zo'n heel lichtgrijs/zilverige vleugels?
Peas on earth!
Oplossing voor het "dubbele punt" probleem

GEEN dubbele puntjes meer gebruiken

(maar das meer de vrouwen aanpak, ik denk dat Xan er wel een NASA onderbouwde oplossing voor heeft...
Hmm beetje rare zin... Erwt werd even afgeleid door de gedachte aan 18cm lange hooiwagens...
Peas on earth!
*vindt SD een aanwinst voor het Singlestopic en overweegt haar te nomineren voor Meest Postende Nieuwe Forummer Met Humor.

De andere genomineerde is dan natuurlijk Geleerd. Dat zal een spannende strijd worden!*
Peas on earth!
Nee nee Sun en Prinses....motten zitten niet op de muur maar in een ouwe jas..

ALLEMAALLLL:

Er wonen twee motten...

In mijn ouwe jasssss...

En die twee motten...

Die wonen er passsss...
*denkt dat SD nu doordraaft en trekt de nominatie in!*

Kom d'r maar weer in hoor Geleerd... tijd voor een Goed Gesprek
Peas on earth!
Wow ben vereerd Prinses, je wordt ten slotte niet elek dag genomineerd voor de MPNFMH award...

*vraagt zich wel af of ik dan toch niet een tekort heeft aan een social life*

Misschioen voortaan niet meer mijn afspraken afbellen omdat ik de druk met met forummen
*heeft laatst ook een mot verjaagd midden in de nacht, had 'm opgesloten in de kledingkast, waarop Xan boos werd en dacht dat de mot dan al zijn kleren op zou eten . Prinses vond de mot er ook uitzien als een mot die wel van merkkleding hield en dacht dat mot vooral de lekkere mexx- en esprit shirtjes zou opeten....*
Peas on earth!

SD, niet nóg een keer, haha! Ik verslik me bijna in mijn appel!

Ik hou het wel op de motten. Hou ik nog over het dubbele punt mysterie.
Ow...

Daar gaat mijn nominatie...

Zucht...wel leuk als geleerd nog ff terugkomt voor het in ontvangst nemen van de award.... ik heb nog een dansje ingestudeerd voor hem

quote:sunshineforever schreef op 03 augustus 2008 @ 22:33:

SD, ik kom echt niet meer bij.

Prinses, misschien is het een mot, maar kan een mot wit zijn?

Ik heb een technisch probleem met mijn toetsenbord. Kan Xan helpen? Mijn "dubbele punt" doet het niet. De ";" oftewel de "punt-komma" doet het wel, maar het tekentje erboven doet het niet meer. Hoe kan dat? En belangrijker, wat doe ik eraan?

Hier is Titulaer

Sunnetje, heb jij je toetsenbord op Verenigde Staten (Internationaal) staan? Zoniet, even aanpassen.... Rechts op je taakbalk zie je een klein toetsenbordje staan, even aanklikken en checken....
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2008 @ 22:41:

Ow...

Daar gaat mijn nominatie...

Zucht...wel leuk als geleerd nog ff terugkomt voor het in ontvangst nemen van de award.... ik heb nog een dansje ingestudeerd voor hem

Hoopte al dat je EINDELIJK je nieuw gevonden smilie zou gebruiken :-)
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 03 augustus 2008 @ 22:42:

[...]

Hier is Titulaer

[afbeelding]*gaat vanacht misschien maar in de logeerkamer slapen *
Peas on earth!
*snapt nu ineens de adoratie van Prinses aan Xander aka Titulaer*
*Geleerdddd... je zei toch dat er nog een kans was dat we elkaar zouden vinden...? , nu ik ontdekt heb dat ik samenwoon met bovenstaande... zou je misschien toch willen overwegen me nog ene kans te geven.../ je weet het toch? Aantrekken en afstoten is hoe het vaak begint *
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 03 augustus 2008 @ 22:42:

[...]

Hier is Titulaer

[afbeelding]

Sunnetje, heb jij je toetsenbord op Verenigde Staten (Internationaal) staan? Zoniet, even aanpassen.... Rechts op je taakbalk zie je een klein toetsenbordje staan, even aanklikken en checken....

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jaaaaaa, hij doet het weer!!!!!

Eh, nee Xan, mijn toetsenbord stond daar dus blijkbaar niet op.

Heb ik dus al een hele tijd een dubbele-punt-probleem waar ik dus niet over durfde te praten, is het met één druk op de knop opgelost. Voel me nu wel een beetje dom en a-technisch...

Prinsesje, jij hebt wel een handige man zeg!
Het voordeel is dat als je dit een keer gehoord hebt, je het voortaan zelf heel quasi slim kunt oplossen

*spreekt uit ervaring *
Peas on earth!
Nee nee Prinses, hou vol met Chriet.

Die baard gaat zeker nog eens van pas komen

Met het weghalen van die gekke stofdraadjes in de hoekjes van het plafond.

Zie ook mogelijkheden voor grote toiletschoonmaakactie

EN...ik wil binnekort wel eens in een ruimteveer plaatsnemen

Ik denk dat het een heel interessant onderzoek voor NASA zou zijn om een paar Vivadames naar de maan te sturen in een shuttle met allemaal leuke knipperende lampjes....
Oeps, mijn post loopt het scherm uit!

Xan, je bent een schat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven