Mode & Beauty alle pijlers

Schoenenreus

28-01-2015 19:32 55 berichten
Ik kwam er vandaag achter dat de Schoenenreus in onze woonplaats echt helemaal dicht is. Had natuurlijk de berichten over het naderende faillissement al gelezen. Wat een gemis! Ik kwam er toch wel regelmatig, voor goedkope 'tussendoor' kinderschoenen, Spaanse sloffen, gymschoentjes, schoenpoets. We hebben nu alleen nog maar twee schoenwinkels in het duurdere segment, en voor Bristol/Van Haren e.d. moet ik een eind rijden.

Gaan jullie de Schoenenreus ook zo missen? Is er dan echt geen behoefte aan goedkope schoenwinkels? Volgens mij kun je online niet echt in dat segment schoenen kopen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ga ze daar niet missen omdat ik daar dus echt geen schoenen zou kopen. Het is het 'meuk' segment en ik vind het prutschoenen
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik koop meestal mijn schoenen in Belgie of bij Van Haren. Maatje 36 bij bijvoorbeeld Dolcis is mij vaak te breed / te groot. En bij Van Haren heb ik soms nog wel eens geluk .
Carpe Diem!
Het verbaasde me altijd dat er iemand mocht en wilde werken daar binnen. Wat een verschrikkelijke lucht van plastc/rubber/pvc. Het slaat gewoon op je keel.

Sowieso liever één paar goede schoenen dan drie paar waardeloze vellen.
Nee,ik ga de Schoenenreus niet missen.We hadden er eentje in ons winkelcentrum.Ik heb schoenmaat 42 en voor alle maten hadden

ze vier rekken waaruit je kon kiezen,behalve voor maat 42 had je maar 2 rekken...alsof ik minder interesse heb in schoenen omdat ik grote voeten heb... Toen dacht ik laat ik het gewoon eens proberen en paste een aantal schoenen.Allemaal,behalve 2 paar dan,vielen erg klein,dat was wel erg mager.Wel heb ik afgelopen herfst een paar leuke Nikes daar gekocht omdat ik gehoord had dat ze een actie hadden.Dat was dan ook de enige keer dat ik daar schoenen heb gekocht.Mijn schoenen koop ik sowieso voor de rest altijd ergens anders.
Mijn moeder kocht er vaak schoenen voor mij toen ik kind was en mijn voeten nog groeiden. Maar ik kwam er zelf eigenlijk nooit meer. Ik koop liever wat duurdere schoenen van een betere kwaliteit. Uiteindelijk is mijn ervaring met schoenen toch wel dat goedkoop duurkoop is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven