Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Hee, wat lekker voor je, Dream, diploma gehaald! Cool! Hebbie goed gedaan! *smak* Wat ga je nu doen, nu je dit gehaald heb? Was dat nodig voor eventuele leuke nieuwe banen of niet?

Oh en Xop, Mado is niet de enige die dankzij jouw link naar Funda zelf ook op huizenjacht ging.. Wij zijn eergisteren ook even verder gaan kijken, ondanks feit dat we hier pas een jaar wonen. Huis is heerlijk maar hoeveelheid werk wat hier nog in dit huis zit, valt gewoon heel erg tegen en als je er eenmaal woont dan komt het er niet meer van. Eigenlijk zou namelijk het hele dak nog vervangen moeten worden en zo nog wat rigoreuze dingen. En aangezien ik die dijkhuizen hier in dit dorp zo schitterend vind én er in onze straat vrijwel geen kindjes wonen (daar moeten hertjes stukje verder voor fietsen) is verhuizen best een optie. En toen kwamen we toch een mooi huis tegen.... (niet zo mooi als dat van Xop, dat zou echt onbetaalbaar zijn!) in dat huis zit ook weer veel werk, maar ja, dat is bij huidig huis ook. Huis in jaren-30 stijl met volop authentieke details zoals glas in lood, plafond met ornamenten, oude houten vloeren.. Ikke verliefd en binnen budget. Maar ja, nu is misschien niet zo'n handig tijdstip he, voor zoiets? Grinnik. Nah ja, wat in vat zit..
Alle reacties Link kopieren
Wat kan jij een nare ervaring mooi verwoorden Bambi.. ik wilde reageren met "wat mooi" maar het IS natuurlijk helemaal NIET MOOI. En nu ben ik eigenlijk nog benieuwd hoe Levi reageerde? Moest ineens denken aan die reclame van Jan Veen, wiens dochtertje hem zogenaamd niet herkend met haar.

En we gaan er maar van uit dat je over een paar jaar weer een volle bos lang haar hebt. Ik heb wel eens gehoord van mensen die ineens krullen terugkregen na de Chemo. Dat zou raar zijn.

Elvis en ik gaan uit eten. M'n pampiertje vieren. En ik bedacht ineens ook een beetje misschien wel dat we vorige week vrijdag alweer 13 jaar {officieel} samenwonen! Sja.. als je niet trouwt is dat een mijlpaal, natuurlijk

(onofficieel woonde Elvis al 2 weken bij me in)
Later is nu
Haha, huisjacht aanstekelijk. Ik weet niet of ik Xop's huis nog wel wil bekijken Ik heb nl. een hékel aan verhuizen, werkelijkwaar. Ik verhuis hier pas vandaan als ik genoeg geld heb om me te láten verhuizen, denk ik. (Dan moeten we dus eerst een winnend staatslot kopen, denk ik zo)

Ik ben al aan 't solliciteren Bambi, en ik mag natuurlijk stage gaan lopen bij de afdeling communicatie op het werk. Ik hoop nog steeds dat er formatie komt, waardoor ik een heel project mee mag/kan lopen en waardoor ik dan van huidige werkplek weg ben. Een heel project meedoen staat namelijk veel mooier op CV dan 1 dag per week 'stage'.

In elk geval: als ik mezelf goed verkoop daar op die afdeling, zit er misschien nog verder wel wat in. Als niet daar, dan elders in onze toch vrij grote organisatie. De leidinggevende daar heeft veel connecties.
Later is nu
Ik werd nu trouwens door m'n huidige teamleider 'onze communicatiedeskundige' genoemd, en kreeg gelijk de neiging m'n boek en uitreksel er eens bij te pakken om te zien wat ik nou ook eigenlijk alweer geleerd had, het afgelopen jaar

En dan zat ik ook nog in mezelf te denken dat ik hóópte dat degene die altijd met me meereed geslaagd was, ook al was ze zo onzeker
Later is nu
Mado, gefeliciteerd met je grote jongen!

Dream, gefeliciteerd met je diploma!

Xop, gefeliciteerd met je nieuwe huis!

Bent, fijne vakantie!

En Bam, sterke stoere Bam, zoenen voor jou. *smak*

(Is dit een rijtjespost of wat?! )
Noem me ff een paar keer kankerwijf voordat Kjong terugkomt, want die krijgt een rolberoerte als ze al die aaitjesknuffelskusjes leest!

Ik vind jou idd ook wel onze communicatie-deskundige, Dream!
Zeg lelluk kaal kankerwijf, wat doe je hier nog? Je had toch zulke zere vingers? Nou, hándel daar dan ook naar.

(Krullen zouden wel gaaf zijn! En voordeel van geheel uitvallend haar is dat je niet -zoals ik- alleen bovenóp slag in je haar krijgt. )
Zo goed?
quote:Bambi schreef op 05 augustus 2008 @ 18:58:

Noem me ff een paar keer kankerwijf voordat Kjong terugkomt, want die krijgt een rolberoerte als ze al die aaitjesknuffelskusjes leest!

Ik vind jou idd ook wel onze communicatie-deskundige, Dream!

Jamaar jamaar, ik mag niet meer schelden met kanker, van Iris.. lelluk hertenmens.. is dat ook goed

Sja, je hebt communicatiedeskundigen en communicatiedeskundigen hè.. ik ga eens in m'n uitreksel opzoeken tot welke van de twee ik behoor

zonder gekheid trouwens. Als ik hier lees, in dit topic, op dit forum en nog hoor in m'n omgeving wat voor ellende mensen doormaken, dan voel ik me best een zondagskind (ook al ben ik op woensdag geboren, net als m'n oudste)

Later is nu
oh, en wat denk je trouwens? berichtje op m'n hyves van vakantiekennis: het was de week dat wij wegwaren zó warm op de camping, dat je eigenlijk steeds de schaduw zocht

't Ken verkeren
Later is nu
Oh moet er gescholden worden? Hier ben ik!

Lief kankerwijfje toch... wil je wel gauw stoppen met al die ellende? En doe ook maar geen krullen, want je bent al mooi zoals je bent! Toen jullie de kinderen kwamen halen viel het me inderdaad ook op dat Yentl onmiddellijk iets over je pruik zei, houdt haar dus wel bezig... Ben benieuwd hoe je er uitziet zonder haar, je lijkt vast op Sinead, maar dan nog mooier. Heftig hoor, wat je nu doormaakt, ik blijf maar ergens in mijn hoofd denken, voelen geloven dat het allemaal niet echt is, maar deze verhalen zijn toch walgelijk verdomde echt!

Die dijkhuisjes bij jullie zij inderdaad fantastisch! Groot Hert heeft me een rondleiding gegeven toen hij me laatst naar het station bracht, dat zijn echt droomhuisjes!

Bentetje een hele fijne vakantie!!! (En een goede reis, doe voorzichtig!)

Madootje: gefeliciteerd met je grote vent!

(En volgens mij moet je inderdaad wat aan die nicks gaan doen, want niemand houdt ze uit elkaar. )

Xop, hebben jullie al een bod gedaan?

Dream, goed man, geslaagd! Ik wist het wel! Hoop dat je een project kan/ mag doen binnenkort.

Wij genieten ons suf! Toet's huis is echt heerlijk, de kinderen spelen zich suf en wij relaxen wat af: echt vakantie dus! Vandaag hebben we 20 km gefietst (hadden we nog niet genoeg gedaan, tenslotte ) en een boot gehuurd, lekker de hele middag op het water doorgebracht (ben echt mega-verbrand) Morgen is het feest in Toettown, dus daar gaan we ook maar even van meeproeven. Ik heb alleen al 3 dagen zwaar ontstoken ogen (is blijkbaar gek virusje, Noah kreeg het bij ons toch laatst? Intussen heeft Leentje het gehad en nu ik. Heeft bij jullie daar verder nog iemand last van gehad, Bam?) Maar ik zie er dus NIET uit, hele dikke rooddoorlopen ogen die onophoudelijk tranen (en 's ochtends dichtgeplakt zitten, BLECH). (Het lijkt dus ook net of ik heel verdrietig ben, of zwaar aan de sherry ofzo) voel me ook erg naakt zo zonder make-up.

Had ik eigenlijk al de groeten van Toet gedaan? Nee? Oh nou, jullie krijgen de groeten van Toet. (Moest eigenlijk vrijdag al)
Ha, hierbij de groeten van Toet zelf!

Fijn dat jullie het fijn hebben Pimpel. Niet te veel voorstellen van dat feest in de stad vandaag hoor!

Hier alles okay. Heb snel bijgelezen. Onder de indruk van verhaal van Bam. Heftig allemaal hoor. Vind het zo raar om te bedenken dat jouw verhaal niet gewoon een verhaal van een vreemde is, maar iemand dichtbij. Vind eigenlijk nog steeds dat iedereen hier in deze Kroeg en in de grote cirkel daar omheen gewoon niet met dit soort heftigheid in contact zou mogen komen, maar daar schijnt het universum niet echt naar te luisteren. Ik ga je vandaag niet knuffelen, op eigen verzoek dan, maar wil wel even zeggen dat ik je een wereldwijf vindt!

Heb zelf ook nogal een hekel aan verhuizen (de actie zelf that is), en ben best blij met mijn huis (ondanks alles wat er nog aan moet gebeuren), dus vermaak me prima met jullie verhuisplannen en -verhalen en doe zelf verder lekker niet mee! Xop; superhuis, goed plan!

Stoer ook al jullie werkverhalen en carrieremoves. Ik las vannacht in de Opzij interviews met drie jonge vrouwen die de politiek zijn ingegaan. Toen ik hun verhalen las en cv's bekeek voelde ik me nogal een slome muts eigenlijk. Soms heb ik daar last van, zo'n Wat heb ik nou eigenlijk bereikt gevoel. Duurt meestal niet lang gelukkig

De groeten van Meave uit vakantieland.

Zoenen op jullie voorhoofden, in de hoop dat eventuele zorgrimpels even verdwijnen!
Goedenmorgen!

*zet voor de gezelligheid (en om volk de kroeg in te trekken) koffie en thee neer... mét koekjes*

Pimpel, je klinkt weer heerlijk blij en enthousiast. Fijn!

En waarom lees jij 's nachts de opzij, Toet? Niets leukers te doen? Ik heb dat gevoel, dat jij beschrijft, ook regelmatig. Wat dóe ik nou eigenlijk met m'n kennis en alles. Ik zou zoveel kunnen en zit al jarenlang op een kantoor waar ik ver onder m'n kunnen presteer. Maar goed, zo is het leven, zo is MIJN leven en aangezien ik daar verder nogal van geniet, maak ik me er niet (meer) al te druk om. Heb wel plankenkoorts voor baan óp niveau (kan ik dat nog wel? nadenken? regelen? onder druk werken?) Natuurlijk komt dat allemaal goed

In welk vakantieland zit Meave eigenlijk? Is volgens mij helemaal langs me heengegaan, of heeft ze het gewoon niet gemeld?

toedels

Later is nu
Gefeliciteerd met je diploma, Dreamer, wat goed!!

Bam, ik denk heel veel aan jou en je hertenkamp en ik hoop zo dat die vervelende pijn en beroerdheid verminderen. Sterkte superkanjer!
Meave zit in Frankrijk Dream. Geen idee eigenlijk of ze dat hier gemeld had.

Wat grappig dat Xop's huizenjacht zo aanstekelijk werkt. Bam ook al besmet. Lijkt me in ieder geval een leuke afleiding. Ik ben niet zo van het schelden, dus mag ik dan wel zeggen dat ik je een stoer wijf vind en dan verder gewoon op mijn handen gaan zitten om te voorkomen dat ik je knuffel?

Hoe was het feest in Toettown Pim? Het klinkt in ieder geval als een lekkere vakantie.

Vandaag mijn laatste werkdag achter de rug. Wel raar hoor. Het kwartje moet nog vallen geloof ik. Dat zal maandag wel gebeuren als ik voor het eerst op mijn nieuwe werk ben.
Bam, het was maar een grapje hoor, van je vingers enzo.
Sjee, Mado, wat gaat de tijd snel! Heb je nog een echt afscheid gehad op je oude werk? Leuk hoor, dat je maandag al op de nieuwe plek begint!
Ja Q, nu heb je haar weggepest! FOEI!

Haaa Toet ook online! En Meave dus gesproken? Hoe was het met haar en alle mannen?

Het feest in Toettown was juist super (en ik had me er inderdaad niet zoveel bij voorgesteld...) maar het was kidsday of zoiets. (hadden dus weer net mazzel) springkussens, enorme glijbanen, doorkruipdingen, clowns (die schminkten en ballonbeesten maakten, ganzen die dansten op trommels, een treintje, een heuse DJ (het was nl. ook danceday) én Ronald McDonald (die ik vreselijk vond, maar die alle kinderen echt ontzettend goed opzweepte, allemaal dansen en meedoen). Ik weet niet of het veel voorstelt, maar ik vind dat soort dingen erg leuk en de kinderen ook.

Daarna waren we gesloopt door de hitte en zijn we naar een meertje gefietst (heb een hele leuke op 10 min. fietsen bij jou vandaan ontdekt, Toet, een andere dan die je op de kaart had aangegeven) heerlijk gezwommen en waren pas tegen achten "thuis", Pompel heeft nog papakoeken gebakken en de blagen liggen er nu dus net pas in. Morgen alweer laatste dagje, zucht! Alhoewel vrijdag en zaterdag fietsen hoort er nog bij, dus eigenlijk nog 3 dagen. (Maar eigenlijk zie ik nu toch wel weer een beetje tegen dat fietsen op, ik kan me gewoon niet voorstellen dat het net zo goed en makkelijk gaat als de terugweg..)

Toet & Dream, ik herken jullie helemaal. Ik "ben" nix en doe en kan ook weinig bijzonders... ik blijf mezelf maar voorhouden dat dat wel komt later als ik groot ben, maar zomaar ineens ben ik al 31 en dat is toch al wel redelijk groot. Brrr... En ik heb nog steeds geen benul wat ik wil, wat ik kan. Maar Dream, voor jou zit het er nu toch echt wel aan te komen met je stage en diploma toch? En Toet, jij hebt nu toch eigenlijk wel een vette baan?
Oh Mado, dat is snel gegaan inderdaad! Spannend joh, maandag al beginnen, heb je er zin in?
quote:pimpel schreef op 06 augustus 2008 @ 22:24:

Ja Q, nu heb je haar weggepest! FOEI!

~gaat zich voor de zekerheid in een hoekje achter de bar staan schamen~

Dorpsfeest klinkt inderdaad leuk, Pim. Al zou ik dat soort dingen denk ik alleen leuk vinden als ze vergezeld gaan van glunderende kindersnoetjes. Of misschien vind ik dan vooral die kindersnoetjes leuk, dat kan ook.
Ja, die glunderende kindersnoetjes zijn inderdaad wat het leuk maakt. Zonder kinderen had ik daar ECHT niet rondgelopen. En nu had ik vier stralende koppies, echt voor hun allemaal was het geweldig en tja... blijer kan je deze moeke niet maken.
Goeimorgen!

ik wlde vandaag op tijd op het werk zijn, dus eigenlijk had ik hier neit moeten zijn, maar dat kan ik slecht.. stom he?

Pimpel; jij hebt jezelf het afgelopen jaar toch juist hartstikke goed bewezen bij verschillende banen? Mèn, ik heb dat met bewondering en jaloerzie zitten lezen toen. *veer in je reet*

Gezellig zo'n feessie..

zo

nu ga ik rennen vliegen duiken vallenopstaan en weer doorgaan..

toedels
Later is nu
quote:pimpel schreef op 06 augustus 2008 @ 22:24:

Toet & Dream, ik herken jullie helemaal. Ik "ben" nix en doe en kan ook weinig bijzonders... ik blijf mezelf maar voorhouden dat dat wel komt later als ik groot ben, maar zomaar ineens ben ik al 31 32 en dat is toch al wel redelijk groot.

Hier kan ik me erg in vinden. Lastig, hoor. Maar goed; dat heb ik op mezelf afgeroepen door niet verder te gaan leren, denk ik. Gelukkig wordt de persoonlijke, professionele ontwikkeling steeds belangrijker bij het bedrijf waar ik werk en wordt er steeds meer geld vrijgemaakt voor cursussen en opleidingen. Waar ik dankbaar gebruik van maak : )

Gisteren met Zoon naar Wall·E geweest. Géén succes; meneer vond de bios maar eng. Te donker en een te groot 'televisiescherm' en dus zaten we een kwartier nadat de hoofdfilm gestart was, alweer buiten. Van tevoren hadden we de trailer van de Clone Wars (nieuwe Star Wars tekenfilm die in de bios gaat draaien) en die durft hij wél te gaan zien in de bioscoop, zei hij. En eerlijk is eerlijk: zodra het licht uit ging, begon hij te piepen dat hij het eng vond en met angstige ogen om zich heen te kijken, maar toen die trailer begon, was er geen spoortje angst meer te bekennen en zat hij er helemaal 'in'. Gek kind van me

En nu is het lekker aan het regenen en onweren hier. Zetten jullie de elektrische apparaten eigenlijk af als het onweert?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Nee hoor, niet stom. Heel fijn .

Pim, klinkt geweldig, dat feest! Is hier over twee weken, en ik heb er nu al zin in. Omdat het inderdaad van die heerlijke glunderende gezichtjes oplevert .

Hm. Scherm staat sinds vanocht 8:00 u open. Eerst maar eens posten....
Ah, nu is mijn eerste zin ook wat raar..... Sloeg op Dream, uiteraard....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven