Tettertopic versie 32!
maandag 2 februari 2015 om 19:07
Jee wat gaat Sammi hard met afvallen. Misschien is het wel net als bij mensen..in het begin gaat het makkelijker (?)
Plou en Splint lekker thuisgewerkt?
De NS was ook weer lekker bezig ja, had jij daar ook last van Dee?
Mijn werkdag was mwoa..ik vind mijn nieuwe team stom veel minder leuk dan mij oude.
Plou en Splint lekker thuisgewerkt?
De NS was ook weer lekker bezig ja, had jij daar ook last van Dee?
Mijn werkdag was mwoa..ik vind mijn nieuwe team stom veel minder leuk dan mij oude.
maandag 2 februari 2015 om 19:11
maandag 2 februari 2015 om 19:33
Die treinen waren/zijn redelijk dramatisch vandaag he? PM had er ook flink last van.
Het is een massagetechniek Dee, ik weet verder ook niet hoe of wat. Maar ik heb 24/7 pijn. En als iemand mijn benen aanraakt, of 1 van de katten wil er overheen wandelen, ga ik door de grond zo een beetje. Dus als iemand gaat kneden en wrijven... Mwah.. Kijk er dus niet zo naar uit. Hopelijk werkt het
Balen van team Bieb... Waarom zit je in een nieuw team?
Ik heb geen flikker gedaan. Totaal geen motivatie. Heb wel een boek bij de Bruna gehaald en soep gekookt, en een wasje gedraaid.....
Het is een massagetechniek Dee, ik weet verder ook niet hoe of wat. Maar ik heb 24/7 pijn. En als iemand mijn benen aanraakt, of 1 van de katten wil er overheen wandelen, ga ik door de grond zo een beetje. Dus als iemand gaat kneden en wrijven... Mwah.. Kijk er dus niet zo naar uit. Hopelijk werkt het
Balen van team Bieb... Waarom zit je in een nieuw team?
Ik heb geen flikker gedaan. Totaal geen motivatie. Heb wel een boek bij de Bruna gehaald en soep gekookt, en een wasje gedraaid.....
maandag 2 februari 2015 om 19:41
Ja ieuw ik zag je boek. Ik vind Antoinette zum Kotzenberg. Staan er wel lekkere dingen in?
Ik las dat je na één behandeling oedeemtherapie al verlichting kunt verwachten.
Alle teams zijn op de schop gegaan. We waren heel versnipperd. In alle teams zaten een paar klachtbehandelaars, een paar mailers, bellers, label A en B door elkaar.
Dat is nu geordend. Ik zit met 3 van mijn oude teammies nu in een nieuw bijelkaargeraapt mailteam met nieuwe teamleider.
Ik las dat je na één behandeling oedeemtherapie al verlichting kunt verwachten.
Alle teams zijn op de schop gegaan. We waren heel versnipperd. In alle teams zaten een paar klachtbehandelaars, een paar mailers, bellers, label A en B door elkaar.
Dat is nu geordend. Ik zit met 3 van mijn oude teammies nu in een nieuw bijelkaargeraapt mailteam met nieuwe teamleider.
maandag 2 februari 2015 om 19:46
Haha, ja? Ik ken haar niet maar had wel gelezen dat het fijne recepten zijn. Staan inderdaad makkelijke recepten in. Dus nu is het streven om elke week iets uit dat boek te maken. Merk dat ik een beetje in een kringetje blijf met dezelfde vegagerechten.
Misschien moeten jullie aan elkaar wennen... ofzo... *zucht*
Zoeken ze nog mensen? Ik ben haske leuk in een team. Als je om mijn grapjes lacht tenminste.
Misschien moeten jullie aan elkaar wennen... ofzo... *zucht*
Zoeken ze nog mensen? Ik ben haske leuk in een team. Als je om mijn grapjes lacht tenminste.
maandag 2 februari 2015 om 19:47
Ohw... dat klinkt niet goed. Als je al geen kat of andere aanraking kan verdragen dan lijkt massage een hel. Dan maar heel hard hopen dat je met een paar sessies klaar bent.
Wat jij nu hebt Bieb heb ik volgend jaar. Dan gaat bij mij alles op de schop. Nieuw gebouw, nieuwe stad, nieuw team, nieuwe manager. Ik zie daar totaal niet naar uit. We krijgen dan ook flex-plekken. Daar heb ik al helemaal geen zin in. Ik wil een vaste plek. Zelf inrichten, je eigen bureau met al je spulletjes. Daar krijgen we lockers.... Ik zit toch verdorie niet op een high school?
Wat jij nu hebt Bieb heb ik volgend jaar. Dan gaat bij mij alles op de schop. Nieuw gebouw, nieuwe stad, nieuw team, nieuwe manager. Ik zie daar totaal niet naar uit. We krijgen dan ook flex-plekken. Daar heb ik al helemaal geen zin in. Ik wil een vaste plek. Zelf inrichten, je eigen bureau met al je spulletjes. Daar krijgen we lockers.... Ik zit toch verdorie niet op een high school?
maandag 2 februari 2015 om 19:55
quote:Deedot schreef op 02 februari 2015 @ 19:47:
We krijgen dan ook flex-plekken. Daar heb ik al helemaal geen zin in. Ik wil een vaste plek. Zelf inrichten, je eigen bureau met al je spulletjes. Daar krijgen we lockers.... Ik zit toch verdorie niet op een high school?
Flexwerken is heul hip hoor.
Ik ben zo hip dat ik dat al jaren doe en een locker heb ik ook. En een bakje wat ik iedere dag meezeul met mijn pruttel er in.
Ik erger me weer enorm aan de mensen die ondanks de flexplekken toch een vaste plek hebben (want hoog/laag bureau of speciaal beeldscherm of gewoon last van de zeurzak)
We krijgen dan ook flex-plekken. Daar heb ik al helemaal geen zin in. Ik wil een vaste plek. Zelf inrichten, je eigen bureau met al je spulletjes. Daar krijgen we lockers.... Ik zit toch verdorie niet op een high school?
Flexwerken is heul hip hoor.
Ik ben zo hip dat ik dat al jaren doe en een locker heb ik ook. En een bakje wat ik iedere dag meezeul met mijn pruttel er in.
Ik erger me weer enorm aan de mensen die ondanks de flexplekken toch een vaste plek hebben (want hoog/laag bureau of speciaal beeldscherm of gewoon last van de zeurzak)
maandag 2 februari 2015 om 20:02
Hebben jullie de kattensnacks voor gratiz al aangevraagd?
https://www.actie.felix-kattenvoer.nl/s ... index.html
https://www.actie.felix-kattenvoer.nl/s ... index.html
maandag 2 februari 2015 om 20:05
Oh, is zij dat? *staart naar foto op het boek* Verrek. Nouja, nu kijk ik nooit naar haar programma's verder, dat scheelt in de irritatie denk ik.
Ik heb het linkje wel gezien maar niet besteld ivm dikke poezen hier.
Maar zal hem wel ff doorgeven her en der
Ik ga zondag naar de gezondheidsbeurs trouwens. Schijnt ook helemaal hip te zijn
Ik heb het linkje wel gezien maar niet besteld ivm dikke poezen hier.
Maar zal hem wel ff doorgeven her en der
Ik ga zondag naar de gezondheidsbeurs trouwens. Schijnt ook helemaal hip te zijn
maandag 2 februari 2015 om 20:49
maandag 2 februari 2015 om 20:55
quote:Splinter_ schreef op 02 februari 2015 @ 20:15:
Flexwerken is ook heul hip. Alleen werkt het 9 van de 10 keer niet, omdat iedereen toch een eigen vaste flexplek kiest en dan uit z'n stekker gaat als iemand anders daar gaat zitten.
Daar is al zoveel onderzoek naar gedaan: mensen willen gewoon een eigen plek.
Is toch ook wel een beetje logisch? In elk mens schuilt een klein autistje
Is goed Dee.
Flexwerken is ook heul hip. Alleen werkt het 9 van de 10 keer niet, omdat iedereen toch een eigen vaste flexplek kiest en dan uit z'n stekker gaat als iemand anders daar gaat zitten.
Daar is al zoveel onderzoek naar gedaan: mensen willen gewoon een eigen plek.
Is toch ook wel een beetje logisch? In elk mens schuilt een klein autistje
Is goed Dee.
maandag 2 februari 2015 om 21:15
maandag 2 februari 2015 om 21:18
maandag 2 februari 2015 om 21:26
Ja, vreselijk.
Op mijn vorige werk zaten we met 10 man in 1 ruimte. Als je je wilde afsluiten, moest je een koptelefoontje opdoen met je eigen muziek. Je zou denken dat dat een hint was om niet gestoord te worden, maar nee hoor. Als iemand je nodig had, betekende dat gewoon dat die persoon wat harder moest roepen om je aandacht te krijgen
Ik heb daar trouwens wel geleerd om me te concentreren met muziek in mijn oren!
Op mijn vorige werk zaten we met 10 man in 1 ruimte. Als je je wilde afsluiten, moest je een koptelefoontje opdoen met je eigen muziek. Je zou denken dat dat een hint was om niet gestoord te worden, maar nee hoor. Als iemand je nodig had, betekende dat gewoon dat die persoon wat harder moest roepen om je aandacht te krijgen
Ik heb daar trouwens wel geleerd om me te concentreren met muziek in mijn oren!